Notifikacje Chcesz ulepszyć swoje kampanie sprzedażowe? Wpadnij na spotkanie LIVE za 0 zł:Rezerwuję miejsce! Notifikacje

Czy dzielenie się wiedzą ZA DARMO jest OPŁACALNE? | Bartosz Wika

Produkty edukacyjne to nie jest jedyny sposób zarabiania na wiedzy. Dzisiaj zaprosiłam gościa, który dzięki dzieleniu się wiedzą, realizuje usługi nawet za setki tysięcy złotych.

Czy dzielenie się wiedzą ZA DARMO jest OPŁACALNE? | Bartosz Wika

Magda Owsiany

Opublikowano: 12 kwietnia 2024

1 minuta czytania

  • Udostępnij:
Czy dzielenie się wiedzą ZA DARMO jest OPŁACALNE? | Bartosz Wika
Listen to „Czy dzielenie się wiedzą ZA DARMO jest OPŁACALNE? | Bartosz Wika” on Spreaker.

Bartosz Wika: jestem znany jako Ojciec Okienko! Od 17. lat pracuje w branży stolarki okiennej, a od 12. lat prowadzę własną działalność gospodarczą o nazwie OKNARIO. Uwielbiam pomagać oraz doradzać ludziom w branży, która jest moją codziennością. Okna to moja pasja, a nowoczesny marketing co coś dzięki czemu nigdy nie nudzę się w pracy. Zapraszam wszystkich do mojego świata!

? Gdzie znajdziesz Bartosza?:
https://oknario.pl/

Sprawdź również

JAK SPRZEDAWAĆ produkty edukacyjne dla PRAWNIKÓW? | Joanna Lubecka
Podcast

JAK SPRZEDAWAĆ produkty edukacyjne dla PRAWNIKÓW? | Joanna Lubecka

Dzisiaj porozmawiamy o tym, jak wydawać produkty edukacyjne dla prawników. Czy rzeczywiście jest to taka „ciężka” branża? O tym w jaki sposób szukać pomysłów na produkty, które będą w zgodzie z Tobą i potrzebami odbiorców?
Będzie też dużo o podejściu i mindsecie, który pozwala działać i osiągać zamierzone cele.

Czytaj więcej
Jak poznać GRUPĘ ODBIORCZĄ, gdy ludzie NIE WYPEŁNIAJĄ Twoich ankiet?
Podcast

Jak poznać GRUPĘ ODBIORCZĄ, gdy ludzie NIE WYPEŁNIAJĄ Twoich ankiet?

Listen to „Jak poznać GRUPĘ ODBIORCZĄ, gdy ludzie NIE WYPEŁNIAJĄ Twoich ankiet?” on Spreaker. 🔗 Linki z odcinka:Szkolenie LIVE za 0 zł: https://kasazawiedze.pl/liveSzkolenie Kasa Za Wiedzę: https://kasazawiedze.pl/oferta W dzisiejszym odcinku poznasz:– Dlaczego ankiety nie zawsze są skuteczne w poznawaniu potrzeb klientów?– Jak małe konto w mediach społecznościowych może być narzędziem do badania swoich odbiorców?– Jak […]

Czytaj więcej
Burza mózgów – co to jest i jak ją efektywnie przeprowadzić?
Biznes

Burza mózgów – co to jest i jak ją efektywnie przeprowadzić?

Burza mózgów to technika, podczas której członkowie zespołu rzucają pomysłami na prawo i lewo, by znaleźć rozwiązanie problemu. To świetny sposób generowania rozwiązań, które są nieszablonowe i kreatywne. Jak przeprowadzić sesję burzy mózgów, żeby rozwiązania problemów były również skuteczne? Jest na to kilka sposobów.

Czytaj więcej
Jak się nie porównywać i poradzić sobie z natrętnymi myślami? | Hania Sywula
Podcast

Jak się nie porównywać i poradzić sobie z natrętnymi myślami? | Hania Sywula

Listen to „Jak się nie porównywać i poradzić sobie z natrętnymi myślami? | Hania Sywula” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Jak nie porównywać się do innych? Co zrobić, gdy mózg podsuwa katastroficzne wizje? Kiedy wiadomo, że techniki samopomocy już nie pomagają, tylko trzeba zgłosić się na psychoterapię? 🔗 Linki z odcinka:Odcinek podcastu z Natalią Dołżycką […]

Czytaj więcej
Co to jest crowdfunding i jak go wykorzystać?
Biznes

Co to jest crowdfunding i jak go wykorzystać?

Crowdfunding pozwala nam na zebranie środków potrzebnych do realizacji konkretnego projektu (produktu lub usługi). Na tej zasadzie działają m.in. Siepomaga, Polak Potrafi czy Patronite. Sprawa jest jednak nieco skomplikowana, bo istnieją różne rodzaje finansowania społecznościowego.

Czytaj więcej
Jak nie zmuszać się do treningów? Rozmowa z Asią Jaworską (Myśl w ruchu)
Podcast

Jak nie zmuszać się do treningów? Rozmowa z Asią Jaworską (Myśl w ruchu)

Transkrypcja podcastu: Magda: Dobrze, że jesteś. Właśnie zaczynamy. Odpuśćmy sobie gadkę – szmatkę i przejdźmy do grubych tematów. Jakie masz wspomnienia z WF-em? Moje są nieciekawe. Nie byłam jakoś super wysportowana, wyrozciągana ani nie ogarniałam sportów zespołowych. Przez to ruch długo kojarzył mi się z udręką, wstydem i złem koniecznym. To jest tragedia, bo aktywność […]

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.