Notifikacje Chcesz zacząć zarabiać na wiedzy? Sprawdź nasz newsletter za 0 zł:Sprawdzam szczegóły! > Notifikacje

Jak przemawiać, żeby ludzie chcieli nas słuchać i od nas kupować? | Kamil Kozieł

Jak przemawiać, żeby ludzie chcieli nas słuchać i od nas kupować? | Kamil Kozieł

Magda Owsiany

Opublikowano: 6 sierpnia 2024

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Jak przemawiać, żeby ludzie chcieli nas słuchać i od nas kupować? | Kamil Kozieł
Listen to „Jak przemawiać, żeby ludzie chcieli nas słuchać i od nas kupować? | Kamil Kozieł” on Spreaker.

W dzisiejszym odcinku:

  • Jakie umiejętności składające się na świetne wystąpienie publiczne warto posiąść?
  • Jakie błędy sprawiają, że prezentacje wypadają słabo?
  • Jak długo powinniśmy trenować dawanie prezentacji?
  • W jaki sposób możemy podtrzymywać uwagę odbiorców?

🔗 Linki z odcinka:
Zobacz inne odcinki podcastu Zarabiaj na wiedzy

Kamil Kozieł – Opracował metodykę 4 warstw, która pozwala oszacować wartość i emocje w prezentacji. Przez 15 lat zaprojektował terabajty wypowiedzi, scenariuszy i slajdów. Wybiera i przygotowuje prelegentów na lokalne edycje TEDx. Pomagał w komunikacji zarządom, menedżerom, specjalistom, wykładowcom i legendom sportu. Chętnie dzieli się wiedzą na uczelniach, konferencjach i szkoleniach. Był najlepiej ocenianym prelegentem na licznych wydarzeniach, w tym trzykrotnym zwycięzcą nieoficjalnych mistrzostw Polski w wystąpieniach publicznych – konferencji I love marketing. Jego prelekcja z TEDx Katowice – „Jak nie robić prezentacji, które mogłyby być mailem?” – wirusowo rozeszła się na YouTube.

🤙 Gdzie znajdziesz Kamila?:
www: https://kamilkoziel.pl
Insta: https://www.instagram.com/kakoziel

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 3000 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

MITY na temat zarabiania na wiedzy, przez które BOISZ SIĘ zacząć
Podcast

MITY na temat zarabiania na wiedzy, przez które BOISZ SIĘ zacząć

To odcinek dla osób, które chcą zarabiać na swojej wiedzy, ale się boją. Że za mało wiedzą. Że jest już dużo produktów. Że wiedza w sieci jest już przecież za darmo, więc po co strzępić ryja? Często największą przeszkodą do zarabiania na wiedzy są… nasze wyobrażenia, jak to wygląda. Dlatego biorę na tapet kilka mitów na temat tworzenia produktów edukacyjnych. Pokażę, dlaczego wiele mitów nie ma sensu oraz kiedy jednak jest w nich ziarnko prawdy.

Czytaj więcej
Co to jest content marketing? Definicja, zastosowanie i korzyści dla twojej firmy
Marketing

Co to jest content marketing? Definicja, zastosowanie i korzyści dla twojej firmy

Osoby, które kupują produkt/usługę chwilę po poznaniu naszej marki, można policzyć na palcach jednej ręki. Większość odbiorców potrzebuje dowodów na to, że to właśnie my jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie. By im to pokazać, mamy dwie opcje: budowanie relacji i/lub edukowanie potencjalnego klienta. Jak to zrobić? Pomogą nam działania content marketingowe.

Czytaj więcej
Jak REKRUTOWAĆ i DELEGOWAĆ zadania wirtualnej asystentce? | Roksana Baran
Podcast

Jak REKRUTOWAĆ i DELEGOWAĆ zadania wirtualnej asystentce? | Roksana Baran

Kiedy chcesz zarabiać na wiedzy, to aspekt dzielenia się wiedzą, musi spoczywać na Twoich barkach, ale pozostałe zadania niekoniecznie musisz wykonywać na własną rękę. Część zadań możesz oddelegować wirtualnej asystentce/owi. W jaki sposób robić to z głową? Jakich błędów uniknąć?

Czytaj więcej
Skuteczny lejek marketingowy i sprzedażowy – definicja, budowa i praktyczne wskazówki
MarketingSprzedaż

Skuteczny lejek marketingowy i sprzedażowy – definicja, budowa i praktyczne wskazówki

Lejek sprzedażowy i marketingowy ilustruje, jak przypadkowi odbiorcy naszych treści stają się naszymi klientami. Jest to schemat, dzięki któremu łatwiej stworzyć harmonogram publikacji treści, za pomocą których będziemy sprzedawać nasze produkty/usługi. Są cztery etapy lejka sprzedażowego i na każdym z nich tworzymy zupełnie inne komunikaty.

Czytaj więcej
Skuteczna baza mailingowa: jak ją stworzyć i wykorzystać w twojej strategii marketingowej?
Marketing

Skuteczna baza mailingowa: jak ją stworzyć i wykorzystać w twojej strategii marketingowej?

W 2023 roku wysyłano 347,3 miliarda maili (czyli 347 300 000 000) DZIENNIE. Liczba ta rośnie z roku na rok, a mimo tego wiele osób uważa, że wysyłanie wiadomości marketingowych to strata czasu. Czy aby na pewno? Niekoniecznie! Dobrze zbudowana baza mailingowa może znacznie zwiększyć naszą sprzedaż. Jest tylko kilka „ale”…

Czytaj więcej
Jak pracować z ChatGPT, by pisał teksty za Ciebie i NIE lał wody? | Artur Jabłoński
Podcast

Jak pracować z ChatGPT, by pisał teksty za Ciebie i NIE lał wody? | Artur Jabłoński

– Jak używać narzędzia ChatGPT, żeby usprawnić sobie pisanie tekstów i nie skończyć z dziesięcioma akapitami lania wody?
– Jakie są ryzyka związane z tym, że sztuczna inteligencja pisze za nas?
– I czy warto oddawać jej kontrolę nad całym tekstem i tylko przekleić sobie gotowca?

Na te pytania odpowie Artur Jabłoński.

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.