fbpx

Jak testujemy POMYSŁ na PRODUKT? | *BurzoVlog #11*

Aktualizacja: 12/21/22 

Robisz produkt, ale nikt nie chce go kupić? Przykre, co nie? Dlatego warto testować pomysły na produkty, żeby były chciane i lubiane. Dziś pokazujemy, jak sprawdzamy, czy nasz nowy prodżekt ma rację bytu.

➡️ Linki:
Newsletter Idę Jak Burza!: https://idejakburza.pl
Instagram: https://www.instagram.com/burzawmozgu

➡️ Burzowe Szkolenia:
Zarabianie na wiedzy: https://kasazawiedze.pl
Copywriting: https://sprzedawajslowem.pl
Kolaż cyfrowy: https://szkolakolazu.pl

Cześć! Tutaj Magda i Tomek. 👋

Jesteśmy parą przedsiębiorców. Uczymy (bez kija w 🍑), jak zarabiać na produktach edukacyjnych.

Magda specjalizuje się w marketingu i sprzedaży produktów edukacyjnych. Tomek odpowiada za technikalia i zarządza projektami.

Gdy połączyliśmy nasze supermoce, w pierwsze 2 lata wspólnej pracy wygenerowaliśmy ponad 1 mln złotych przychodu.

Na tej stronie dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem ze sprzedaży cyfrowych produktów edukacyjnych (od e-booków po szkolenia online). Edukujemy o różnych etapach tej ścieżki: od poziomu „dopiero buduję pozycję speca” poprzez wymyślanie produktów edukacyjnych i testowanie ich, aż po sprzedawanie.

W produktach edukacyjnych jara nas to, że pozwalają odbiorcom inwestować w siebie. I rozwiązują problemy, dzięki czemu życie/praca klientów staje się lżejsza, bardziej efektywna, a nawet przyjemniejsza.

Duuużo śmieszkujemy. Nie lubimy sztywnej biznesowej gadki. Jesteśmy zakochani w kocurach 🐈 (w kotkach też, ale „kocur" to piękne słowo).

Chcesz z nami pogadać?

💌 [email protected] / [email protected]
IG: @burzawmozgu