Notifikacje Trwa przedsprzedaż warsztatu „Ludzka Sprzedaż" - dołącz przed 21.11Sprawdzam szczegóły Notifikacje

Jak stworzyć społeczność subskrypcyjną, która nie będzie umierać po miesiącu? | Michał Gutkowski

Jak stworzyć społeczność subskrypcyjną, która nie będzie umierać po miesiącu? | Michał Gutkowski

Magda Owsiany

Opublikowano: 25 lutego 2025

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Jak stworzyć społeczność subskrypcyjną, która nie będzie umierać po miesiącu? | Michał Gutkowski
Listen to „Jak stworzyć społeczność subskrypcyjną, która nie będzie umierać po miesiącu? | Michał Gutkowski” on Spreaker.

Dzisiaj rozmawiamy o społecznościach subskrypcyjnych jako alternatywie dla kursów czy e-booków. W jakich sytuacjach się sprawdzi, jak zbudować wartościową społeczność i ją promować.

Michał Gutkowski: pomagam twórcom, coachom i edukatorom tworzyć, promować i rozwijać dochodowe społeczności subskrypcyjne. Od prawie 4 lat prowadzę 2 społeczności dla producentów muzyki elektronicznej, które zrzeszają niemal 80 osób. To bardzo stabilny biznes który przynosi miesięcznie ok 15 tys złotych i który nie zajmuje mi więcej niż 3 dni pracy w tygodniu.

🤙 Gdzie znajdziesz Michała?:
https://www.instagram.com/michalgutkowski/
https://www.facebook.com/MichalGutkowskipl
https://www.konczetracki.pl/
https://www.hypnotictechnoproduction.com/

Nowe odcinki podcastu „Zarabiaj na wiedzy” w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Content Bez Spiny, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 5000 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o tworzeniu contentu: contentbezspiny.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

4 POWAŻNE BŁĘDY w ofercie kursu lub e-booka
Podcast

4 POWAŻNE BŁĘDY w ofercie kursu lub e-booka

Listen to „4 POWAŻNE BŁĘDY w ofercie kursu lub e-booka” on Spreaker. Dzisiaj dzielę się swoim doświadczeniem z analizy setek ofert sprzedażowych i pokażę, jak unikać pułapek, które sprawiają, że nawet świetne produkty nie sprzedają się tak dobrze, jak powinny. 🔗 Linki z odcinka:Webinar za 0 zł o pisaniu ofert: https://sprzedawajslowem.pl/liveOdcinek o poznaniu grupy odbiorczej: […]

Czytaj więcej
Jak poznać swoje mocne strony? O talentach Gallupa z Natalią Kwiatkowską
Podcast

Jak poznać swoje mocne strony? O talentach Gallupa z Natalią Kwiatkowską

Nadchodzi burza. Dziś pogadamy o narzędziu, które może być bardzo przydatne, gdy chcemy poszukiwać swojej ścieżki. Jak już pewnie wiesz z tytułu odcinka, mowa o talentach Gallupa, a dokładniej – czym są, jak je odkryć, w czym Ci pomogą i jakich problemów nie rozwiążą. O tych wszystkich ciekawych rzeczach opowie certyfikowana trenerka mocnych stron Instytutu […]

Czytaj więcej
3 MITY, przez które wiele osób NIE SPRZEDAJE kursu/e-booka
Podcast

3 MITY, przez które wiele osób NIE SPRZEDAJE kursu/e-booka

Listen to „3 MITY, przez które wiele osób NIE SPRZEDAJE kursu/e-booka” on Spreaker. Live za 0 zł o stworzeniu pierwszego produktu edu (+ dostęp do nagrania)Rezerwacja miejsc: https://kasazawiedze.pl/live W dzisiejszym odcinku poznasz:– Blokujące podejścia często przeszkadzają w tworzeniu produktu edukacyjnego. – Kiedy obawy i mity związane z produktem mogą być uzasadnione. – Co zrobić, aby uniknąć wpadania […]

Czytaj więcej
Jak przemawiać, żeby ludzie chcieli nas słuchać i od nas kupować? | Kamil Kozieł
Podcast

Jak przemawiać, żeby ludzie chcieli nas słuchać i od nas kupować? | Kamil Kozieł

Listen to „Jak przemawiać, żeby ludzie chcieli nas słuchać i od nas kupować? | Kamil Kozieł” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Jakie umiejętności składające się na świetne wystąpienie publiczne warto posiąść? Jakie błędy sprawiają, że prezentacje wypadają słabo? Jak długo powinniśmy trenować dawanie prezentacji? W jaki sposób możemy podtrzymywać uwagę odbiorców? 🔗 Linki z odcinka:Zobacz […]

Czytaj więcej
Naucz się mówić o swoim produkcie/usłudze, by klienci rozumieli jego wartość
Podcast

Naucz się mówić o swoim produkcie/usłudze, by klienci rozumieli jego wartość

Listen to „Naucz się mówić o swoim produkcie/usłudze, by klienci rozumieli jego wartość” on Spreaker. Ten odcinek jest dla osób, które już mają własny produkt edukacyjny i go sprzedają lub zamierzają zacząć sprzedawać. Zauważyłam, że wiele osób, które szukają sposobów na ulepszenie sprzedaży swoich produktów typu kursy, e-booki, warsztaty czy programy rozwojowe, dochodzi do ściany. […]

Czytaj więcej
Co to jest content marketing? Definicja, zastosowanie i korzyści dla twojej firmy
Marketing

Co to jest content marketing? Definicja, zastosowanie i korzyści dla twojej firmy

Osoby, które kupują produkt/usługę chwilę po poznaniu naszej marki, można policzyć na palcach jednej ręki. Większość odbiorców potrzebuje dowodów na to, że to właśnie my jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie. By im to pokazać, mamy dwie opcje: budowanie relacji i/lub edukowanie potencjalnego klienta. Jak to zrobić? Pomogą nam działania content marketingowe.

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.