Notifikacje Trwa przedsprzedaż warsztatu „Ludzka Sprzedaż" - dołącz przed 21.11Sprawdzam szczegóły Notifikacje

Czym są i jak stworzyć SKUTECZNE LEJKI marketingowe i sprzedażowe? | Sara Solarek

W dzisiejszym odcinku:
– czym są lejki marketingowe i sprzedażowe?
– jakie jest błędne podejście do tworzenia lejków?
– o co należy zadbać, żeby taki lejek stworzyć?
– jak sprawdzić, czy lejek działa?

Czym są i jak stworzyć SKUTECZNE LEJKI marketingowe i sprzedażowe? | Sara Solarek

Magda Owsiany

Opublikowano: 21 maja 2024

1 minuta czytania

  • Udostępnij:
Czym są i jak stworzyć SKUTECZNE LEJKI marketingowe i sprzedażowe? | Sara Solarek
Listen to „Czym są i jak stworzyć SKUTECZNE LEJKI marketingowe i sprzedażowe? | Sara Solarek” on Spreaker.

Sara Solarek. Specjalistka od marketingu i edukatorka. Pomaga małym i średnim biznesom pozyskiwać klientów przy pomocy Instagrama. Założycielka agencji marketingowej Marketing Prawników, platformy edukacyjnej Akademia Canvy oraz twórczyni wielu produktów cyfrowych o tematyce marketingowej. Na co dzień mieszka na Teneryfie, skąd nieustannie inspiruje do życia po swojemu.

? Linki z odcinka:
Konto na insta o analizie materiałów wideo: https://www.instagram.com/viralvideo.club/
Aplikacja do automatyzacji w DM: https://manychat.com/

? Gdzie znajdziesz Sarę?:
https://instagram.com/sara.solarek
https://sarasolarek.pl
https://www.spreaker.com/podcast/droga-do-miliona–5877932
akademiacanvy.pl

Sprawdź również

Co, jeśli wybierzesz zły pomysł na produkt?
Podcast

Co, jeśli wybierzesz zły pomysł na produkt?

Listen to „Co, jeśli wybierzesz zły pomysł na produkt?” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku pokażę, kiedy pomysł na produkt możemy uznać za nieudany, jakie są metody „reanimacji” i droga do tego, by wybierać najtrafniejsze pomysły na kursy i e-booki. 🔗 Linki z odcinka:Zapisy na kurs Kasa Za Wiedzę: https://kasazawiedze.pl/ 🎤 Prowadząca:Magda Owsiany – pokazuje, jak […]

Czytaj więcej
Spokój to nie luksus. To strategia przetrwania | Anna Dyl
Podcast

Spokój to nie luksus. To strategia przetrwania | Anna Dyl

Listen to „Spokój to nie luksus. To strategia przetrwania | Anna Dyl” on Spreaker. Dzisiejszy odcinek to rozmowa o tym, jak zachować spokój i zdrowy dystans w świecie, który krzyczy: „Możesz wszystko, jeśli tylko bardzo chcesz!”. Zastanawiamy się, co naprawdę pomaga przetrwać turbulencje w biznesie i jak przyjmować trudne informacje zwrotne. Anna Dyl: Jestem przedsiębiorczynią, […]

Czytaj więcej
Jak sprzedawać produkty cyfrowe z pomocą reklam META ADS? | Patryk Łopot
Podcast

Jak sprzedawać produkty cyfrowe z pomocą reklam META ADS? | Patryk Łopot

W dzisiejszym odcinku:
1. Na co zwrócić uwagę podczas tworzenia kampanii reklamowej dla kursu?
2. Jakie typy kreacji reklamowych sprawdzają się najlepiej?
3. Co robić, gdy koszt reklamy rośnie albo Twoje kreacje nie generują zakupów/zapisów na webinar?

Czytaj więcej
JAK ZADBAĆ O ZDROWIE prowadząc BIZNES? | Kamil Lelonek
Podcast

JAK ZADBAĆ O ZDROWIE prowadząc BIZNES? | Kamil Lelonek

W tym podcaście zazwyczaj rozmawiamy o tym jak zarabiać na wiedzy. Z drugiej strony warto też się zastanowić DLACZEGO to robimy? Chcemy mieć fajne życie? Pieniądze na inwestycje? Podróże? Byśmy mogli z tego wszystkiego korzystać, trzeba też zadbać o swoje zdrowie. Dlatego w tym odcinku rozmawiam z Kamilem Lelonkiem, jakie małe i duże rzeczy można zrobić, by zaopiekować się ciałem i umysłem.

Czytaj więcej
Jak robić marketing i sprzedaż „trudnych” tematów? | Marta Sochacka
Podcast

Jak robić marketing i sprzedaż „trudnych” tematów? | Marta Sochacka

Listen to „Jak robić marketing i sprzedaż „trudnych" tematów? | Marta Sochacka” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku podcastu „Zarabiaj na wiedzy”: Jak wykorzystać humor w komunikacji, nie naruszając powagi stresujących tematów – gdzie przebiega granica między żartem a profesjonalizmem. Jak mówić prostym językiem, budując jednocześnie wizerunek eksperta, który nie traci na autorytecie. Jak tworzyć treści […]

Czytaj więcej
Design thinking – jak myślenie projektowe pomaga w rozwiązywaniu problemów?
Biznes

Design thinking – jak myślenie projektowe pomaga w rozwiązywaniu problemów?

Dziś nie wystarczy wymyślić produkt, a potem krzyknąć „kup, bo fajne!”, by dobrze zarobić. Mamy taki przesyt na rynku, że trudno się czymś wyróżnić i przekonać odbiorców, że to nasz produkt/usługa jest tym, którego szuka. Dlatego potrzebujemy innego systemu – jasnego określenia grupy docelowej, przebadania jej potrzeb oraz design thinking. To wszystko wydaje się trudne, ale gdy wiemy, co robić krok po kroku, możemy działać ze spokojną głową.

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.