Notifikacje Twórz content dla swojej marki bez spiny! (i z pomocą AI)Sprawdzam szczegóły! Notifikacje

Jak przyspieszyć i ułatwić regularne tworzenie contentu dla Twojego biznesu?

Jak przyspieszyć i ułatwić regularne tworzenie contentu dla Twojego biznesu?

Magda Owsiany

Opublikowano: 14 stycznia 2025

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Jak przyspieszyć i ułatwić regularne tworzenie contentu dla Twojego biznesu?
Listen to „Jak przyspieszyć i ułatwić regularne tworzenie contentu dla Twojego biznesu?” on Spreaker.

W dzisiejszym odcinku dowiesz się, jak w prosty sposób zaplanować treści, wykorzystać sztuczną inteligencję do tworzenia contentu i stworzyć system, który pozwoli Ci regularnie publikować wartościowe materiały, nie wywracając przy tym swojego życia do góry nogami.

🔗 Linki z odcinka:
Content Bez Spiny: https://contentbezspiny.pl

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 3500 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o tworzeniu contentu: contentbezspiny.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

Co dał nam biznes online w 2024 roku?
Podcast

Co dał nam biznes online w 2024 roku?

Listen to „Co dał nam biznes online w 2024 roku?” on Spreaker. W najnowszym odcinku opowiadam o kluczowych momentach mojego biznesowego roku. Zarówno tych dobrych jak i trudnych – bo żaden rok nie składa się z samych zwycięstw. Od pierwszego workation w Maroku, przez premierę czwartego dużego szkolenia online po powrót na terapię i problemy […]

Czytaj więcej
Jak nagrywać ROLKI, które utrzymają uwagę? | Julka Migdalska
Podcast

Jak nagrywać ROLKI, które utrzymają uwagę? | Julka Migdalska

W tym odcinku porozmawiamy o:
– jakie są korzyści nagrywania rolek?
– jak utrzymywać uwagę odbiorcy?
– jak wymyślać pomysły na rolki?
– jak poczuć się swobodnie przed kamerą?

Czytaj więcej
Poukładaj sobie biznes tak, by pracować nad nim z ENTUZJAZMEM | Joanna Lubecka
Podcast

Poukładaj sobie biznes tak, by pracować nad nim z ENTUZJAZMEM | Joanna Lubecka

Listen to „Poukładaj sobie biznes tak, by pracować nad nim z ENTUZJAZMEM | Joanna Lubecka” on Spreaker. W tym odcinku rozmawiam z Joanną Lubecką o świadomym prowadzeniu i rozwoju biznesu. Dyskutujemy o tym, jak pielęgnować cierpliwość w rozwoju firmy, doceniać małe sukcesy i mądrze stawiać sobie poprzeczki. Joanna dzieli się swoimi doświadczeniami w zakresie introspekcji, […]

Czytaj więcej
Jak tworzyć treści, gdy wszystko zostało już powiedziane?
Podcast

Jak tworzyć treści, gdy wszystko zostało już powiedziane?

Listen to „Jak tworzyć treści, gdy wszystko zostało już powiedziane?” on Spreaker. W tym odcinku rozprawiam się z paraliżującym przekonaniem, że „wszystko już zostało powiedziane” i pokazuję praktyczne sposoby na tworzenie angażujących treści pomimo tego. Dzielę się sprawdzonymi strategiami, które pozwalają mówić o tych samych tematach na nowe, świeże sposoby, zachowując przy tym autentyczność i […]

Czytaj więcej
Skuteczne badanie rynku – jak znaleźć odpowiedzi na kluczowe pytania?
MarketingSprzedaż

Skuteczne badanie rynku – jak znaleźć odpowiedzi na kluczowe pytania?

Wprowadzanie produktu lub usługi na rynek bez zbadania potrzeb naszych odbiorców jest jak dawanie prezentu w ciemno. Dajemy komuś czekoladę z orzechami, a ta osoba jest tak uczulona, że po zjedzeniu jej trafi do szpitala. Może być tak, że dana osoba woli dostawać doświadczenia (np. wyjście do restauracji) niż rzeczy. Może też okazać się, że daliśmy to, co dostała od kogoś innego już wcześniej. W każdym z tych przypadków wychodzimy na tych, którzy się nie przykładają i którym nie zależy na drugiej osobie. W biznesie jednak problem jest większy – nie chodzi już tylko o nasze zażenowanie. Produkt, który zaoferujemy, często decyduje o naszym „być albo nie być” na rynku.

Czytaj więcej
Jak PROWADZIĆ BIZNES SOLO i nie zwariować? | Marek Jankowski
Podcast

Jak PROWADZIĆ BIZNES SOLO i nie zwariować? | Marek Jankowski

Tradycyjny sposób budowania firmy to zatrudnianie coraz większej liczby osób i otwieranie nowych filii. A co, jeśli mamy inne oczekiwania od biznesu? Jeśli po prostu chcemy, żeby dawał na pieniądze na fajne życie, na zabezpieczenie finansowe, na spełnianie marzeń? To jest możliwe! W tym odcinku Marek Jankowski i ja rozkminiamy, jak ułożyć taki biznes.

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.