Notifikacje Chcesz nauczyć się pisania sprzedażowego?Sprawdzam! Notifikacje

Jak budować AUTENTYCZNĄ MARKĘ OSOBISTĄ | Mateusz Szufel

W wielu poradnikach o tym jak tworzyć treści do internetu możemy znaleźć wskazówkę: BĄDŹ AUTENTYCZNY/A. Jak sobie usiądziemy i pomyślimy na spokojnie to okazuje się, że temat jest znacznie bardziej złożony. Co to znaczy być autentycznym? I jak wdrażać tę autentyczność do swoich treści/działań?

Jak budować AUTENTYCZNĄ MARKĘ OSOBISTĄ | Mateusz Szufel

Magda Owsiany

Opublikowano: 20 lutego 2024

1 minuta czytania

  • Udostępnij:
Jak budować AUTENTYCZNĄ MARKĘ OSOBISTĄ | Mateusz Szufel
Listen to „Jak budować AUTENTYCZNĄ MARKĘ OSOBISTĄ | Mateusz Szufel” on Spreaker.

Mateusz Szufel – neuroatypowy edukator i strateg marek osobistych. Ma misję przekonania każdego, że można otworzyć się na świat, dzielić tym, co w duszy gra, a jednocześnie pozostać sobą. Twórca kursu 'Marka osobista od zera’ i ’10 mitów marketingu’ oraz autor książki 'Sztuka bycia sobą’. Mieszka w Hiszpanii z żoną i pieskiem.

? Linki z odcinka:
Odcinek o mitach

? Gdzie znajdziesz Mateusza?:
Instagram: https://www.instagram.com/mateuszufel/
www: https://www.mateuszufel.com/

Sprawdź również

Jak znaleźć czas na marketing w Twojej firmie? | Martyna Kłosińska
Podcast

Jak znaleźć czas na marketing w Twojej firmie? | Martyna Kłosińska

Listen to „Jak znaleźć czas na marketing w Twojej firmie? | Martyna Kłosińska” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: W jaki sposób wydzielać sobie czas na realizację pomysłów, żeby zamieniły się w projekty do realizacji? Jak nie zabić kreatywności sztywnym planem? Jak możemy zachować zdrowy balans, żeby dowozić projekty i jednocześnie uniknąć przemiany w niewolników produktywności? […]

Czytaj więcej
Jak ZOPTYMALIZOWAĆ swój SKLEP INTERNETOWY? | Krzysztof Bartnik
Podcast

Jak ZOPTYMALIZOWAĆ swój SKLEP INTERNETOWY? | Krzysztof Bartnik

Sprzedaż to nie tylko posty w mediach społecznościowych czy maile sprzedażowe. To też techniczne zaplecze, które pozwoli na to, że kiedy klient dokona zakupu, to później dostanie dostanie produkt. Będzie obsłużony i zadowolony. Dziś zajmiemy się tym technicznym aspektem.

Czytaj więcej
Grupa docelowa: czym jest i jak określić grupy docelowe klientów?
Biznes

Grupa docelowa: czym jest i jak określić grupy docelowe klientów?

Grupa docelowa to osoby, do których adresujemy wszystkie nasze komunikaty, a więc posty w mediach społecznościowych, podcasty, artykuły, mailingi czy reklamy. Nie możemy tworzyć treści na zasadzie „wrzucę cokolwiek, niech się dzieje co chce”, bo wtedy nie osiągniemy naszych celów. Skąd mamy wiedzieć, jaka grupa docelowa będzie najlepsza dla naszej oferty?

Czytaj więcej
12 archetypów marki. Czym jest archetyp i jakie ma znaczenie w kształtowaniu marki?
Biznes

12 archetypów marki. Czym jest archetyp i jakie ma znaczenie w kształtowaniu marki?

Archetypy marki przydają się w każdej dziedzinie zarządzania marką: od tworzenia komunikacji aż po sprzedaż i opiekę posprzedażową. Choć ich fundamentem są bajki literatury światowej, archetypy są obecne w naszym życiu na co dzień (chociaż nie zdajemy sobie z tego sprawy). Sprawdźmy, który archetyp najlepiej oddaje naszą markę.

Czytaj więcej
JAK PISAĆ o produkcie, by klienci CHCIELI GO KUPOWAĆ?
Podcast

JAK PISAĆ o produkcie, by klienci CHCIELI GO KUPOWAĆ?

Jak wyjaśnić wartość Twojego produktu i jednocześnie pisać w bardziej ludzki sposób? Pokażę Ci 4 aspekty pisania, którymi warto się zaopiekować, by osiągnąć ten cel.

Czytaj więcej
Co to jest content marketing? Definicja, zastosowanie i korzyści dla twojej firmy
Marketing

Co to jest content marketing? Definicja, zastosowanie i korzyści dla twojej firmy

Osoby, które kupują produkt/usługę chwilę po poznaniu naszej marki, można policzyć na palcach jednej ręki. Większość odbiorców potrzebuje dowodów na to, że to właśnie my jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie. By im to pokazać, mamy dwie opcje: budowanie relacji i/lub edukowanie potencjalnego klienta. Jak to zrobić? Pomogą nam działania content marketingowe.

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.