Notifikacje Chcesz stworzyć kurs online lub e-booka? Zapisz się na newsletter za 0 zł:Sprawdzam! Notifikacje

Co dał nam biznes online w 2024 roku?

Co dał nam biznes online w 2024 roku?

Magda Owsiany

Opublikowano: 31 grudnia 2024

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Co dał nam biznes online w 2024 roku?
Listen to „Co dał nam biznes online w 2024 roku?” on Spreaker.

W najnowszym odcinku opowiadam o kluczowych momentach mojego biznesowego roku. Zarówno tych dobrych jak i trudnych – bo żaden rok nie składa się z samych zwycięstw. Od pierwszego workation w Maroku, przez premierę czwartego dużego szkolenia online po powrót na terapię i problemy z komunikacją.

🔗 Linki z odcinka:
Skuteczna Kampania: https://skutecznakampania.pl
Kasa za wiedzę: https://kasazawiedze.pl
Sprzedawaj Słowem: https://sprzedawajslowem.pl
NotebookLM: https://notebooklm.google.com/
Odcinek z Danutą Piasecką: https://open.spotify.com/episode/2PJwU5iDp4oIv4PcPiaF4F

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 3500 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o tworzeniu contentu: contentbezspiny.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

Jak pracować z ChatGPT, by pisał teksty za Ciebie i NIE lał wody? | Artur Jabłoński
Podcast

Jak pracować z ChatGPT, by pisał teksty za Ciebie i NIE lał wody? | Artur Jabłoński

– Jak używać narzędzia ChatGPT, żeby usprawnić sobie pisanie tekstów i nie skończyć z dziesięcioma akapitami lania wody?
– Jakie są ryzyka związane z tym, że sztuczna inteligencja pisze za nas?
– I czy warto oddawać jej kontrolę nad całym tekstem i tylko przekleić sobie gotowca?

Na te pytania odpowie Artur Jabłoński.

Czytaj więcej
Jak WYDAWAĆ KURSY innych EKSPERTÓW? | Patryk Czerniejewski
Podcast

Jak WYDAWAĆ KURSY innych EKSPERTÓW? | Patryk Czerniejewski

Jak to jest tworzyć platformę kursową, na której wydajesz produkty innych osób? Dzisiaj porozmawiamy, jak wygląda podział obowiązków w takim układzie, jak się wybiera ekspertów do współpracy oraz z jakimi wyzwaniami to się wiąże.

Czytaj więcej
Co zrobić, żeby Twoje konto na Instagramie ROSŁO? | Dominika Żak
Podcast

Co zrobić, żeby Twoje konto na Instagramie ROSŁO? | Dominika Żak

Człowiek ma tyle roboty, a potem jeszcze musi na te media społecznościowe zapostować. Jeśli tworzysz treści na Instagrama, ale Twoje działania nie przynoszą rezultatów, to jesteś w dobrym miejscu. W tym odcinku Dominika Żak zdiagnozuje najczęstsze problemy na Instagramie i pokaże, jak sobie z nimi poradzić.

Czytaj więcej
Grupa docelowa: czym jest i jak określić grupy docelowe klientów?
Biznes

Grupa docelowa: czym jest i jak określić grupy docelowe klientów?

Grupa docelowa to osoby, do których adresujemy wszystkie nasze komunikaty, a więc posty w mediach społecznościowych, podcasty, artykuły, mailingi czy reklamy. Nie możemy tworzyć treści na zasadzie „wrzucę cokolwiek, niech się dzieje co chce”, bo wtedy nie osiągniemy naszych celów. Skąd mamy wiedzieć, jaka grupa docelowa będzie najlepsza dla naszej oferty?

Czytaj więcej
Jak stworzyć skuteczne bio na Instagramie, aby odbiorcy wiedzieli, kim jesteśmy i jak możemy im pomóc? Biogram na Instagramie w pigułce.
Marketing

Jak stworzyć skuteczne bio na Instagramie, aby odbiorcy wiedzieli, kim jesteśmy i jak możemy im pomóc? Biogram na Instagramie w pigułce.

Skuteczne bio na Instagramie przyciąga do nas osoby, które mają ten sam vibe lub szukają pomocy w temacie, którym się zajmujemy. Do dyspozycji mamy jednak niewielką ilość znaków, a informacje, które chcemy przekazać, wydają się nie kończyć. Jak więc zmieścić się w limitach i stworzyć taki biogram, który będzie realizował nasze cele biznesowe? 

Czytaj więcej
Algorytm TikToka. Jak się wybić na TikToku?
Marketing

Algorytm TikToka. Jak się wybić na TikToku?

Jeśli chcemy wybić się na TikToku, musimy poznać i zrozumieć jego algorytm. Do osiągnięcia sukcesu potrzebne jest kilka kluczowych czynników, m.in. oryginalność, regularność i zaangażowanie. Jak tworzyć krótkie filmy, by przyciągnąć uwagę widzów i zdobyć większą liczbę obserwujących?

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.