Notifikacje LIVE: Sprzedaż z lekkością: 3 elementy kampanii, które AI zrobi za CiebieRezerwuj miejsce! Notifikacje

Jak budować AUTENTYCZNĄ MARKĘ OSOBISTĄ | Mateusz Szufel

W wielu poradnikach o tym jak tworzyć treści do internetu możemy znaleźć wskazówkę: BĄDŹ AUTENTYCZNY/A. Jak sobie usiądziemy i pomyślimy na spokojnie to okazuje się, że temat jest znacznie bardziej złożony. Co to znaczy być autentycznym? I jak wdrażać tę autentyczność do swoich treści/działań?

Jak budować AUTENTYCZNĄ MARKĘ OSOBISTĄ | Mateusz Szufel

Magda Owsiany

Opublikowano: 20 lutego 2024

1 minuta czytania

  • Udostępnij:
Jak budować AUTENTYCZNĄ MARKĘ OSOBISTĄ | Mateusz Szufel
Listen to „Jak budować AUTENTYCZNĄ MARKĘ OSOBISTĄ | Mateusz Szufel” on Spreaker.

Mateusz Szufel – neuroatypowy edukator i strateg marek osobistych. Ma misję przekonania każdego, że można otworzyć się na świat, dzielić tym, co w duszy gra, a jednocześnie pozostać sobą. Twórca kursu 'Marka osobista od zera’ i ’10 mitów marketingu’ oraz autor książki 'Sztuka bycia sobą’. Mieszka w Hiszpanii z żoną i pieskiem.

? Linki z odcinka:
Odcinek o mitach

? Gdzie znajdziesz Mateusza?:
Instagram: https://www.instagram.com/mateuszufel/
www: https://www.mateuszufel.com/

Sprawdź również

Jak PRZETESTOWAĆ pomysł na produkt dzięki PRZEDSPRZEDAŻY?
Podcast

Jak PRZETESTOWAĆ pomysł na produkt dzięki PRZEDSPRZEDAŻY?

Listen to „Jak PRZETESTOWAĆ pomysł na produkt dzięki PRZEDSPRZEDAŻY?” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: jakim cudem ktoś kupuje produkt, którego jeszcze nie ma? wady i zalety przedsprzedaży; jakie są etapy przedsprzedaży? 🔗 Linki z odcinka:Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl Nasz pierwszy produkt Szkoła Kolażu: https://szkolakolazu.pl/oferta Nowe odcinki w każdy wtorek! 🎤 Prowadząca:Magda Owsiany […]

Czytaj więcej
3 MITY, przez które wiele osób NIE SPRZEDAJE kursu/e-booka
Podcast

3 MITY, przez które wiele osób NIE SPRZEDAJE kursu/e-booka

Listen to „3 MITY, przez które wiele osób NIE SPRZEDAJE kursu/e-booka” on Spreaker. Live za 0 zł o stworzeniu pierwszego produktu edu (+ dostęp do nagrania)Rezerwacja miejsc: https://kasazawiedze.pl/live W dzisiejszym odcinku poznasz:– Blokujące podejścia często przeszkadzają w tworzeniu produktu edukacyjnego. – Kiedy obawy i mity związane z produktem mogą być uzasadnione. – Co zrobić, aby uniknąć wpadania […]

Czytaj więcej
Czym jest i jak prowadzić bullet Bullet Journal?
Rozwój osobisty

Czym jest i jak prowadzić bullet Bullet Journal?

Jest to po prostu prowadzenie zapisków na temat swoich odczuć i przemyśleń, żeby lepiej zrozumieć siebie. Nie pasuje mi tu polskie słowo „dziennik”. Zakłada, że musimy coś zapisywać codziennie. Natomiast journaling daje dużo wolności.

Czytaj więcej
Jak się nie porównywać i poradzić sobie z natrętnymi myślami? | Hania Sywula
Podcast

Jak się nie porównywać i poradzić sobie z natrętnymi myślami? | Hania Sywula

Listen to „Jak się nie porównywać i poradzić sobie z natrętnymi myślami? | Hania Sywula” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Jak nie porównywać się do innych? Co zrobić, gdy mózg podsuwa katastroficzne wizje? Kiedy wiadomo, że techniki samopomocy już nie pomagają, tylko trzeba zgłosić się na psychoterapię? 🔗 Linki z odcinka:Odcinek podcastu z Natalią Dołżycką […]

Czytaj więcej
Jak przyspieszyć i ułatwić regularne tworzenie contentu dla Twojego biznesu?
Podcast

Jak przyspieszyć i ułatwić regularne tworzenie contentu dla Twojego biznesu?

Listen to „Jak przyspieszyć i ułatwić regularne tworzenie contentu dla Twojego biznesu?” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku dowiesz się, jak w prosty sposób zaplanować treści, wykorzystać sztuczną inteligencję do tworzenia contentu i stworzyć system, który pozwoli Ci regularnie publikować wartościowe materiały, nie wywracając przy tym swojego życia do góry nogami. 🔗 Linki z odcinka:Content Bez […]

Czytaj więcej
Jak tworzyć VIRALE i czy na pewno ich potrzebujesz? | Jakub Biel
Podcast

Jak tworzyć VIRALE i czy na pewno ich potrzebujesz? | Jakub Biel

Gdy tworzymy treści do mediów społecznościowych, mamy nadzieję, że zbiorą entuzjastyczną reakcję odbiorców. Ale nie zawsze się to udaje. Dlatego dziś Jakub Biel opowie, co możemy zrobić, żeby zatrzymać uwagę odbiorców naszymi treściami, zachęcić do dzielenia się nimi oraz jak zaopiekować się nowymi obserwującymi, gdy nasze treści zdobędą uwagę i podbiją serca.

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.