Notifikacje Trwa przedsprzedaż warsztatu „Ludzka Sprzedaż" - dołącz przed 21.11Sprawdzam szczegóły Notifikacje

Jak budować AUTENTYCZNĄ MARKĘ OSOBISTĄ | Mateusz Szufel

W wielu poradnikach o tym jak tworzyć treści do internetu możemy znaleźć wskazówkę: BĄDŹ AUTENTYCZNY/A. Jak sobie usiądziemy i pomyślimy na spokojnie to okazuje się, że temat jest znacznie bardziej złożony. Co to znaczy być autentycznym? I jak wdrażać tę autentyczność do swoich treści/działań?

Jak budować AUTENTYCZNĄ MARKĘ OSOBISTĄ | Mateusz Szufel

Magda Owsiany

Opublikowano: 20 lutego 2024

1 minuta czytania

  • Udostępnij:
Jak budować AUTENTYCZNĄ MARKĘ OSOBISTĄ | Mateusz Szufel
Listen to „Jak budować AUTENTYCZNĄ MARKĘ OSOBISTĄ | Mateusz Szufel” on Spreaker.

Mateusz Szufel – neuroatypowy edukator i strateg marek osobistych. Ma misję przekonania każdego, że można otworzyć się na świat, dzielić tym, co w duszy gra, a jednocześnie pozostać sobą. Twórca kursu 'Marka osobista od zera’ i ’10 mitów marketingu’ oraz autor książki 'Sztuka bycia sobą’. Mieszka w Hiszpanii z żoną i pieskiem.

? Linki z odcinka:
Odcinek o mitach

? Gdzie znajdziesz Mateusza?:
Instagram: https://www.instagram.com/mateuszufel/
www: https://www.mateuszufel.com/

Sprawdź również

Czy na pewno potrzebujesz KAMPANII SPRZEDAŻOWEJ?
Podcast

Czy na pewno potrzebujesz KAMPANII SPRZEDAŻOWEJ?

Listen to „Czy na pewno potrzebujesz KAMPANII SPRZEDAŻOWEJ?” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku opowiem o tym, kiedy Twój produkt potrzebuje kampanii sprzedażowej i na co zwrócić uwagę tworząc treści, które naprawdę sprzedają. 🔗 Linki z odcinka:Zarezerwuj miejsce na webinarze o skutecznych kampaniach sprzedażowych napędzanych AI: https://skutecznakampania.pl/live Nowe odcinki w każdy wtorek! 🎤 Prowadząca:Magda Owsiany – […]

Czytaj więcej
Design thinking – jak myślenie projektowe pomaga w rozwiązywaniu problemów?
Biznes

Design thinking – jak myślenie projektowe pomaga w rozwiązywaniu problemów?

Dziś nie wystarczy wymyślić produkt, a potem krzyknąć „kup, bo fajne!”, by dobrze zarobić. Mamy taki przesyt na rynku, że trudno się czymś wyróżnić i przekonać odbiorców, że to nasz produkt/usługa jest tym, którego szuka. Dlatego potrzebujemy innego systemu – jasnego określenia grupy docelowej, przebadania jej potrzeb oraz design thinking. To wszystko wydaje się trudne, ale gdy wiemy, co robić krok po kroku, możemy działać ze spokojną głową.

Czytaj więcej
„Klienci nie rozumieją, że moja oferta jest dla nich” – co z tym zrobić?
Podcast

„Klienci nie rozumieją, że moja oferta jest dla nich” – co z tym zrobić?

Listen to „„Klienci nie rozumieją, że moja oferta jest dla nich" – co z tym zrobić?” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku opowiem o tym, co robić, gdy Twój produkt naprawdę rozwiązuje problem klientów, ale oni tego nie dostrzegają. Przedstawię Ci najczęstsze powody, dlaczego tak się dzieje oraz kroki naprawcze. 🔗 Linki z odcinka:Zapisy na newsletter […]

Czytaj więcej
Jak stworzyć skuteczne bio na Instagramie, aby odbiorcy wiedzieli, kim jesteśmy i jak możemy im pomóc? Biogram na Instagramie w pigułce.
Marketing

Jak stworzyć skuteczne bio na Instagramie, aby odbiorcy wiedzieli, kim jesteśmy i jak możemy im pomóc? Biogram na Instagramie w pigułce.

Skuteczne bio na Instagramie przyciąga do nas osoby, które mają ten sam vibe lub szukają pomocy w temacie, którym się zajmujemy. Do dyspozycji mamy jednak niewielką ilość znaków, a informacje, które chcemy przekazać, wydają się nie kończyć. Jak więc zmieścić się w limitach i stworzyć taki biogram, który będzie realizował nasze cele biznesowe? 

Czytaj więcej
AI w biznesie online: aspekty prawne, o których musisz wiedzieć | Ilona Przetacznik
Podcast

AI w biznesie online: aspekty prawne, o których musisz wiedzieć | Ilona Przetacznik

Listen to „AI w biznesie online: aspekty prawne, o których musisz wiedzieć | Ilona Przetacznik” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku zagłębiamy się w temat, który staje się coraz bardziej istotny dla przedsiębiorców – prawne aspekty korzystania z AI w biznesie. Porozmawiamy o nowym unijnym AI Act, odpowiemy na pytania dotyczące ryzyka prawnego związanego z używaniem […]

Czytaj więcej
Jak monetyzować wyświetlenia na Instagramie? | Paula Balicka-Zańczak
Podcast

Jak monetyzować wyświetlenia na Instagramie? | Paula Balicka-Zańczak

Listen to „Jak monetyzować wyświetlenia na Instagramie? | Paula Balicka-Zańczak” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Jak zarabiać dzięki subskrybcji na Instagramie? Jakie typy rolek sprzedają? Co charakteryzuje osoby, które nie dają rady zarabiać na Instragramie? Jakie typy produktów warto sprzedawać latem? OGIETTAJ Paula Balicka-Zańczak: ekspertka od reels i automatyzacji na Instagramie. Monetyzuje wyświetlenia rolek i […]

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.