Notifikacje Trwa przedsprzedaż warsztatu „Ludzka Sprzedaż" - dołącz przed 21.11Sprawdzam szczegóły Notifikacje

Jak prowadzić BIZNES Z DRUGĄ POŁÓWKĄ? | Agnieszka Skupieńska

Dziś porozmawiamy o:
– jak prowadzić biznes online z drugą połówką?
– jak unikać niepotrzebnych konfliktów i spin?
– jak pogodzić życie prywatne i biznesowe?

Jak prowadzić BIZNES Z DRUGĄ POŁÓWKĄ? | Agnieszka Skupieńska

Magda Owsiany

Opublikowano: 14 maja 2024

1 minuta czytania

  • Udostępnij:
Jak prowadzić BIZNES Z DRUGĄ POŁÓWKĄ? | Agnieszka Skupieńska
Listen to „Jak prowadzić BIZNES Z DRUGĄ POŁÓWKĄ? | Agnieszka Skupieńska” on Spreaker.

Agnieszka Skupieńska: niezależna przedsiębiorczyni i edukatorka z 15-letnim doświadczeniem w pracy na swoim. Właścicielka sklepu internetowego z akcesoriami barmańskimi sklep.2drink.pl. Autorka bestsellerowych książek z przepisami na drinki (46 tys. sprzedanych egzemplarzy). Autorka bloga i podcastu To się opłaca. Z jej doświadczenia biznesowego skorzystało 8000 czytelników książek i ebooków, 1800 użytkowników narzędzi dla freelancerów i e-sklepów oraz 1500 uczestników kursów online.

? Linki z odcinka:
Odcinek podcastu o najczęstszych mitach na temat zarabiania na wiedzy

? Gdzie znajdziesz Agnieszkę?:
https://tosieoplaca.pl/zacznij-tutaj/
https://www.spreaker.com/podcast/to-sie-oplaca–2778201
https://www.instagram.com/aga.skupienska/

Sprawdź również

Jak PRODUKTY EDUKACYJNE mogą wspierać BIZNES USŁUGOWY? | Honorata Skrzypek-Komorowicz
Podcast

Jak PRODUKTY EDUKACYJNE mogą wspierać BIZNES USŁUGOWY? | Honorata Skrzypek-Komorowicz

Cześć! Dzisiaj weźmiemy na tapet tworzenie produktów i treści edukacyjnych dla konkretnej branży, a mianowicie dla kredytów hipotecznych. Twórczyni Kredytowego Poradnika, Honorata Skrzypek-Komorowicz, opowie, w jaki sposób podchodzi do tworzenia nowych produktów, treści oraz obaw pt. „Czy moja wiedza jest wystarczająca, żeby się nią dzielić?” albo „Co inni specjaliści powiedzą, jeśli zacznę nagrywać jakieś filmiki na Instagrama?!”.

Czytaj więcej
Naucz się mówić o swoim produkcie/usłudze, by klienci rozumieli jego wartość
Podcast

Naucz się mówić o swoim produkcie/usłudze, by klienci rozumieli jego wartość

Listen to „Naucz się mówić o swoim produkcie/usłudze, by klienci rozumieli jego wartość” on Spreaker. Ten odcinek jest dla osób, które już mają własny produkt edukacyjny i go sprzedają lub zamierzają zacząć sprzedawać. Zauważyłam, że wiele osób, które szukają sposobów na ulepszenie sprzedaży swoich produktów typu kursy, e-booki, warsztaty czy programy rozwojowe, dochodzi do ściany. […]

Czytaj więcej
JAK PISAĆ o produkcie, by klienci CHCIELI GO KUPOWAĆ?
Podcast

JAK PISAĆ o produkcie, by klienci CHCIELI GO KUPOWAĆ?

Jak wyjaśnić wartość Twojego produktu i jednocześnie pisać w bardziej ludzki sposób? Pokażę Ci 4 aspekty pisania, którymi warto się zaopiekować, by osiągnąć ten cel.

Czytaj więcej
Spokój to nie luksus. To strategia przetrwania | Anna Dyl
Podcast

Spokój to nie luksus. To strategia przetrwania | Anna Dyl

Listen to „Spokój to nie luksus. To strategia przetrwania | Anna Dyl” on Spreaker. Dzisiejszy odcinek to rozmowa o tym, jak zachować spokój i zdrowy dystans w świecie, który krzyczy: „Możesz wszystko, jeśli tylko bardzo chcesz!”. Zastanawiamy się, co naprawdę pomaga przetrwać turbulencje w biznesie i jak przyjmować trudne informacje zwrotne. Anna Dyl: Jestem przedsiębiorczynią, […]

Czytaj więcej
Co to jest content marketing? Definicja, zastosowanie i korzyści dla twojej firmy
Marketing

Co to jest content marketing? Definicja, zastosowanie i korzyści dla twojej firmy

Osoby, które kupują produkt/usługę chwilę po poznaniu naszej marki, można policzyć na palcach jednej ręki. Większość odbiorców potrzebuje dowodów na to, że to właśnie my jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie. By im to pokazać, mamy dwie opcje: budowanie relacji i/lub edukowanie potencjalnego klienta. Jak to zrobić? Pomogą nam działania content marketingowe.

Czytaj więcej
Jak nie zmarnować wakacyjnego czasu w biznesie?
Podcast

Jak nie zmarnować wakacyjnego czasu w biznesie?

Listen to „Jak nie zmarnować wakacyjnego czasu w biznesie?” on Spreaker. Letnie spowolnienie to idealna okazja, żeby ogarnąć rzeczy, na które przez cały rok „nie ma czasu”. W tym odcinku pokazuję 4 konkretne obszary, które możesz doprowadzić do porządku w 30 dni – od strategii komunikacji po kampanie sprzedażowe. 🔗 Linki z odcinka:Zapisy na wszystkie […]

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.