Notifikacje Trwa przedsprzedaż warsztatu „Ludzka Sprzedaż" - dołącz przed 21.11Sprawdzam szczegóły Notifikacje

Czy jest jeszcze sens robić treści edukacyjne?

Czy jest jeszcze sens robić treści edukacyjne?

Magda Owsiany

Opublikowano: 24 czerwca 2025

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Czy jest jeszcze sens robić treści edukacyjne?
Listen to „Czy jest jeszcze sens robić treści edukacyjne?” on Spreaker.

Klasyczne treści edukacyjne już nie działają. Na czym trzeba się skupić, gdy „5 tipów na..” nikogo nie obchodzi, Twoje standardowe formaty się wypaliły i wydaje Ci się, że wszystko zostało już powiedziane?

🔗 Linki z odcinka:
Zapisy na newsletter o tworzeniu contentu z pomocą AI: https://contentbezspiny.pl/

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Content Bez Spiny, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 5000 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o tworzeniu contentu: contentbezspiny.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

Jak odkryć, czego NAPRAWDĘ chcą Twoi klienci?
Podcast

Jak odkryć, czego NAPRAWDĘ chcą Twoi klienci?

Listen to „Jak odkryć, czego NAPRAWDĘ chcą Twoi klienci?” on Spreaker. W tym odcinku pokażę Ci, dlaczego większość twórców źle bada swoją grupę docelową – i przez to tworzy produkty, które się nie sprzedają. Nauczysz się, jak prowadzić rozmowy, które odkrywają prawdziwe motywacje klientów, jak odróżnić złudne deklaracje od realnych potrzeb i jak robić dobry […]

Czytaj więcej
Jak tworzyć lejki, automatyzacje i marketing, by sprzedawać nawet po zakończeniu kampanii sprzedażowych? | Adrianna Hirsz
Podcast

Jak tworzyć lejki, automatyzacje i marketing, by sprzedawać nawet po zakończeniu kampanii sprzedażowych? | Adrianna Hirsz

W dzisiejszym odcinku:
1. Jakie są metody sprzedaży pomiędzy okienkami sprzedażowymi?
2. Jak sprzedawać „codziennymi” treściami na Instagramie?
3. Dlaczego lejki i automatyczne wiadomości ułatwiają sprzedaż?
4. Najczęstsze błędy w sprzedaży poza oknem sprzedażowym.

Czytaj więcej
Naucz się mówić o swoim produkcie/usłudze, by klienci rozumieli jego wartość
Podcast

Naucz się mówić o swoim produkcie/usłudze, by klienci rozumieli jego wartość

Listen to „Naucz się mówić o swoim produkcie/usłudze, by klienci rozumieli jego wartość” on Spreaker. Ten odcinek jest dla osób, które już mają własny produkt edukacyjny i go sprzedają lub zamierzają zacząć sprzedawać. Zauważyłam, że wiele osób, które szukają sposobów na ulepszenie sprzedaży swoich produktów typu kursy, e-booki, warsztaty czy programy rozwojowe, dochodzi do ściany. […]

Czytaj więcej
5 pytań, które uratują Cię przed klapą kursu online
Podcast

5 pytań, które uratują Cię przed klapą kursu online

Listen to „5 pytań, które uratują Cię przed klapą kursu online” on Spreaker. Chcemy uniknąć scenariusza „zrobię kurs, a potem on się nie sprzeda”. Poznaj 5 kluczowych pytań, które pomogą Ci sprawdzić, czy Twój pomysł na kurs ma szanse na sukces jeszcze przed rozpoczęciem produkcji. 🔗 Linki z odcinka:Zapisy na webinar o tworzeniu kursów/e-booków: https://kasazawiedze.pl/live […]

Czytaj więcej
JAK SPRZEDAWAĆ produkty edukacyjne dla PRAWNIKÓW? | Joanna Lubecka
Podcast

JAK SPRZEDAWAĆ produkty edukacyjne dla PRAWNIKÓW? | Joanna Lubecka

Dzisiaj porozmawiamy o tym, jak wydawać produkty edukacyjne dla prawników. Czy rzeczywiście jest to taka „ciężka” branża? O tym w jaki sposób szukać pomysłów na produkty, które będą w zgodzie z Tobą i potrzebami odbiorców?
Będzie też dużo o podejściu i mindsecie, który pozwala działać i osiągać zamierzone cele.

Czytaj więcej
3 MITY, przez które wiele osób NIE SPRZEDAJE kursu/e-booka
Podcast

3 MITY, przez które wiele osób NIE SPRZEDAJE kursu/e-booka

Listen to „3 MITY, przez które wiele osób NIE SPRZEDAJE kursu/e-booka” on Spreaker. Live za 0 zł o stworzeniu pierwszego produktu edu (+ dostęp do nagrania)Rezerwacja miejsc: https://kasazawiedze.pl/live W dzisiejszym odcinku poznasz:– Blokujące podejścia często przeszkadzają w tworzeniu produktu edukacyjnego. – Kiedy obawy i mity związane z produktem mogą być uzasadnione. – Co zrobić, aby uniknąć wpadania […]

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.