Chcesz ulepszyć swoje kampanie sprzedażowe? Wpadnij na spotkanie LIVE za 0 zł:Rezerwuję miejsce!
Jak decydować o tym, jakie kolejne kroki postawić na swojej ścieżce biznesowej? Dzięki analizie danych! Z jakimi treściami nasi odbiorcy wchodzą w interakcję? Jakie typy postów, maili czy innych informacji na stronie sprawiają, że odbiorcy zamieniają się w klientów? Taką rokminę można przeprowadzić z pomocą narzędzia Google Analytics. Dziś porozmawiamy o tym, jak ono działa i jak można z niego skorzystać.
Maciej Lewiński – Mówią o nim Adam Małysz polskiego marketingu, bo osiąga wyniki, które niewiele osób umiałoby powtórzyć. Przy użyciu Google Analytics i Google AdWords optymalizuje strony www i kampanie marketingowe takich marek jak Starbucks, Empik Allegro czy mBank. Ma ponad 10 lat doświadczenia w analizie danych i profesjonalnych wdrożeniach Google Analytics, a od 7 lat na polskich i amerykańskich scenach konferencyjnych uczy w jaki sposób efektywnie analizować dane po to, by zwiększyć sprzedaż i poprawić rentowność swojego biznesu.
? Linki z odcinka:
Odcinek o sprawach prawnych z Kasią Krzywicką
Osoby polecone w odcinku:
https://www.charlesfarina.com/
https://www.simoahava.com/
https://twitter.com/strasm
http://zastrozna.pl/
https://www.linkedin.com/in/mariuszmichalczuk/
https://www.linkedin.com/in/joanna-horoszko/
? Gdzie znajdziesz Macieja?:
https://www.maciejlewinski.pl/
https://www.linkedin.com/in/lewwwin/
https://twitter.com/lewwwin