Notifikacje Chcesz nauczyć się pisania sprzedażowego?Sprawdzam! Notifikacje

Jak tworzyć biznes edukacyjny, gdy nie masz 20+ lat doświadczenia? | Hubert Świerczewski – Pankracy

W dzisiejszym odcinku:
– skąd brać pomysły na treści?
– jak konsekwentnie tworzyć treści?
– w jaki sposób budować ofertę, żeby klient powiedział „tak”?
– czy brak 10/20 lat doświadczenia MUSI powstrzymać nas przed dzieleniem się wiedzą?
jak z filmu na YouTube prowadzić do zakupu?

Jak tworzyć biznes edukacyjny, gdy nie masz 20+ lat doświadczenia? | Hubert Świerczewski – Pankracy

Magda Owsiany

Opublikowano: 25 czerwca 2024

1 minuta czytania

  • Udostępnij:
Jak tworzyć biznes edukacyjny, gdy nie masz 20+ lat doświadczenia? | Hubert Świerczewski – Pankracy
Listen to „Jak tworzyć biznes edukacyjny, gdy nie masz 20+ lat doświadczenia? | Hubert Świerczewski – Pankracy” on Spreaker.

Pankracy, znany jest w internecie głównie jako popularyzator wiedzy z zakresu finansów osobistych. Ponad 70 tysięcy osób subskrybuje jego kanał na youtube, żeby regularnie otrzymywać wskazówki dotyczące oszczędzania, zarabiania i inwestowania. Po za tym Pankracy prowadzi jedyną w Polsce agencję YouTube marketingu dla przedsiębiorców prowadzona przez osobę z dużym biznesowym kanałem. Firma pomaga ekspertom i edukatorom z Polski i z zagranicy sprzedawać więcej za pomocą YouTube’a. 

🤙 Gdzie znajdziesz Huberta?
YouTube: https://www.youtube.com/@mr_pankracy
Podcast: https://www.youtube.com/@NajPodBiz
Strona po angielsku: https://brandive.eu/
Strona po polsku: https://youtubedlabiznesu.pl/

Sprawdź również

12 archetypów marki. Czym jest archetyp i jakie ma znaczenie w kształtowaniu marki?
Biznes

12 archetypów marki. Czym jest archetyp i jakie ma znaczenie w kształtowaniu marki?

Archetypy marki przydają się w każdej dziedzinie zarządzania marką: od tworzenia komunikacji aż po sprzedaż i opiekę posprzedażową. Choć ich fundamentem są bajki literatury światowej, archetypy są obecne w naszym życiu na co dzień (chociaż nie zdajemy sobie z tego sprawy). Sprawdźmy, który archetyp najlepiej oddaje naszą markę.

Czytaj więcej
Czy musisz mieć bardzo WĄSKĄ NISZĘ? | Patryk Topoliński
Podcast

Czy musisz mieć bardzo WĄSKĄ NISZĘ? | Patryk Topoliński

W tym odcinku posłuchasz o tym:- czy lepiej prowadzić sprzedaż okienkową czy ciągłą?
– czy musisz mieć bardzo wąską niszę, by zarabiać na wiedzy?
– jak testować, czy wskazówki biznesowych guru są dobre dla Ciebie?
– jak przejść od biznesu usługowego do produktów edukacyjnych na przykładzie Językowej Siłki Patryka.

Czytaj więcej
Jak pracować z ChatGPT, by pisał teksty za Ciebie i NIE lał wody? | Artur Jabłoński
Podcast

Jak pracować z ChatGPT, by pisał teksty za Ciebie i NIE lał wody? | Artur Jabłoński

– Jak używać narzędzia ChatGPT, żeby usprawnić sobie pisanie tekstów i nie skończyć z dziesięcioma akapitami lania wody?
– Jakie są ryzyka związane z tym, że sztuczna inteligencja pisze za nas?
– I czy warto oddawać jej kontrolę nad całym tekstem i tylko przekleić sobie gotowca?

Na te pytania odpowie Artur Jabłoński.

Czytaj więcej
Skuteczna baza mailingowa: jak ją stworzyć i wykorzystać w twojej strategii marketingowej?
Marketing

Skuteczna baza mailingowa: jak ją stworzyć i wykorzystać w twojej strategii marketingowej?

W 2023 roku wysyłano 347,3 miliarda maili (czyli 347 300 000 000) DZIENNIE. Liczba ta rośnie z roku na rok, a mimo tego wiele osób uważa, że wysyłanie wiadomości marketingowych to strata czasu. Czy aby na pewno? Niekoniecznie! Dobrze zbudowana baza mailingowa może znacznie zwiększyć naszą sprzedaż. Jest tylko kilka „ale”…

Czytaj więcej
Jak SPRZEDAWAĆ bez nachalności i W ZGODZIE ze sobą? | Ania Kania
Podcast

Jak SPRZEDAWAĆ bez nachalności i W ZGODZIE ze sobą? | Ania Kania

Jak sprzedawać produkty edukacyjne i przy tym pozostać sobą? Nie musisz przemieniać w natarczywego lektora z telezakupów, który rozwiązuje nieistniejące problemy! W dzisiejszym odcinku poznasz sposoby na sprzedawanie z lekkością i bez wciskania.

Ania Kania, mentorka zdrowej efektywności z wieloletnim doświadczeniem, zdradzi tajniki swojego podejścia.

Czytaj więcej
Jak pokazać CHARAKTER MARKI dzięki BRANDINGOWI? | Norbert Uselis
Podcast

Jak pokazać CHARAKTER MARKI dzięki BRANDINGOWI? | Norbert Uselis

Branding to nie tylko logo, kolorek i fajny foncik. To sposób na pokazanie charakteru Twojej marki, żeby przyciągać do niej właściwe osoby. Z tego odcinka dowiesz się, co musisz przemyśleć, by Twój branding spełniał tę rolę.

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.