Notifikacje Trwa przedsprzedaż warsztatu „Ludzka Sprzedaż" - dołącz przed 21.11Sprawdzam szczegóły Notifikacje

Jak pokazać CHARAKTER MARKI dzięki BRANDINGOWI? | Norbert Uselis

Branding to nie tylko logo, kolorek i fajny foncik. To sposób na pokazanie charakteru Twojej marki, żeby przyciągać do niej właściwe osoby. Z tego odcinka dowiesz się, co musisz przemyśleć, by Twój branding spełniał tę rolę.

Jak pokazać CHARAKTER MARKI dzięki BRANDINGOWI? | Norbert Uselis

Magda Owsiany

Opublikowano: 23 kwietnia 2024

1 minuta czytania

  • Udostępnij:
Jak pokazać CHARAKTER MARKI dzięki BRANDINGOWI? | Norbert Uselis
Listen to „Jak pokazać CHARAKTER MARKI dzięki BRANDINGOWI? | Norbert Uselis” on Spreaker.

Norbert Uselis: Od 6 lat działam w obszarze marketingu. Zaczynałem jako junior, później pomagałem markom jako konsultant, a dzisiaj buduję swoje biznesy. Ciężko wymienić pojedyncze obszary, którymi się zajmuje. Często moja praca polega na pomaganiu w tych tematach, które akurat są ważne; od marketingu, przez zarządzanie projektami aż po biznes development. 

? Linki z odcinka:
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl

? Gdzie znajdziesz Norberta?:
linkedin: https://www.linkedin.com/in/norbertuselis/
newsletter: https://norbertuselis.pl/

Sprawdź również

5 BŁĘDÓW podczas sprzedaży PRODUKTÓW CYFROWYCH
Podcast

5 BŁĘDÓW podczas sprzedaży PRODUKTÓW CYFROWYCH

Ten odcinek jest dla osób, które już mają własny produkt edukacyjny i go sprzedają lub zamierzają sprzedawać. Omówię w nim 5 obszarów, w których często pojawiają się braki. Pokażę palcem, czego dokładnie brakuje i jak można to zmienić.

Czytaj więcej
Karuzele na Instagramie – jak je tworzyć, żeby działały?
Podcast

Karuzele na Instagramie – jak je tworzyć, żeby działały?

Listen to „Karuzele na Instagramie – jak je tworzyć, żeby działały?” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku rozmawiamy o tym, jak tworzyć skuteczne karuzele na Instagramie – od najważniejszych elementów, przez liczbę slajdów, aż po rolę opisu. Sylwia Dąbrowska: {Jako Video Teacherka} ponad 8 lat pomagam firmom i markom osobistym, profesjonalnie i lekko wypadać przed kamerą […]

Czytaj więcej
Tracisz pieniądze przez te 7 błędów w ofercie
Podcast

Tracisz pieniądze przez te 7 błędów w ofercie

Listen to „Tracisz pieniądze przez te 7 błędów w ofercie” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Dlaczego „wysoka jakość” to najgorsze słowa, jakich można użyć w ofecie? Jak przedstawiać autorską metodę nauki? Dlaczego ważne jest precyzyjne określenie, dla kogo jest Twój produkt? 🔗 Linki z odcinka:Zapisy na szkolenie Sprzedawaj Słowem: sprzedawajslowem.plNewsletter i szkolenie o budowaniu produktów […]

Czytaj więcej
Marka osobista – jak ją efektywnie zbudować? Najlepsze praktyki personal brandingu
Marketing

Marka osobista – jak ją efektywnie zbudować? Najlepsze praktyki personal brandingu

Masz fantastyczną wiedzę i ekspertyzę… Problem polega na tym, że powiedzenie „jestem ekspertem” nie wystarcza, żeby przyciągnąć klientów. Trzeba dać im dowody, że warto zwrócić się właśnie do Ciebie. Jeśli tworzysz silną markę osobistą i dzielisz się swoją wiedzą, możesz liczyć na większe zaufanie odbiorców. Tylko… jak zbudować markę osobistą, która będzie „jakaś”?

Czytaj więcej
Jak AI skraca mój proces tworzenia contentu o 50%?
Podcast

Jak AI skraca mój proces tworzenia contentu o 50%?

Listen to „Jak AI skraca mój proces tworzenia contentu o 50%?” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku rozkładam na czynniki pierwsze mój proces tworzenia contentu z pomocą AI, który zajmuje mi 50% mniej czasu niż samodzielne pisanie. 🔗 Linki z odcinka:Zapisy na kurs Content Bez Spiny: https://contentbezspiny.pl/oferta 🎤 Prowadząca:Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy […]

Czytaj więcej
Jak zaplanować skuteczną kampanię sprzedażową online?
Sprzedaż

Jak zaplanować skuteczną kampanię sprzedażową online?

Słowa „kampania sprzedażowa” brzmią tak podniośle… nic dziwnego, że mogą przytłaczać. Wiele osób nie wie, od czego zacząć, by ją przygotować. Przez to nie mają pomysłów, o czym w ogóle MOŻNA pisać/mówić i sprzedają swoje produkty, mówiąc w kółko: „kup, bo fajne” (chyba się zgodzimy, że to nie brzmi dobrze). Wytłumaczę, jak zaplanować kampanię sprzedażową, by jednocześnie zarobić na chleb (i to z masłem!) i nie budzić się z myślą „olaboga-co-publikować-żeby-kupili”!

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.