Notifikacje Twórz content z mocnym wsparciem AISprawdzam szczegóły! Notifikacje

Jak pokazać światu swoją wiedzę i pozyskać klientów na YouTube? | Grzegorz Pietras

W tym odcinku porozmawiamy o:
– Jaką strukturę powinny mieć filmy na YouTubie?
– W jaki sprzęt zainwestować, a co odpuścić, gdy chcemy zacząć nagrywać filmy?
– Jak wybierać tematy filmów na YouTube i skąd czerpać inspiracje?
– Ile czasu potrzeba, by rozwinąć kanał na YouTubie?

Jak pokazać światu swoją wiedzę i pozyskać klientów na YouTube? | Grzegorz Pietras

Magda Owsiany

Opublikowano: 11 czerwca 2024

1 minuta czytania

  • Udostępnij:
Jak pokazać światu swoją wiedzę i pozyskać klientów na YouTube? | Grzegorz Pietras
Listen to „Jak pokazać światu swoją wiedzę i pozyskać klientów na YouTube? | Grzegorz Pietras” on Spreaker.

Grzegorz Pietras: od 2013 tworzy na YouTube. Zaczynał jako producent i animator 3D od autorskiego, międzynarodowego kanału Binkie TV, który gromadzi obecnie ponad 1.600.000 subskrybentów. Współpracuje z przedsiębiorcami i specjalistami, którym układa strategię dla kanału YouTube, pomaga zwiększać zasięgi i skalować biznes. Jest założycielem Szkoły YouTuba – największego w Polsce programu o budowaniu dochodowego i atrakcyjnego kanału.

? Linki z odcinka:
Narzędzie do sprawdzania statystyk social media: https://socialblade.com/

? Gdzie znajdziesz Grzegorza?:
https://szkolayoutuba.pl/
https://www.growtube.pl/

Sprawdź również

5 BŁĘDÓW podczas sprzedaży PRODUKTÓW CYFROWYCH
Podcast

5 BŁĘDÓW podczas sprzedaży PRODUKTÓW CYFROWYCH

Ten odcinek jest dla osób, które już mają własny produkt edukacyjny i go sprzedają lub zamierzają sprzedawać. Omówię w nim 5 obszarów, w których często pojawiają się braki. Pokażę palcem, czego dokładnie brakuje i jak można to zmienić.

Czytaj więcej
Co zrobić, żeby Twoje konto na Instagramie ROSŁO? | Dominika Żak
Podcast

Co zrobić, żeby Twoje konto na Instagramie ROSŁO? | Dominika Żak

Człowiek ma tyle roboty, a potem jeszcze musi na te media społecznościowe zapostować. Jeśli tworzysz treści na Instagrama, ale Twoje działania nie przynoszą rezultatów, to jesteś w dobrym miejscu. W tym odcinku Dominika Żak zdiagnozuje najczęstsze problemy na Instagramie i pokaże, jak sobie z nimi poradzić.

Czytaj więcej
Jak robić marketing i sprzedaż „trudnych” tematów? | Marta Sochacka
Podcast

Jak robić marketing i sprzedaż „trudnych” tematów? | Marta Sochacka

Listen to „Jak robić marketing i sprzedaż „trudnych" tematów? | Marta Sochacka” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku podcastu „Zarabiaj na wiedzy”: Jak wykorzystać humor w komunikacji, nie naruszając powagi stresujących tematów – gdzie przebiega granica między żartem a profesjonalizmem. Jak mówić prostym językiem, budując jednocześnie wizerunek eksperta, który nie traci na autorytecie. Jak tworzyć treści […]

Czytaj więcej
Skuteczne badanie rynku – jak znaleźć odpowiedzi na kluczowe pytania?
MarketingSprzedaż

Skuteczne badanie rynku – jak znaleźć odpowiedzi na kluczowe pytania?

Wprowadzanie produktu lub usługi na rynek bez zbadania potrzeb naszych odbiorców jest jak dawanie prezentu w ciemno. Dajemy komuś czekoladę z orzechami, a ta osoba jest tak uczulona, że po zjedzeniu jej trafi do szpitala. Może być tak, że dana osoba woli dostawać doświadczenia (np. wyjście do restauracji) niż rzeczy. Może też okazać się, że daliśmy to, co dostała od kogoś innego już wcześniej. W każdym z tych przypadków wychodzimy na tych, którzy się nie przykładają i którym nie zależy na drugiej osobie. W biznesie jednak problem jest większy – nie chodzi już tylko o nasze zażenowanie. Produkt, który zaoferujemy, często decyduje o naszym „być albo nie być” na rynku.

Czytaj więcej
Jak zaplanować skuteczną kampanię sprzedażową online?
Sprzedaż

Jak zaplanować skuteczną kampanię sprzedażową online?

Słowa „kampania sprzedażowa” brzmią tak podniośle… nic dziwnego, że mogą przytłaczać. Wiele osób nie wie, od czego zacząć, by ją przygotować. Przez to nie mają pomysłów, o czym w ogóle MOŻNA pisać/mówić i sprzedają swoje produkty, mówiąc w kółko: „kup, bo fajne” (chyba się zgodzimy, że to nie brzmi dobrze). Wytłumaczę, jak zaplanować kampanię sprzedażową, by jednocześnie zarobić na chleb (i to z masłem!) i nie budzić się z myślą „olaboga-co-publikować-żeby-kupili”!

Czytaj więcej
Jak stworzyć mastermind, który działa (i nie marnuje Twojego czasu)? | Anna Dyl
Podcast

Jak stworzyć mastermind, który działa (i nie marnuje Twojego czasu)? | Anna Dyl

Listen to „Jak stworzyć mastermind, który działa (i nie marnuje Twojego czasu)? | Anna Dyl” on Spreaker. Ustalimy, jak mastermind może wspierać rozwój Twojego biznesu poza standardowym „pogadajmy o problemach”. Poznasz praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia efektywnych grup mastermindowych oraz czerwone flagi, które podpowiedzą Ci, kiedy dana grupa może nie być dla Ciebie odpowiednia. Anna Dyl: […]

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.