Notifikacje Trwa przedsprzedaż warsztatu „Ludzka Sprzedaż" - dołącz przed 21.11Sprawdzam szczegóły Notifikacje

Jak nagrywać ROLKI, które utrzymają uwagę? | Julka Migdalska

W tym odcinku porozmawiamy o:
– jakie są korzyści nagrywania rolek?
– jak utrzymywać uwagę odbiorcy?
– jak wymyślać pomysły na rolki?
– jak poczuć się swobodnie przed kamerą?

Jak nagrywać ROLKI, które utrzymają uwagę? | Julka Migdalska

Magda Owsiany

Opublikowano: 18 czerwca 2024

1 minuta czytania

  • Udostępnij:
Jak nagrywać ROLKI, które utrzymają uwagę? | Julka Migdalska
Listen to „Jak nagrywać ROLKI, które utrzymają uwagę i zwiększą SPRZEDAŻ? | Julka Migdalska” on Spreaker.

Julka Migdalska – dyplomowana dietetyczka i psychodietetyczka. Od prawie 10 lat aktywnie działa w mediach społecznościowych, dzięki którym pozyskuje klientów i promuje swoją markę. Współpracowała z takimi firmami jak Lidl, Lubella, Inka, Bakalland czy Pracuj.pl. W 2023 roku w teamie Rolki Od Kuchni wydała kurs dotyczący tworzenia rolek kulinarnych na Instagramie, a obecnie pracuje nad kursem dotyczącym rolek mówionych. Prywatnie – miłośniczka dobrego jedzenia, wygodnych dresów i lodów pistacjowych.

Gdzie znajdziesz Julkę?:
www: https://www.julkamigdalska.pl/
Instagram: @julka_migdalska (więcej o psychodietetyce) https://www.instagram.com/julka_migdalska/
Instagram: @rolkiodkuchni (więcej o rolkach) https://www.instagram.com/rolkiodkuchni/
Podcast: https://open.spotify.com/show/4uw5IfXDnNDn4myls2XR7L

Sprawdź również

4 POWAŻNE BŁĘDY w ofercie kursu lub e-booka
Podcast

4 POWAŻNE BŁĘDY w ofercie kursu lub e-booka

Listen to „4 POWAŻNE BŁĘDY w ofercie kursu lub e-booka” on Spreaker. Dzisiaj dzielę się swoim doświadczeniem z analizy setek ofert sprzedażowych i pokażę, jak unikać pułapek, które sprawiają, że nawet świetne produkty nie sprzedają się tak dobrze, jak powinny. 🔗 Linki z odcinka:Webinar za 0 zł o pisaniu ofert: https://sprzedawajslowem.pl/liveOdcinek o poznaniu grupy odbiorczej: […]

Czytaj więcej
Design thinking – jak myślenie projektowe pomaga w rozwiązywaniu problemów?
Biznes

Design thinking – jak myślenie projektowe pomaga w rozwiązywaniu problemów?

Dziś nie wystarczy wymyślić produkt, a potem krzyknąć „kup, bo fajne!”, by dobrze zarobić. Mamy taki przesyt na rynku, że trudno się czymś wyróżnić i przekonać odbiorców, że to nasz produkt/usługa jest tym, którego szuka. Dlatego potrzebujemy innego systemu – jasnego określenia grupy docelowej, przebadania jej potrzeb oraz design thinking. To wszystko wydaje się trudne, ale gdy wiemy, co robić krok po kroku, możemy działać ze spokojną głową.

Czytaj więcej
PODSUMOWANIE ROKU 2023 – biznes i życie prywatne
Podcast

PODSUMOWANIE ROKU 2023 – biznes i życie prywatne

Rok 2023 zmierza ku końcowi, więc postanowiłam, że zrobię podsumowanie, co zadziało się w naszej firmie – Burzy w mózgu oraz w życiu prywatnym. Chcę żeby to podsumowanie było takim szwedzkim stołem, z którego możesz zabrać sobie inspirację albo pomysł na działanie.

Czytaj więcej
Jak stworzyć własny kurs online – poradnik krok po kroku
Biznes

Jak stworzyć własny kurs online – poradnik krok po kroku

Kursy e-learningowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Dotyczą najróżniejszych tematów: od robienia na drutach, przez marketing, aż po spawanie. W chwili, w której wpadamy na pomysł zrobienia kursu online, pojawia się wiele pytań: jak nagrać szkolenie online (i czy to musi być wideo?), w czym go zmontować, jakie oświetlenie wybrać, na jakiej platformie publikować… nie wiadomo, w co ręce włożyć. Dlatego pokażemy Ci, jak możesz stworzyć własny kurs online krok po kroku.

Czytaj więcej
5 BŁĘDÓW podczas sprzedaży PRODUKTÓW CYFROWYCH
Podcast

5 BŁĘDÓW podczas sprzedaży PRODUKTÓW CYFROWYCH

Ten odcinek jest dla osób, które już mają własny produkt edukacyjny i go sprzedają lub zamierzają sprzedawać. Omówię w nim 5 obszarów, w których często pojawiają się braki. Pokażę palcem, czego dokładnie brakuje i jak można to zmienić.

Czytaj więcej
Budowanie społeczności w Internecie. Sprawdzone strategie
Marketing

Budowanie społeczności w Internecie. Sprawdzone strategie

Zbuduj zaangażowaną społeczność! – radzą wszyscy eksperci dookoła. I to jest dobra rada, ale bardzo ogólna, przez co możemy kompletnie nie wiedzieć, od czego zacząć. Bo co to konkretnie oznacza „zaangażowana społeczność”? Jak ją zbudować? Co dokładnie zrobić, by cały proces „miał ręce i nogi”?

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.