Notifikacje Chcesz nauczyć się pisania sprzedażowego?Sprawdzam! Notifikacje

Jak poznać GRUPĘ ODBIORCZĄ, gdy ludzie NIE WYPEŁNIAJĄ Twoich ankiet?

Jak poznać GRUPĘ ODBIORCZĄ, gdy ludzie NIE WYPEŁNIAJĄ Twoich ankiet?

Magda Owsiany

Opublikowano: 15 października 2024

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Jak poznać GRUPĘ ODBIORCZĄ, gdy ludzie NIE WYPEŁNIAJĄ Twoich ankiet?
Listen to „Jak poznać GRUPĘ ODBIORCZĄ, gdy ludzie NIE WYPEŁNIAJĄ Twoich ankiet?” on Spreaker.

🔗 Linki z odcinka:
Szkolenie LIVE za 0 zł: https://kasazawiedze.pl/live
Szkolenie Kasa Za Wiedzę: https://kasazawiedze.pl/oferta

W dzisiejszym odcinku poznasz:
– Dlaczego ankiety nie zawsze są skuteczne w poznawaniu potrzeb klientów?
– Jak małe konto w mediach społecznościowych może być narzędziem do badania swoich odbiorców?
– Jak obserwowanie dyskusji i komentarzy pod dużymi kontami może dostarczyć cennych informacji o oczekiwaniach potencjalnych klientów?

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 3500 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

Jak sprzedawać produkty HIGH TICKET – za 15 tys. złotych i więcej? | Justyna Ł. Bień
Podcast

Jak sprzedawać produkty HIGH TICKET – za 15 tys. złotych i więcej? | Justyna Ł. Bień

Listen to „Jak sprzedawać produkty HIGH TICKET – za 15 tys. złotych i więcej? | Justyna Ł. Bień” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Jak wyceniać swoje produkty drożej? Jak dowozić efekt PREMIUM? Jak wyznaczać swoje granice podczas współpracy z klientami? 🔗 Linki z odcinka:Najgorsze pułapki na drodze do stworzenia i sprzedawania kursu/e-booka Justyna Ł. Bień […]

Czytaj więcej
Zarabianie na wiedzy: 5 sprawdzonych sposobów na sukces w 2025 roku
Biznes

Zarabianie na wiedzy: 5 sprawdzonych sposobów na sukces w 2025 roku

Zarabianie na wiedzy może przybierać różne formy: od e-booków, aż po kursy online. Każda z tych form zamyka się w pewnych widełkach cenowych oraz pozwala nam zarabiać online mniejszym lub większym nakładem czasu i pracy. Ważne jest to, by wiedzę opakować w taki produkt, która pozwoli nam zrealizować nasz cel finansowy.

Czytaj więcej
JAK SPRZEDAWAĆ produkty edukacyjne dla PRAWNIKÓW? | Joanna Lubecka
Podcast

JAK SPRZEDAWAĆ produkty edukacyjne dla PRAWNIKÓW? | Joanna Lubecka

Dzisiaj porozmawiamy o tym, jak wydawać produkty edukacyjne dla prawników. Czy rzeczywiście jest to taka „ciężka” branża? O tym w jaki sposób szukać pomysłów na produkty, które będą w zgodzie z Tobą i potrzebami odbiorców?
Będzie też dużo o podejściu i mindsecie, który pozwala działać i osiągać zamierzone cele.

Czytaj więcej
Jak pogodzić biznes online i stacjonarny? | Justyna Szarawarska
Podcast

Jak pogodzić biznes online i stacjonarny? | Justyna Szarawarska

Listen to „Jak pogodzić biznes online i stacjonarny? | Justyna Szarawarska” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Jak zarządzać jednocześnie biznesem stacjonarnym i online oraz jakie wyzwania temu towarzyszą? Jak rekrutować odpowiednich pracowników, by pomagali biznesowi rosnąć? Jakie proste zmiany wprowadzić w pracy siedzącej, aby uniknąć bólu pleców. 🔗 Linki z odcinka:Odcinek o poznawaniu grupy odbiorczej […]

Czytaj więcej
Jak stworzyć skuteczne bio na Instagramie, aby odbiorcy wiedzieli, kim jesteśmy i jak możemy im pomóc? Biogram na Instagramie w pigułce.
Marketing

Jak stworzyć skuteczne bio na Instagramie, aby odbiorcy wiedzieli, kim jesteśmy i jak możemy im pomóc? Biogram na Instagramie w pigułce.

Skuteczne bio na Instagramie przyciąga do nas osoby, które mają ten sam vibe lub szukają pomocy w temacie, którym się zajmujemy. Do dyspozycji mamy jednak niewielką ilość znaków, a informacje, które chcemy przekazać, wydają się nie kończyć. Jak więc zmieścić się w limitach i stworzyć taki biogram, który będzie realizował nasze cele biznesowe? 

Czytaj więcej
3 MITY, przez które wiele osób NIE SPRZEDAJE kursu/e-booka
Podcast

3 MITY, przez które wiele osób NIE SPRZEDAJE kursu/e-booka

Listen to „3 MITY, przez które wiele osób NIE SPRZEDAJE kursu/e-booka” on Spreaker. Live za 0 zł o stworzeniu pierwszego produktu edu (+ dostęp do nagrania)Rezerwacja miejsc: https://kasazawiedze.pl/live W dzisiejszym odcinku poznasz:– Blokujące podejścia często przeszkadzają w tworzeniu produktu edukacyjnego. – Kiedy obawy i mity związane z produktem mogą być uzasadnione. – Co zrobić, aby uniknąć wpadania […]

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.