Notifikacje LIVE: Sprzedaż z lekkością: 3 elementy kampanii, które AI zrobi za CiebieRezerwuj miejsce! Notifikacje

AI w biznesie online: aspekty prawne, o których musisz wiedzieć | Ilona Przetacznik

AI w biznesie online: aspekty prawne, o których musisz wiedzieć | Ilona Przetacznik

Magda Owsiany

Opublikowano: 21 stycznia 2025

2 minut czytania

  • Udostępnij:
AI w biznesie online: aspekty prawne, o których musisz wiedzieć | Ilona Przetacznik
Listen to „AI w biznesie online: aspekty prawne, o których musisz wiedzieć | Ilona Przetacznik” on Spreaker.

W dzisiejszym odcinku zagłębiamy się w temat, który staje się coraz bardziej istotny dla przedsiębiorców – prawne aspekty korzystania z AI w biznesie. Porozmawiamy o nowym unijnym AI Act, odpowiemy na pytania dotyczące ryzyka prawnego związanego z używaniem AI do tworzenia treści i produktów edukacyjnych oraz wyjaśnimy kwestie odpowiedzialności za błędy popełnione przez sztuczną inteligencję. Zwrócimy też uwagę jak sprawdzić, czy treści stworzone przez AI nie są plagiatem.

Ilona Przetacznik – radca prawny, przedsiębiorca, CEO #LegalnyBiznesOnline.pl, ekspert prawa biznesów online, e-commerce, RODO, spółek i umów, mentorka i trenerka biznesu. Certyfikowany Inspektor Ochrony Danych Osobowych, Lean Lider i Project Manager. Finalistka prestiżowego konkursu Rising Stars – Prawnicy Liderzy Jutra. Prowadzi własną Kancelarię prawną, spółki i e-sklep. Inwestuje. Klienci cenią ją za probiznesowe podejście do prawa, nieszablonowe rozwiązania i konkret bez zbędnego ą-ę. Kreatywnie „łączy kropki” pomnażając zyski i spokój jej Klientów.

🤙 Gdzie znajdziesz Ilonę?:
Blog i sklep: https://legalnybiznesonline.pl/
Instagram: https://www.instagram.com/legalnybiznesonline/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/ilona-przetacznik-radca-prawny/
Podcast: Legalny Biznes Online : https://www.spreaker.com/show/legalny-biznes-online_1

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 3500 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o tworzeniu contentu: contentbezspiny.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

Dlaczego Twój MARKETING nie HULA? | Jacek Kłosiński
Podcast

Dlaczego Twój MARKETING nie HULA? | Jacek Kłosiński

Dzień dobry! To pierwszy odcinek podcastu w 2024 roku i zaczynamy z przytupem! Bierzemy na tapet ogromny temat marketingu. Jest to pojemne pojęcie i zawiera się w nim wiele obszarów. Wybierzemy te kluczowe, którymi powinna się zająć osoba działająca w pojedynkę lub działająca w małym zespole.

Czytaj więcej
Jak budować RELACJĘ z odbiorcami, żeby dawali nam POMYSŁY na treści i PRODUKTY? | Monika Michalak
Podcast

Jak budować RELACJĘ z odbiorcami, żeby dawali nam POMYSŁY na treści i PRODUKTY? | Monika Michalak

Aktywna i zaangażowana społeczność to skarb. Nie tylko kupuje nasze produkty, ale też podrzuca na nie pomysły i jest nieskończonym źródłem inspiracji na treści.

Psychodietetyczka Monika Michalak opowie o tym, jak buduje swoją markę w oparciu o mocne relacje z odbiorcami.

Czytaj więcej
Jak ZBUDOWAĆ stronę, która SPRZEDAJE? | Marcela Masina
Podcast

Jak ZBUDOWAĆ stronę, która SPRZEDAJE? | Marcela Masina

Wiesz, dlaczego sprzedaż jest trudna? Bo żeby nastąpiła, musimy zadbać o wiele elementów, od treści reklamy po uwypuklenie korzyści na stronie sprzedażowej. Dzięki temu odcinkowi będziesz wiedzieć, gdzie szukać, by naprawić sprzedaż lub ją zwiększyć. Marcela Masina, ekspertka z zakresu konwertujących stron sprzedażowych, podzieli się swoimi spostrzeżeniami i najlepszymi praktykami.

Czytaj więcej
Jak się nie porównywać i poradzić sobie z natrętnymi myślami? | Hania Sywula
Podcast

Jak się nie porównywać i poradzić sobie z natrętnymi myślami? | Hania Sywula

Listen to „Jak się nie porównywać i poradzić sobie z natrętnymi myślami? | Hania Sywula” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Jak nie porównywać się do innych? Co zrobić, gdy mózg podsuwa katastroficzne wizje? Kiedy wiadomo, że techniki samopomocy już nie pomagają, tylko trzeba zgłosić się na psychoterapię? 🔗 Linki z odcinka:Odcinek podcastu z Natalią Dołżycką […]

Czytaj więcej
JAK PISAĆ o produkcie, by klienci CHCIELI GO KUPOWAĆ?
Podcast

JAK PISAĆ o produkcie, by klienci CHCIELI GO KUPOWAĆ?

Jak wyjaśnić wartość Twojego produktu i jednocześnie pisać w bardziej ludzki sposób? Pokażę Ci 4 aspekty pisania, którymi warto się zaopiekować, by osiągnąć ten cel.

Czytaj więcej
Jak stworzyć społeczność subskrypcyjną, która nie będzie umierać po miesiącu? | Michał Gutkowski
Podcast

Jak stworzyć społeczność subskrypcyjną, która nie będzie umierać po miesiącu? | Michał Gutkowski

Listen to „Jak stworzyć społeczność subskrypcyjną, która nie będzie umierać po miesiącu? | Michał Gutkowski” on Spreaker. Dzisiaj rozmawiamy o społecznościach subskrypcyjnych jako alternatywie dla kursów czy e-booków. W jakich sytuacjach się sprawdzi, jak zbudować wartościową społeczność i ją promować. Michał Gutkowski: pomagam twórcom, coachom i edukatorom tworzyć, promować i rozwijać dochodowe społeczności subskrypcyjne. Od […]

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.