Notifikacje Chcesz nauczyć się pisania sprzedażowego?Sprawdzam! Notifikacje

Jak pokazać CHARAKTER MARKI dzięki BRANDINGOWI? | Norbert Uselis

Branding to nie tylko logo, kolorek i fajny foncik. To sposób na pokazanie charakteru Twojej marki, żeby przyciągać do niej właściwe osoby. Z tego odcinka dowiesz się, co musisz przemyśleć, by Twój branding spełniał tę rolę.

Jak pokazać CHARAKTER MARKI dzięki BRANDINGOWI? | Norbert Uselis

Magda Owsiany

Opublikowano: 23 kwietnia 2024

1 minuta czytania

  • Udostępnij:
Jak pokazać CHARAKTER MARKI dzięki BRANDINGOWI? | Norbert Uselis
Listen to „Jak pokazać CHARAKTER MARKI dzięki BRANDINGOWI? | Norbert Uselis” on Spreaker.

Norbert Uselis: Od 6 lat działam w obszarze marketingu. Zaczynałem jako junior, później pomagałem markom jako konsultant, a dzisiaj buduję swoje biznesy. Ciężko wymienić pojedyncze obszary, którymi się zajmuje. Często moja praca polega na pomaganiu w tych tematach, które akurat są ważne; od marketingu, przez zarządzanie projektami aż po biznes development. 

? Linki z odcinka:
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl

? Gdzie znajdziesz Norberta?:
linkedin: https://www.linkedin.com/in/norbertuselis/
newsletter: https://norbertuselis.pl/

Sprawdź również

JAK ZADBAĆ O ZDROWIE prowadząc BIZNES? | Kamil Lelonek
Podcast

JAK ZADBAĆ O ZDROWIE prowadząc BIZNES? | Kamil Lelonek

W tym podcaście zazwyczaj rozmawiamy o tym jak zarabiać na wiedzy. Z drugiej strony warto też się zastanowić DLACZEGO to robimy? Chcemy mieć fajne życie? Pieniądze na inwestycje? Podróże? Byśmy mogli z tego wszystkiego korzystać, trzeba też zadbać o swoje zdrowie. Dlatego w tym odcinku rozmawiam z Kamilem Lelonkiem, jakie małe i duże rzeczy można zrobić, by zaopiekować się ciałem i umysłem.

Czytaj więcej
Jak budować markę osobistą na LinkedIn (oraz jakich błędów unikać)? | Doris Maklewska
Podcast

Jak budować markę osobistą na LinkedIn (oraz jakich błędów unikać)? | Doris Maklewska

W tym odcinku porozmawiamy o:
– Komu opłaca się budowanie marki osobistej na LinkedIn?
– O co warto zadbać, poza treściami, na LinkedIn, żeby tam zaistnieć?
– Jakie błędy można popełnić w budowaniu marki osobistej na LinkedIn?
– Jakie typy treści „lubi” LinkedIn?
– Jak pozyskiwać rekomendacje od zadowolonych klientów?

Czytaj więcej
Skuteczna baza mailingowa: jak ją stworzyć i wykorzystać w twojej strategii marketingowej?
Marketing

Skuteczna baza mailingowa: jak ją stworzyć i wykorzystać w twojej strategii marketingowej?

W 2023 roku wysyłano 347,3 miliarda maili (czyli 347 300 000 000) DZIENNIE. Liczba ta rośnie z roku na rok, a mimo tego wiele osób uważa, że wysyłanie wiadomości marketingowych to strata czasu. Czy aby na pewno? Niekoniecznie! Dobrze zbudowana baza mailingowa może znacznie zwiększyć naszą sprzedaż. Jest tylko kilka „ale”…

Czytaj więcej
Jak nauczyć się mówić o swoim produkcie/usłudze, żeby potem sprzedawać je z lekkością?
Podcast

Jak nauczyć się mówić o swoim produkcie/usłudze, żeby potem sprzedawać je z lekkością?

Listen to „Jak nauczyć się mówić o swoim produkcie/usłudze, żeby potem sprzedawać je z lekkością?” on Spreaker. 🔗 Linki z odcinka:Szkolenie Skuteczna Kampania: https://skutecznakampania.pl/oferta W dzisiejszym odcinku podcastu „Zarabiaj na wiedzy”: Jak ułożyć komunikację sprzedażową swojego produktu edukacyjnego podczas kampanii. Ćwiczenie na ułożenie wiedzy o odbiorcach i ich potrzebach. Jak odpowiednio komunikować wartość i funkcje […]

Czytaj więcej
Tanie czy drogie produkty – co lepsze dla Twojego biznesu w sieci?
Sprzedaż

Tanie czy drogie produkty – co lepsze dla Twojego biznesu w sieci?

Zaczynamy prowadzić własny biznes i zastanawiamy się, co wybrać: produkty tanie czy drogie? Wydaje nam się, że te tańsze kupi więcej osób (przecież w takiej cenie żal nie brać!). Ale… może potem z żalem stwierdzimy „aj, trzeba było zażądać wyższej ceny, ten produkt jest wart więcej!”? Za to droższe dadzą nam większe przychody. Tylko co, jeśli okaże się, że cena będzie za wysoka i nikt nie będzie chciał od nas kupować?

Czytaj więcej
Jak pracować z ChatGPT, by pisał teksty za Ciebie i NIE lał wody? | Artur Jabłoński
Podcast

Jak pracować z ChatGPT, by pisał teksty za Ciebie i NIE lał wody? | Artur Jabłoński

– Jak używać narzędzia ChatGPT, żeby usprawnić sobie pisanie tekstów i nie skończyć z dziesięcioma akapitami lania wody?
– Jakie są ryzyka związane z tym, że sztuczna inteligencja pisze za nas?
– I czy warto oddawać jej kontrolę nad całym tekstem i tylko przekleić sobie gotowca?

Na te pytania odpowie Artur Jabłoński.

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.