Notifikacje Twórz content z mocnym wsparciem AISprawdzam szczegóły! Notifikacje

Jak przemawiać, żeby ludzie chcieli nas słuchać i od nas kupować? | Kamil Kozieł

Jak przemawiać, żeby ludzie chcieli nas słuchać i od nas kupować? | Kamil Kozieł

Magda Owsiany

Opublikowano: 6 sierpnia 2024

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Jak przemawiać, żeby ludzie chcieli nas słuchać i od nas kupować? | Kamil Kozieł
Listen to „Jak przemawiać, żeby ludzie chcieli nas słuchać i od nas kupować? | Kamil Kozieł” on Spreaker.

W dzisiejszym odcinku:

  • Jakie umiejętności składające się na świetne wystąpienie publiczne warto posiąść?
  • Jakie błędy sprawiają, że prezentacje wypadają słabo?
  • Jak długo powinniśmy trenować dawanie prezentacji?
  • W jaki sposób możemy podtrzymywać uwagę odbiorców?

🔗 Linki z odcinka:
Zobacz inne odcinki podcastu Zarabiaj na wiedzy

Kamil Kozieł – Opracował metodykę 4 warstw, która pozwala oszacować wartość i emocje w prezentacji. Przez 15 lat zaprojektował terabajty wypowiedzi, scenariuszy i slajdów. Wybiera i przygotowuje prelegentów na lokalne edycje TEDx. Pomagał w komunikacji zarządom, menedżerom, specjalistom, wykładowcom i legendom sportu. Chętnie dzieli się wiedzą na uczelniach, konferencjach i szkoleniach. Był najlepiej ocenianym prelegentem na licznych wydarzeniach, w tym trzykrotnym zwycięzcą nieoficjalnych mistrzostw Polski w wystąpieniach publicznych – konferencji I love marketing. Jego prelekcja z TEDx Katowice – „Jak nie robić prezentacji, które mogłyby być mailem?” – wirusowo rozeszła się na YouTube.

🤙 Gdzie znajdziesz Kamila?:
www: https://kamilkoziel.pl
Insta: https://www.instagram.com/kakoziel

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 3000 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

Jak budować markę osobistą na LinkedIn (oraz jakich błędów unikać)? | Doris Maklewska
Podcast

Jak budować markę osobistą na LinkedIn (oraz jakich błędów unikać)? | Doris Maklewska

W tym odcinku porozmawiamy o:
– Komu opłaca się budowanie marki osobistej na LinkedIn?
– O co warto zadbać, poza treściami, na LinkedIn, żeby tam zaistnieć?
– Jakie błędy można popełnić w budowaniu marki osobistej na LinkedIn?
– Jakie typy treści „lubi” LinkedIn?
– Jak pozyskiwać rekomendacje od zadowolonych klientów?

Czytaj więcej
Jak zaplanować skuteczną kampanię sprzedażową online?
Sprzedaż

Jak zaplanować skuteczną kampanię sprzedażową online?

Słowa „kampania sprzedażowa” brzmią tak podniośle… nic dziwnego, że mogą przytłaczać. Wiele osób nie wie, od czego zacząć, by ją przygotować. Przez to nie mają pomysłów, o czym w ogóle MOŻNA pisać/mówić i sprzedają swoje produkty, mówiąc w kółko: „kup, bo fajne” (chyba się zgodzimy, że to nie brzmi dobrze). Wytłumaczę, jak zaplanować kampanię sprzedażową, by jednocześnie zarobić na chleb (i to z masłem!) i nie budzić się z myślą „olaboga-co-publikować-żeby-kupili”!

Czytaj więcej
Kiedy relacja z jedzeniem jest NIEzdrowa? Rozmowa z Moniką Michalak.
Podcast

Kiedy relacja z jedzeniem jest NIEzdrowa? Rozmowa z Moniką Michalak.

Transkrypcja podcastu: Magda: Droga osobo, w tym odcinku poruszamy temat zaburzeń odżywiania, więc jeśli ten temat jest dla Ciebie szczególnie wrażliwy, to polecam przesłuchanie innych odcinków podcastu. Czekaliśmy na Ciebie. Super, że już jesteś. Czuję się dziś jak Asia Okuniewska, bo bierzemy na tapet relację z jedzeniem. Potrafi ona być bardziej zagmatwana niż niejeden związek. […]

Czytaj więcej
Jak nie zmuszać się do treningów? Rozmowa z Asią Jaworską (Myśl w ruchu)
Podcast

Jak nie zmuszać się do treningów? Rozmowa z Asią Jaworską (Myśl w ruchu)

Transkrypcja podcastu: Magda: Dobrze, że jesteś. Właśnie zaczynamy. Odpuśćmy sobie gadkę – szmatkę i przejdźmy do grubych tematów. Jakie masz wspomnienia z WF-em? Moje są nieciekawe. Nie byłam jakoś super wysportowana, wyrozciągana ani nie ogarniałam sportów zespołowych. Przez to ruch długo kojarzył mi się z udręką, wstydem i złem koniecznym. To jest tragedia, bo aktywność […]

Czytaj więcej
Jak pogodzić biznes online i stacjonarny? | Justyna Szarawarska
Podcast

Jak pogodzić biznes online i stacjonarny? | Justyna Szarawarska

Listen to „Jak pogodzić biznes online i stacjonarny? | Justyna Szarawarska” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Jak zarządzać jednocześnie biznesem stacjonarnym i online oraz jakie wyzwania temu towarzyszą? Jak rekrutować odpowiednich pracowników, by pomagali biznesowi rosnąć? Jakie proste zmiany wprowadzić w pracy siedzącej, aby uniknąć bólu pleców. 🔗 Linki z odcinka:Odcinek o poznawaniu grupy odbiorczej […]

Czytaj więcej
12 archetypów marki. Czym jest archetyp i jakie ma znaczenie w kształtowaniu marki?
Biznes

12 archetypów marki. Czym jest archetyp i jakie ma znaczenie w kształtowaniu marki?

Archetypy marki przydają się w każdej dziedzinie zarządzania marką: od tworzenia komunikacji aż po sprzedaż i opiekę posprzedażową. Choć ich fundamentem są bajki literatury światowej, archetypy są obecne w naszym życiu na co dzień (chociaż nie zdajemy sobie z tego sprawy). Sprawdźmy, który archetyp najlepiej oddaje naszą markę.

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.