Notifikacje Chcesz nauczyć się pisania sprzedażowego?Sprawdzam! Notifikacje

Jak SKUTECZNIE robić E-MAIL MARKETING? | Maciej Aniserowicz

Ten odcinek jest dla Ciebie, jeśli zastanawiasz się, czy w Twojej branży warto robić newsletter. Albo już wiesz, że chcesz go robić, ale nie jesteś pewny/a, jak się do tego zabrać. Dlaczego? Bo dziś porozmawiam z osobą, która na email marketingu zjadła zęby.

Jak SKUTECZNIE robić E-MAIL MARKETING? | Maciej Aniserowicz

Magda Owsiany

Opublikowano: 27 lutego 2024

1 minuta czytania

  • Udostępnij:
Jak SKUTECZNIE robić E-MAIL MARKETING? | Maciej Aniserowicz
Listen to „Jak SKUTECZNIE robić E-MAIL MARKETING? | Maciej Aniserowicz” on Spreaker.

Maciej Aniserowicz – przedsiębiorca online. Aktualnie zajmuje się produkcją i wydawaniem edukacji online.Obecny w internecie od 2005 roku. W 2015 zrezygnował z pracy programisty i przeszedł “na swoje”.Wydał 2 książki w modelu self-publishing. Nagrał dwa własne szkolenia online, a jego firmy wydały wiele kolejnych w kilku branżach.Te produkty łącznie wygenerowały rekordowy przychód ponad 45 milionów złotych w ostatnich kilku latach.Założyciel „imperium devstyle” w branży IT. Twórca inicjatywy slowbiz.pl, promującej alternatywne podejście do biznesu – takie bez ASAPów, stresu i zarzynania się.

? Linki z odcinka:
https://mailketing.pl/ – szkolenie z e-mail marketingu
https://www.mail-tester.com/ – narzędzie do testowania wysyłki maili

? Gdzie znajdziesz Macieja:
https://devstyle.pl
https://slowbiz.pl
https://www.instagram.com/maciej.aniserowicz/

Sprawdź również

Burza mózgów – co to jest i jak ją efektywnie przeprowadzić?
Biznes

Burza mózgów – co to jest i jak ją efektywnie przeprowadzić?

Burza mózgów to technika, podczas której członkowie zespołu rzucają pomysłami na prawo i lewo, by znaleźć rozwiązanie problemu. To świetny sposób generowania rozwiązań, które są nieszablonowe i kreatywne. Jak przeprowadzić sesję burzy mózgów, żeby rozwiązania problemów były również skuteczne? Jest na to kilka sposobów.

Czytaj więcej
Nie wiesz w co ręce włożyć? Ten framework pomoże Ci ruszyć z projektem
Podcast

Nie wiesz w co ręce włożyć? Ten framework pomoże Ci ruszyć z projektem

Listen to „Nie wiesz w co ręce włożyć? Ten framework pomoże Ci ruszyć z projektem” on Spreaker. Pokażę Ci sprawdzony framework, który pomaga uporządkować myśli i przejść od paraliżującego „nie wiem, w co ręce włożyć” do konkretnego planu działania. 🔗 Linki z odcinka:Link do zapisu po prompt: https://burzawmozgu.pl/newsletter Nowe odcinki w każdy wtorek! 🎤 Prowadząca:Magda […]

Czytaj więcej
12 archetypów marki. Czym jest archetyp i jakie ma znaczenie w kształtowaniu marki?
Biznes

12 archetypów marki. Czym jest archetyp i jakie ma znaczenie w kształtowaniu marki?

Archetypy marki przydają się w każdej dziedzinie zarządzania marką: od tworzenia komunikacji aż po sprzedaż i opiekę posprzedażową. Choć ich fundamentem są bajki literatury światowej, archetypy są obecne w naszym życiu na co dzień (chociaż nie zdajemy sobie z tego sprawy). Sprawdźmy, który archetyp najlepiej oddaje naszą markę.

Czytaj więcej
Jak poznać swoje mocne strony? O talentach Gallupa z Natalią Kwiatkowską
Podcast

Jak poznać swoje mocne strony? O talentach Gallupa z Natalią Kwiatkowską

Nadchodzi burza. Dziś pogadamy o narzędziu, które może być bardzo przydatne, gdy chcemy poszukiwać swojej ścieżki. Jak już pewnie wiesz z tytułu odcinka, mowa o talentach Gallupa, a dokładniej – czym są, jak je odkryć, w czym Ci pomogą i jakich problemów nie rozwiążą. O tych wszystkich ciekawych rzeczach opowie certyfikowana trenerka mocnych stron Instytutu […]

Czytaj więcej
Tanie czy drogie produkty – co lepsze dla Twojego biznesu w sieci?
Sprzedaż

Tanie czy drogie produkty – co lepsze dla Twojego biznesu w sieci?

Zaczynamy prowadzić własny biznes i zastanawiamy się, co wybrać: produkty tanie czy drogie? Wydaje nam się, że te tańsze kupi więcej osób (przecież w takiej cenie żal nie brać!). Ale… może potem z żalem stwierdzimy „aj, trzeba było zażądać wyższej ceny, ten produkt jest wart więcej!”? Za to droższe dadzą nam większe przychody. Tylko co, jeśli okaże się, że cena będzie za wysoka i nikt nie będzie chciał od nas kupować?

Czytaj więcej
Jak ZGODNIE Z PRAWEM sprzedawać PRODUKTY CYFROWE? | Kasia Krzywicka
Podcast

Jak ZGODNIE Z PRAWEM sprzedawać PRODUKTY CYFROWE? | Kasia Krzywicka

Gdy chcemy zarabiać na wiedzy online, musimy zadbać o kilka prawnych aspektów. W tym odcinku rozmawiam z prawniczką specjalizującą się w działalności online. Opowie ona, o co trzeba zadbać, żebyśmy mogli spać spokojnie, że nasza działalność jest zgodna z literą prawa.

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.