Gdy chcemy zarabiać na wiedzy online, musimy zadbać o kilka prawnych aspektów. W tym odcinku rozmawiam z prawniczką specjalizującą się w działalności online. Opowie ona, o co trzeba zadbać, żebyśmy mogli spać spokojnie, że nasza działalność jest zgodna z literą prawa.
Branding to nie tylko logo, kolorek i fajny foncik. To sposób na pokazanie charakteru Twojej marki, żeby przyciągać do niej właściwe osoby. Z tego odcinka dowiesz się, co musisz przemyśleć, by Twój branding spełniał tę rolę.
Gdy podejmujemy decyzję o zakupie produktu edukacyjnego, często ważna jest osoba, która dzieli się wiedzą. Dlatego warto budować swój wizerunek i renomę eksperta we właściwy sposób. Właściwy, czyli taki, który przyciągnie do nas osoby, z którymi chcemy współpracować. Które najbardziej skorzystają z naszej wiedzy.
Jak sprzedawać produkty edukacyjne i przy tym pozostać sobą? Nie musisz przemieniać w natarczywego lektora z telezakupów, który rozwiązuje nieistniejące problemy! W dzisiejszym odcinku poznasz sposoby na sprzedawanie z lekkością i bez wciskania.
Ania Kania, mentorka zdrowej efektywności z wieloletnim doświadczeniem, zdradzi tajniki swojego podejścia.
Jak decydować o tym, jakie kolejne kroki postawić na swojej ścieżce biznesowej? Dzięki analizie danych! Z jakimi treściami nasi odbiorcy wchodzą w interakcję? Jakie typy postów, maili czy innych informacji na stronie sprawiają, że odbiorcy zamieniają się w klientów? Taką rokminę można przeprowadzić z pomocą narzędzia Google Analytics. Dziś porozmawiamy o tym, jak ono działa i jak można z niego skorzystać.
Crowdfunding pozwala nam na zebranie środków potrzebnych do realizacji konkretnego projektu (produktu lub usługi). Na tej zasadzie działają m.in. Siepomaga, Polak Potrafi czy Patronite. Sprawa jest jednak nieco skomplikowana, bo istnieją różne rodzaje finansowania społecznościowego.
Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.
Zapisując się do newslettera, wyrażasz zgodę na przesyłanie Ci informacji o nowościach, promocjach, produktach i usługach Burzy w mózgu sp. z o. o. zgodnie z regulaminem. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody, żądania wglądu do Twoich danych, wniesienia sprzeciwu co do ich przetwarzania, sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania.
Administratorem danych osobowych podanych w formularzu jest Burza w mózgu sp. z o. o.; KRS 0000904601; REGON 389176418; NIP 6762598105; Adres DOLNYCH MŁYNÓW 3/1 31-124 KRAKÓW. Więcej informacji o tym jak przetwarzamy Twoje dane znajdziesz w polityce prywatności.
Prawie się udało!
Za 3 min otrzymasz e-mail z prośbą o potwierdzenie podanego adresu e-mail.
Krok 1: Wejdź TERAZ na swoją skrzynkę mailową.
Krok 2: Otwórz maila ode mnie (magda@burzawmozgu.pl). Jeżeli wpadł do Spamu lub Ofert, to koniecznie go stamtąd wyciągnij.
Krok 3: Kliknij przycisk w mailu, żeby potwierdzić swój zapis.
Jeśli tego nie zrobisz, nie będziemy mogli ze sobą pisać.