Notifikacje LIVE: Sprzedaż z lekkością: 3 elementy kampanii, które AI zrobi za CiebieRezerwuj miejsce! Notifikacje

3 znaki, że Twój pomysł na produkt jest strzałem w dziesiątkę

3 znaki, że Twój pomysł na produkt jest strzałem w dziesiątkę

Magda Owsiany

Opublikowano: 18 marca 2025

2 minut czytania

  • Udostępnij:
3 znaki, że Twój pomysł na produkt jest strzałem w dziesiątkę
Listen to „3 znaki, że Twój pomysł na produkt jest strzałem w dziesiątkę” on Spreaker.

W dzisiejszym odcinku omawiam trzy kluczowe przesłanki sugerujące, że Twój pomysł na produkt edukacyjny może odnieść sukces. Koniecznie posłuchaj, jeśli masz pomysł na kurs/e-booka, ale martwisz się: „kto to będzie kupować?”.

🔗 Linki z odcinka:
Newsletter za 0 zł o tworzeniu produktów cyfrowych: https://kasazawiedze.pl

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Content Bez Spiny, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 5000 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o tworzeniu contentu: contentbezspiny.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

Jak stworzyć społeczność subskrypcyjną, która nie będzie umierać po miesiącu? | Michał Gutkowski
Podcast

Jak stworzyć społeczność subskrypcyjną, która nie będzie umierać po miesiącu? | Michał Gutkowski

Listen to „Jak stworzyć społeczność subskrypcyjną, która nie będzie umierać po miesiącu? | Michał Gutkowski” on Spreaker. Dzisiaj rozmawiamy o społecznościach subskrypcyjnych jako alternatywie dla kursów czy e-booków. W jakich sytuacjach się sprawdzi, jak zbudować wartościową społeczność i ją promować. Michał Gutkowski: pomagam twórcom, coachom i edukatorom tworzyć, promować i rozwijać dochodowe społeczności subskrypcyjne. Od […]

Czytaj więcej
Jak tworzyć lejki, automatyzacje i marketing, by sprzedawać nawet po zakończeniu kampanii sprzedażowych? | Adrianna Hirsz
Podcast

Jak tworzyć lejki, automatyzacje i marketing, by sprzedawać nawet po zakończeniu kampanii sprzedażowych? | Adrianna Hirsz

W dzisiejszym odcinku:
1. Jakie są metody sprzedaży pomiędzy okienkami sprzedażowymi?
2. Jak sprzedawać „codziennymi” treściami na Instagramie?
3. Dlaczego lejki i automatyczne wiadomości ułatwiają sprzedaż?
4. Najczęstsze błędy w sprzedaży poza oknem sprzedażowym.

Czytaj więcej
Co zrobić, gdy masz wrażenie, że publikowanie contentu nic Ci nie daje?
Podcast

Co zrobić, gdy masz wrażenie, że publikowanie contentu nic Ci nie daje?

Listen to „Co zrobić, gdy masz wrażenie, że publikowanie contentu nic Ci nie daje?” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku pokazuję, jak sprawić, by Twój content przestał iść w próżnię i zaczął realnie pracować na Twój biznes. Dowiesz się, jak dostosować strategię contentową do typu oferowanego produktu oraz jak budować efektywny lejek sprzedażowy oparty na wartościowych […]

Czytaj więcej
Bezpieczna aktualizacja WordPress – jak zaktualizować WordPressa i wtyczki?
Techniczne

Bezpieczna aktualizacja WordPress – jak zaktualizować WordPressa i wtyczki?

Po co tracić czas na klikanie „Zaktualizuj” przy wtyczkach, motywach i wersji WordPressa? Nie lepiej ustawić automatyczne aktualizacje albo w ogóle tego nie robić, skoro strona działa? Przyjrzyjmy się różnym sposobom aktualizacji WordPressa oraz wszystkim za i przeciw.

Czytaj więcej
Burza mózgów – co to jest i jak ją efektywnie przeprowadzić?
Biznes

Burza mózgów – co to jest i jak ją efektywnie przeprowadzić?

Burza mózgów to technika, podczas której członkowie zespołu rzucają pomysłami na prawo i lewo, by znaleźć rozwiązanie problemu. To świetny sposób generowania rozwiązań, które są nieszablonowe i kreatywne. Jak przeprowadzić sesję burzy mózgów, żeby rozwiązania problemów były również skuteczne? Jest na to kilka sposobów.

Czytaj więcej
Zarabianie na wiedzy: 5 sprawdzonych sposobów na sukces w 2025 roku
Biznes

Zarabianie na wiedzy: 5 sprawdzonych sposobów na sukces w 2025 roku

Zarabianie na wiedzy może przybierać różne formy: od e-booków, aż po kursy online. Każda z tych form zamyka się w pewnych widełkach cenowych oraz pozwala nam zarabiać online mniejszym lub większym nakładem czasu i pracy. Ważne jest to, by wiedzę opakować w taki produkt, która pozwoli nam zrealizować nasz cel finansowy.

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.