Notifikacje Trwa przedsprzedaż warsztatu „Ludzka Sprzedaż" - dołącz przed 21.11Sprawdzam szczegóły Notifikacje

Nagrywamy KURS i jemy jajeczko

Nagrywamy KURS i jemy jajeczko

Burza w mózgu

Opublikowano: 15 kwietnia 2023

0 minut czytania

  • Udostępnij:
Nagrywamy KURS i jemy jajeczko

Sprawdź również

Jak prowadzić bloga firmowego? Praktyczne porady
Marketing

Jak prowadzić bloga firmowego? Praktyczne porady

Czy w czasach zdominowanych przez krótkie formaty wideo, warto jeszcze prowadzić bloga firmowego? Zdecydowanie tak! Specjalistyczne artykuły blogowe dostarczaja internautom odpowiedzi na wiele nurtujących pytań i zdecydowanie łatwiej je odnaleźć niż przypadkowy post na Instagramie. Co jednak dla przedsiębiorców ważniejsze – content marketing pomaga budować zaufanie, wizerunek eksperta oraz pozyskiwać klientów. Odbywa się to stosunkowo niskim kosztem.

Czytaj więcej
Jak monetyzować wyświetlenia na Instagramie? | Paula Balicka-Zańczak
Podcast

Jak monetyzować wyświetlenia na Instagramie? | Paula Balicka-Zańczak

Listen to „Jak monetyzować wyświetlenia na Instagramie? | Paula Balicka-Zańczak” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Jak zarabiać dzięki subskrybcji na Instagramie? Jakie typy rolek sprzedają? Co charakteryzuje osoby, które nie dają rady zarabiać na Instragramie? Jakie typy produktów warto sprzedawać latem? OGIETTAJ Paula Balicka-Zańczak: ekspertka od reels i automatyzacji na Instagramie. Monetyzuje wyświetlenia rolek i […]

Czytaj więcej
Jak odkryć, czego NAPRAWDĘ chcą Twoi klienci?
Podcast

Jak odkryć, czego NAPRAWDĘ chcą Twoi klienci?

Listen to „Jak odkryć, czego NAPRAWDĘ chcą Twoi klienci?” on Spreaker. W tym odcinku pokażę Ci, dlaczego większość twórców źle bada swoją grupę docelową – i przez to tworzy produkty, które się nie sprzedają. Nauczysz się, jak prowadzić rozmowy, które odkrywają prawdziwe motywacje klientów, jak odróżnić złudne deklaracje od realnych potrzeb i jak robić dobry […]

Czytaj więcej
Jak zarabiać na swojej wiedzy? Rozmowa z Julką Migdalską.
Podcast

Jak zarabiać na swojej wiedzy? Rozmowa z Julką Migdalską.

Transkrypcja podcastu: Magda: Cześć, rozsiądź się, właśnie zaczynamy. Kocham Internet za to, że daje nam wiele opcji zarabiania. Mój ulubiony sposób, to sprzedawanie swojej wiedzy pod postacią konsultacji, e-book’ów, kursów, procedur i czego jeszcze tylko sobie wymarzysz. Dzieląc się wiedzą tworzymy biznesy oparte na pomaganiu, rozwiązywaniu problemów odbiorców. I to jest piękne. Dziś pogadam o […]

Czytaj więcej
3 MITY, przez które wiele osób NIE SPRZEDAJE kursu/e-booka
Podcast

3 MITY, przez które wiele osób NIE SPRZEDAJE kursu/e-booka

Listen to „3 MITY, przez które wiele osób NIE SPRZEDAJE kursu/e-booka” on Spreaker. Live za 0 zł o stworzeniu pierwszego produktu edu (+ dostęp do nagrania)Rezerwacja miejsc: https://kasazawiedze.pl/live W dzisiejszym odcinku poznasz:– Blokujące podejścia często przeszkadzają w tworzeniu produktu edukacyjnego. – Kiedy obawy i mity związane z produktem mogą być uzasadnione. – Co zrobić, aby uniknąć wpadania […]

Czytaj więcej
Grupa docelowa: czym jest i jak określić grupy docelowe klientów?
Biznes

Grupa docelowa: czym jest i jak określić grupy docelowe klientów?

Grupa docelowa to osoby, do których adresujemy wszystkie nasze komunikaty, a więc posty w mediach społecznościowych, podcasty, artykuły, mailingi czy reklamy. Nie możemy tworzyć treści na zasadzie „wrzucę cokolwiek, niech się dzieje co chce”, bo wtedy nie osiągniemy naszych celów. Skąd mamy wiedzieć, jaka grupa docelowa będzie najlepsza dla naszej oferty?

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.