Notifikacje Trwa przedsprzedaż warsztatu „Ludzka Sprzedaż" - dołącz przed 21.11Sprawdzam szczegóły Notifikacje

Czy jest jeszcze sens robić treści edukacyjne?

Czy jest jeszcze sens robić treści edukacyjne?

Magda Owsiany

Opublikowano: 24 czerwca 2025

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Czy jest jeszcze sens robić treści edukacyjne?
Listen to „Czy jest jeszcze sens robić treści edukacyjne?” on Spreaker.

Klasyczne treści edukacyjne już nie działają. Na czym trzeba się skupić, gdy „5 tipów na..” nikogo nie obchodzi, Twoje standardowe formaty się wypaliły i wydaje Ci się, że wszystko zostało już powiedziane?

🔗 Linki z odcinka:
Zapisy na newsletter o tworzeniu contentu z pomocą AI: https://contentbezspiny.pl/

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Content Bez Spiny, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 5000 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o tworzeniu contentu: contentbezspiny.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

5 pytań, które uratują Cię przed klapą kursu online
Podcast

5 pytań, które uratują Cię przed klapą kursu online

Listen to „5 pytań, które uratują Cię przed klapą kursu online” on Spreaker. Chcemy uniknąć scenariusza „zrobię kurs, a potem on się nie sprzeda”. Poznaj 5 kluczowych pytań, które pomogą Ci sprawdzić, czy Twój pomysł na kurs ma szanse na sukces jeszcze przed rozpoczęciem produkcji. 🔗 Linki z odcinka:Zapisy na webinar o tworzeniu kursów/e-booków: https://kasazawiedze.pl/live […]

Czytaj więcej
Jak tworzyć lejki, automatyzacje i marketing, by sprzedawać nawet po zakończeniu kampanii sprzedażowych? | Adrianna Hirsz
Podcast

Jak tworzyć lejki, automatyzacje i marketing, by sprzedawać nawet po zakończeniu kampanii sprzedażowych? | Adrianna Hirsz

W dzisiejszym odcinku:
1. Jakie są metody sprzedaży pomiędzy okienkami sprzedażowymi?
2. Jak sprzedawać „codziennymi” treściami na Instagramie?
3. Dlaczego lejki i automatyczne wiadomości ułatwiają sprzedaż?
4. Najczęstsze błędy w sprzedaży poza oknem sprzedażowym.

Czytaj więcej
Tracisz pieniądze przez te 7 błędów w ofercie
Podcast

Tracisz pieniądze przez te 7 błędów w ofercie

Listen to „Tracisz pieniądze przez te 7 błędów w ofercie” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Dlaczego „wysoka jakość” to najgorsze słowa, jakich można użyć w ofecie? Jak przedstawiać autorską metodę nauki? Dlaczego ważne jest precyzyjne określenie, dla kogo jest Twój produkt? 🔗 Linki z odcinka:Zapisy na szkolenie Sprzedawaj Słowem: sprzedawajslowem.plNewsletter i szkolenie o budowaniu produktów […]

Czytaj więcej
Jak SKUTECZNIE robić E-MAIL MARKETING? | Maciej Aniserowicz
Podcast

Jak SKUTECZNIE robić E-MAIL MARKETING? | Maciej Aniserowicz

Ten odcinek jest dla Ciebie, jeśli zastanawiasz się, czy w Twojej branży warto robić newsletter. Albo już wiesz, że chcesz go robić, ale nie jesteś pewny/a, jak się do tego zabrać. Dlaczego? Bo dziś porozmawiam z osobą, która na email marketingu zjadła zęby.

Czytaj więcej
Jak odkryć, czego NAPRAWDĘ chcą Twoi klienci?
Podcast

Jak odkryć, czego NAPRAWDĘ chcą Twoi klienci?

Listen to „Jak odkryć, czego NAPRAWDĘ chcą Twoi klienci?” on Spreaker. W tym odcinku pokażę Ci, dlaczego większość twórców źle bada swoją grupę docelową – i przez to tworzy produkty, które się nie sprzedają. Nauczysz się, jak prowadzić rozmowy, które odkrywają prawdziwe motywacje klientów, jak odróżnić złudne deklaracje od realnych potrzeb i jak robić dobry […]

Czytaj więcej
Jak tworzyć VIRALE i czy na pewno ich potrzebujesz? | Jakub Biel
Podcast

Jak tworzyć VIRALE i czy na pewno ich potrzebujesz? | Jakub Biel

Gdy tworzymy treści do mediów społecznościowych, mamy nadzieję, że zbiorą entuzjastyczną reakcję odbiorców. Ale nie zawsze się to udaje. Dlatego dziś Jakub Biel opowie, co możemy zrobić, żeby zatrzymać uwagę odbiorców naszymi treściami, zachęcić do dzielenia się nimi oraz jak zaopiekować się nowymi obserwującymi, gdy nasze treści zdobędą uwagę i podbiją serca.

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.