Notifikacje LIVE: Sprzedaż z lekkością: 3 elementy kampanii, które AI zrobi za CiebieRezerwuj miejsce! Notifikacje

AI w biznesie online: aspekty prawne, o których musisz wiedzieć | Ilona Przetacznik

AI w biznesie online: aspekty prawne, o których musisz wiedzieć | Ilona Przetacznik

Magda Owsiany

Opublikowano: 21 stycznia 2025

2 minut czytania

  • Udostępnij:
AI w biznesie online: aspekty prawne, o których musisz wiedzieć | Ilona Przetacznik
Listen to „AI w biznesie online: aspekty prawne, o których musisz wiedzieć | Ilona Przetacznik” on Spreaker.

W dzisiejszym odcinku zagłębiamy się w temat, który staje się coraz bardziej istotny dla przedsiębiorców – prawne aspekty korzystania z AI w biznesie. Porozmawiamy o nowym unijnym AI Act, odpowiemy na pytania dotyczące ryzyka prawnego związanego z używaniem AI do tworzenia treści i produktów edukacyjnych oraz wyjaśnimy kwestie odpowiedzialności za błędy popełnione przez sztuczną inteligencję. Zwrócimy też uwagę jak sprawdzić, czy treści stworzone przez AI nie są plagiatem.

Ilona Przetacznik – radca prawny, przedsiębiorca, CEO #LegalnyBiznesOnline.pl, ekspert prawa biznesów online, e-commerce, RODO, spółek i umów, mentorka i trenerka biznesu. Certyfikowany Inspektor Ochrony Danych Osobowych, Lean Lider i Project Manager. Finalistka prestiżowego konkursu Rising Stars – Prawnicy Liderzy Jutra. Prowadzi własną Kancelarię prawną, spółki i e-sklep. Inwestuje. Klienci cenią ją za probiznesowe podejście do prawa, nieszablonowe rozwiązania i konkret bez zbędnego ą-ę. Kreatywnie „łączy kropki” pomnażając zyski i spokój jej Klientów.

🤙 Gdzie znajdziesz Ilonę?:
Blog i sklep: https://legalnybiznesonline.pl/
Instagram: https://www.instagram.com/legalnybiznesonline/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/ilona-przetacznik-radca-prawny/
Podcast: Legalny Biznes Online : https://www.spreaker.com/show/legalny-biznes-online_1

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 3500 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o tworzeniu contentu: contentbezspiny.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

PODSUMOWANIE ROKU 2023 – biznes i życie prywatne
Podcast

PODSUMOWANIE ROKU 2023 – biznes i życie prywatne

Rok 2023 zmierza ku końcowi, więc postanowiłam, że zrobię podsumowanie, co zadziało się w naszej firmie – Burzy w mózgu oraz w życiu prywatnym. Chcę żeby to podsumowanie było takim szwedzkim stołem, z którego możesz zabrać sobie inspirację albo pomysł na działanie.

Czytaj więcej
Czym są i jak stworzyć SKUTECZNE LEJKI marketingowe i sprzedażowe? | Sara Solarek
Podcast

Czym są i jak stworzyć SKUTECZNE LEJKI marketingowe i sprzedażowe? | Sara Solarek

W dzisiejszym odcinku:
– czym są lejki marketingowe i sprzedażowe?
– jakie jest błędne podejście do tworzenia lejków?
– o co należy zadbać, żeby taki lejek stworzyć?
– jak sprawdzić, czy lejek działa?

Czytaj więcej
Grupa docelowa: czym jest i jak określić grupy docelowe klientów?
Biznes

Grupa docelowa: czym jest i jak określić grupy docelowe klientów?

Grupa docelowa to osoby, do których adresujemy wszystkie nasze komunikaty, a więc posty w mediach społecznościowych, podcasty, artykuły, mailingi czy reklamy. Nie możemy tworzyć treści na zasadzie „wrzucę cokolwiek, niech się dzieje co chce”, bo wtedy nie osiągniemy naszych celów. Skąd mamy wiedzieć, jaka grupa docelowa będzie najlepsza dla naszej oferty?

Czytaj więcej
Burza mózgów – co to jest i jak ją efektywnie przeprowadzić?
Biznes

Burza mózgów – co to jest i jak ją efektywnie przeprowadzić?

Burza mózgów to technika, podczas której członkowie zespołu rzucają pomysłami na prawo i lewo, by znaleźć rozwiązanie problemu. To świetny sposób generowania rozwiązań, które są nieszablonowe i kreatywne. Jak przeprowadzić sesję burzy mózgów, żeby rozwiązania problemów były również skuteczne? Jest na to kilka sposobów.

Czytaj więcej
Co zrobić, gdy masz wrażenie, że publikowanie contentu nic Ci nie daje?
Podcast

Co zrobić, gdy masz wrażenie, że publikowanie contentu nic Ci nie daje?

Listen to „Co zrobić, gdy masz wrażenie, że publikowanie contentu nic Ci nie daje?” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku pokazuję, jak sprawić, by Twój content przestał iść w próżnię i zaczął realnie pracować na Twój biznes. Dowiesz się, jak dostosować strategię contentową do typu oferowanego produktu oraz jak budować efektywny lejek sprzedażowy oparty na wartościowych […]

Czytaj więcej
Jak budować MARKĘ OSOBISTĄ, żeby ZARABIAĆ na wiedzy? | Agata Koman
Podcast

Jak budować MARKĘ OSOBISTĄ, żeby ZARABIAĆ na wiedzy? | Agata Koman

Gdy podejmujemy decyzję o zakupie produktu edukacyjnego, często ważna jest osoba, która dzieli się wiedzą. Dlatego warto budować swój wizerunek i renomę eksperta we właściwy sposób. Właściwy, czyli taki, który przyciągnie do nas osoby, z którymi chcemy współpracować. Które najbardziej skorzystają z naszej wiedzy.

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.