Notifikacje Chcesz nauczyć się pisania sprzedażowego?Sprawdzam! Notifikacje

Jak sprzedawać produkty cyfrowe z pomocą reklam META ADS? | Patryk Łopot

W dzisiejszym odcinku:
1. Na co zwrócić uwagę podczas tworzenia kampanii reklamowej dla kursu?
2. Jakie typy kreacji reklamowych sprawdzają się najlepiej?
3. Co robić, gdy koszt reklamy rośnie albo Twoje kreacje nie generują zakupów/zapisów na webinar?

Jak sprzedawać produkty cyfrowe z pomocą reklam META ADS? | Patryk Łopot

Magda Owsiany

Opublikowano: 16 lipca 2024

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Jak sprzedawać produkty cyfrowe z pomocą reklam META ADS? | Patryk Łopot
Listen to „Jak sprzedawać produkty cyfrowe z pomocą reklam META ADS? | Patryk Łopot” on Spreaker.

Patryk Łopot – pomagam twórcom online w skalowaniu sprzedaży ich produktów dzięki efektywnym kampaniom płatnym. Adsy, lejki, procedury – tym zajmuję się na co dzień w biznesie. Z zespołem przeprowadziłem ponad 700 kampanii dla ponad 300 klientów – głównie internetowych twórców. Realizujemy sprzedaże na 5, 6 a nawet 7 cyfrowe kwoty.

🔗 Linki z odcinka:
Nasz vlog: Burza w mózgu na YouTube
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl

🤙 Gdzie znajdziesz Patryka?:
Strona: patryklopot.pl
Youtube: https://youtube.com/@patryklopot
Instagram: https://www.instagram.com/patryklopot
Facebook: https://www.facebook.com/patryklopot
TikTok: https://www.tiktok.com/@patryklopot

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 3000 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

Popraw widoczność strony w Google (SEO) i pozyskaj więcej KLIENTÓW | Ewelina Podrez-Siama
Podcast

Popraw widoczność strony w Google (SEO) i pozyskaj więcej KLIENTÓW | Ewelina Podrez-Siama

Dzisiaj porozmawiamy o tym, w jaki sposób przygotować naszą stronę pod to, by odbiorcy mogli nas znaleźć.

Czytaj więcej
Jak zrobić z ChataGPT swojego podwykonawcę? | Marta Żochowska
Podcast

Jak zrobić z ChataGPT swojego podwykonawcę? | Marta Żochowska

Listen to „Jak zrobić z ChataGPT swojego podwykonawcę? | Marta Żochowska” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Co warto oddelegować ChatowiGPT? Jak przyspieszyć robienie krótkich form wideo? Jak pisać prompty, żeby Chat wiedział o co chodzi? Marta Żochowska – Ekspert od wykorzystania sztucznej integligencji w biznesie i na ​instagramie, występująca w telewizji śniadaniowej. Autorka TOPOWEGO programu […]

Czytaj więcej
Jak stworzyć skuteczne bio na Instagramie, aby odbiorcy wiedzieli, kim jesteśmy i jak możemy im pomóc? Biogram na Instagramie w pigułce.
Marketing

Jak stworzyć skuteczne bio na Instagramie, aby odbiorcy wiedzieli, kim jesteśmy i jak możemy im pomóc? Biogram na Instagramie w pigułce.

Skuteczne bio na Instagramie przyciąga do nas osoby, które mają ten sam vibe lub szukają pomocy w temacie, którym się zajmujemy. Do dyspozycji mamy jednak niewielką ilość znaków, a informacje, które chcemy przekazać, wydają się nie kończyć. Jak więc zmieścić się w limitach i stworzyć taki biogram, który będzie realizował nasze cele biznesowe? 

Czytaj więcej
Skuteczny lejek marketingowy i sprzedażowy – definicja, budowa i praktyczne wskazówki
MarketingSprzedaż

Skuteczny lejek marketingowy i sprzedażowy – definicja, budowa i praktyczne wskazówki

Lejek sprzedażowy i marketingowy ilustruje, jak przypadkowi odbiorcy naszych treści stają się naszymi klientami. Jest to schemat, dzięki któremu łatwiej stworzyć harmonogram publikacji treści, za pomocą których będziemy sprzedawać nasze produkty/usługi. Są cztery etapy lejka sprzedażowego i na każdym z nich tworzymy zupełnie inne komunikaty.

Czytaj więcej
Jak poznać GRUPĘ ODBIORCZĄ, gdy ludzie NIE WYPEŁNIAJĄ Twoich ankiet?
Podcast

Jak poznać GRUPĘ ODBIORCZĄ, gdy ludzie NIE WYPEŁNIAJĄ Twoich ankiet?

Listen to „Jak poznać GRUPĘ ODBIORCZĄ, gdy ludzie NIE WYPEŁNIAJĄ Twoich ankiet?” on Spreaker. 🔗 Linki z odcinka:Szkolenie LIVE za 0 zł: https://kasazawiedze.pl/liveSzkolenie Kasa Za Wiedzę: https://kasazawiedze.pl/oferta W dzisiejszym odcinku poznasz:– Dlaczego ankiety nie zawsze są skuteczne w poznawaniu potrzeb klientów?– Jak małe konto w mediach społecznościowych może być narzędziem do badania swoich odbiorców?– Jak […]

Czytaj więcej
Jak rozwinąć kreatywność na zawołanie? Wywiad z Andrzejem Tucholskim
Podcast

Jak rozwinąć kreatywność na zawołanie? Wywiad z Andrzejem Tucholskim

Lubię poznawać kreatywność na wskroś, również w aspektach psychologii produktywności. Jednak w tych tematach mogę się tylko ślizgać po ogólnikach, bo zdecydowanie nie jestem ekspertem. Można wręcz powiedzieć, że się nie znam. W tym momencie postąpię wbrew mojej polskiej naturze i w związku z tym się nie wypowiem. Za to wypowie się mój fantastyczny gość. […]

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.