Notifikacje LIVE: Sprzedaż z lekkością: 3 elementy kampanii, które AI zrobi za CiebieRezerwuj miejsce! Notifikacje

Jak nauczyć się mówić o swoim produkcie/usłudze, żeby potem sprzedawać je z lekkością?

Jak nauczyć się mówić o swoim produkcie/usłudze, żeby potem sprzedawać je z lekkością?

Magda Owsiany

Opublikowano: 19 listopada 2024

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Jak nauczyć się mówić o swoim produkcie/usłudze, żeby potem sprzedawać je z lekkością?
Listen to „Jak nauczyć się mówić o swoim produkcie/usłudze, żeby potem sprzedawać je z lekkością?” on Spreaker.

🔗 Linki z odcinka:
Szkolenie Skuteczna Kampania: https://skutecznakampania.pl/oferta

W dzisiejszym odcinku podcastu „Zarabiaj na wiedzy”:

  1. Jak ułożyć komunikację sprzedażową swojego produktu edukacyjnego podczas kampanii.
  2. Ćwiczenie na ułożenie wiedzy o odbiorcach i ich potrzebach.
  3. Jak odpowiednio komunikować wartość i funkcje produktu, by trafić do klientów.

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 3500 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

Jak używać AI w produkcji i sprzedaży kursów online? 5 pomysłów
Podcast

Jak używać AI w produkcji i sprzedaży kursów online? 5 pomysłów

Listen to „Jak używać AI w produkcji i sprzedaży kursów online? 5 pomysłów” on Spreaker. Dziś pokażę Wam 5 praktycznych sposobów, w jakie możecie wykorzystać AI przy tworzeniu i sprzedaży produktów edukacyjnych. 🔗 Linki z odcinka:Zapisy na szkolenie Kasa Za Wiedzę: https://kasazawiedze.pl/oferta Nowe odcinki w każdy wtorek! 🎤 Prowadząca:Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać […]

Czytaj więcej
Copywriting: co musisz wiedzieć, by sprzedawać słowem?
Podcast

Copywriting: co musisz wiedzieć, by sprzedawać słowem?

Wolisz słuchać? Tutaj player: Transkrypcja Nadchodzi burza! Dziś pogadamy o pisaniu sprzedażowym czyli o copywritingu. Poza robieniem podcastów i kolaży to mój trzeci obszar działania i zainteresowań. Jeśli kręci Cię pisanie, ale nie wiesz, czy masz umiejętności i to coś, by Twoje teksty generowały zaangażowanie i ostatecznie sprzedawały, to jesteś na właściwej imprezie! Jeśli jesteś […]

Czytaj więcej
Jak SKUTECZNIE robić E-MAIL MARKETING? | Maciej Aniserowicz
Podcast

Jak SKUTECZNIE robić E-MAIL MARKETING? | Maciej Aniserowicz

Ten odcinek jest dla Ciebie, jeśli zastanawiasz się, czy w Twojej branży warto robić newsletter. Albo już wiesz, że chcesz go robić, ale nie jesteś pewny/a, jak się do tego zabrać. Dlaczego? Bo dziś porozmawiam z osobą, która na email marketingu zjadła zęby.

Czytaj więcej
Jak wykorzystywać NEWSLETTER W SPRZEDAŻY kursów/e-booków/warsztatów?
Podcast

Jak wykorzystywać NEWSLETTER W SPRZEDAŻY kursów/e-booków/warsztatów?

Listen to „Jak wykorzystywać NEWSLETTER W SPRZEDAŻY kursów/e-booków/warsztatów?” on Spreaker. 🔗 Linki z odcinka:Szkolenie LIVE za 0 zł o kampaniach sprzedażowych: https://skutecznakampania.pl/liveSzkolenie Skuteczna Kampania: https://skutecznakampania.pl/oferta W dzisiejszym odcinku: Najczęstsze błędy sprawiające, że maile NIE pomagają w sprzedaży. Jak przygotować swoją listę mailową przed kampanią, budując relacje i zaufanie poprzez maile budujące Twój wizerunek speca/specki. Jakie maile […]

Czytaj więcej
Co to jest content marketing? Definicja, zastosowanie i korzyści dla twojej firmy
Marketing

Co to jest content marketing? Definicja, zastosowanie i korzyści dla twojej firmy

Osoby, które kupują produkt/usługę chwilę po poznaniu naszej marki, można policzyć na palcach jednej ręki. Większość odbiorców potrzebuje dowodów na to, że to właśnie my jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie. By im to pokazać, mamy dwie opcje: budowanie relacji i/lub edukowanie potencjalnego klienta. Jak to zrobić? Pomogą nam działania content marketingowe.

Czytaj więcej
Pierwsza pomoc na brak pomysłów na content
Podcast

Pierwsza pomoc na brak pomysłów na content

Listen to „Pierwsza pomoc na brak pomysłów na content” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku pokażę 3 szybkie metody na natychmiastowe pomysły na posty oraz system długoterminowy, który zapobiegnie powracaniu tego problemu. Dowiesz się, jak używać metody „tak, ale”, analizować wiadomości od odbiorców, odkrywać fascynujące „pierdoły” z Twojej pracy oraz rozdzielić proces zbierania inspiracji od tworzenia […]

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.