Sprzedaż to nie tylko posty w mediach społecznościowych czy maile sprzedażowe. To też techniczne zaplecze, które pozwoli na to, że kiedy klient dokona zakupu, to później dostanie dostanie produkt. Będzie obsłużony i zadowolony. Dziś zajmiemy się tym technicznym aspektem.
Listen to „Jak zrobić z ChataGPT swojego podwykonawcę? | Marta Żochowska” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Co warto oddelegować ChatowiGPT? Jak przyspieszyć robienie krótkich form wideo? Jak pisać prompty, żeby Chat wiedział o co chodzi? Marta Żochowska – Ekspert od wykorzystania sztucznej integligencji w biznesie i na instagramie, występująca w telewizji śniadaniowej. Autorka TOPOWEGO programu […]
Listen to „Jak się nie porównywać i poradzić sobie z natrętnymi myślami? | Hania Sywula” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Jak nie porównywać się do innych? Co zrobić, gdy mózg podsuwa katastroficzne wizje? Kiedy wiadomo, że techniki samopomocy już nie pomagają, tylko trzeba zgłosić się na psychoterapię? 🔗 Linki z odcinka:Odcinek podcastu z Natalią Dołżycką […]
Listen to „Najgorsze pułapki na drodze do stworzenia i sprzedawania kursu lub e-booka” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Dlaczego zakochiwanie się w swoim produkcie jest niebezpieczne? Co zrobić, by uniknąć sytuacji „Narobiłam/em się nad kursem, a teraz nikt go nie kupuje” Kiedy zaczynać przygotowania do sprzedaży? 🔗 Linki z odcinka:Odcinek o mentalnych blokadach w zarabianiu […]
Grupa docelowa to osoby, do których adresujemy wszystkie nasze komunikaty, a więc posty w mediach społecznościowych, podcasty, artykuły, mailingi czy reklamy. Nie możemy tworzyć treści na zasadzie „wrzucę cokolwiek, niech się dzieje co chce”, bo wtedy nie osiągniemy naszych celów. Skąd mamy wiedzieć, jaka grupa docelowa będzie najlepsza dla naszej oferty?
Lejek sprzedażowy i marketingowy ilustruje, jak przypadkowi odbiorcy naszych treści stają się naszymi klientami. Jest to schemat, dzięki któremu łatwiej stworzyć harmonogram publikacji treści, za pomocą których będziemy sprzedawać nasze produkty/usługi. Są cztery etapy lejka sprzedażowego i na każdym z nich tworzymy zupełnie inne komunikaty.
Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.
Zapisując się do newslettera, wyrażasz zgodę na przesyłanie Ci informacji o nowościach, promocjach, produktach i usługach Burzy w mózgu sp. z o. o. zgodnie z regulaminem. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody, żądania wglądu do Twoich danych, wniesienia sprzeciwu co do ich przetwarzania, sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania.
Administratorem danych osobowych podanych w formularzu jest Burza w mózgu sp. z o. o.; KRS 0000904601; REGON 389176418; NIP 6762598105; Adres DOLNYCH MŁYNÓW 3/1 31-124 KRAKÓW. Więcej informacji o tym jak przetwarzamy Twoje dane znajdziesz w polityce prywatności.
Prawie się udało!
Za 3 min otrzymasz e-mail z prośbą o potwierdzenie podanego adresu e-mail.
Krok 1: Wejdź TERAZ na swoją skrzynkę mailową.
Krok 2: Otwórz maila ode mnie (magda@burzawmozgu.pl). Jeżeli wpadł do Spamu lub Ofert, to koniecznie go stamtąd wyciągnij.
Krok 3: Kliknij przycisk w mailu, żeby potwierdzić swój zapis.
Jeśli tego nie zrobisz, nie będziemy mogli ze sobą pisać.