Notifikacje Chcesz nauczyć się pisania sprzedażowego?Sprawdzam! Notifikacje

Jak sprzedawać produkty HIGH TICKET – za 15 tys. złotych i więcej? | Justyna Ł. Bień

Jak sprzedawać produkty HIGH TICKET – za 15 tys. złotych i więcej? | Justyna Ł. Bień

Magda Owsiany

Opublikowano: 24 września 2024

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Jak sprzedawać produkty HIGH TICKET – za 15 tys. złotych i więcej? | Justyna Ł. Bień
Listen to „Jak sprzedawać produkty HIGH TICKET – za 15 tys. złotych i więcej? | Justyna Ł. Bień” on Spreaker.

W dzisiejszym odcinku:

  1. Jak wyceniać swoje produkty drożej?
  2. Jak dowozić efekt PREMIUM?
  3. Jak wyznaczać swoje granice podczas współpracy z klientami?

🔗 Linki z odcinka:
Najgorsze pułapki na drodze do stworzenia i sprzedawania kursu/e-booka

Justyna Ł. Bień to Autorka, Mówca i Mentorka programu Bogaty Fotograf EXPERT oraz Master Closer, gdzie uczy przedsiębiorców, jak zarabiać 6- cyfrowe sumy co roku. Sama w ciągu ostatniego roku, zamknęła sprzedaż na ponad 1.470.000 zł.

🤙 Gdzie znajdziesz Justynę?:

  1. Facebook @Justyna Ł. Bień @Bień i Pepper
  2. Instagram @bienipepper @justynalbien
  3. Strona: https://www.bogatyfotograf.pl/

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 3500 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

Jak pogodzić biznes online i stacjonarny? | Justyna Szarawarska
Podcast

Jak pogodzić biznes online i stacjonarny? | Justyna Szarawarska

Listen to „Jak pogodzić biznes online i stacjonarny? | Justyna Szarawarska” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Jak zarządzać jednocześnie biznesem stacjonarnym i online oraz jakie wyzwania temu towarzyszą? Jak rekrutować odpowiednich pracowników, by pomagali biznesowi rosnąć? Jakie proste zmiany wprowadzić w pracy siedzącej, aby uniknąć bólu pleców. 🔗 Linki z odcinka:Odcinek o poznawaniu grupy odbiorczej […]

Czytaj więcej
JAK SPRZEDAWAĆ produkty edukacyjne dla PRAWNIKÓW? | Joanna Lubecka
Podcast

JAK SPRZEDAWAĆ produkty edukacyjne dla PRAWNIKÓW? | Joanna Lubecka

Dzisiaj porozmawiamy o tym, jak wydawać produkty edukacyjne dla prawników. Czy rzeczywiście jest to taka „ciężka” branża? O tym w jaki sposób szukać pomysłów na produkty, które będą w zgodzie z Tobą i potrzebami odbiorców?
Będzie też dużo o podejściu i mindsecie, który pozwala działać i osiągać zamierzone cele.

Czytaj więcej
MITY na temat zarabiania na wiedzy, przez które BOISZ SIĘ zacząć
Podcast

MITY na temat zarabiania na wiedzy, przez które BOISZ SIĘ zacząć

To odcinek dla osób, które chcą zarabiać na swojej wiedzy, ale się boją. Że za mało wiedzą. Że jest już dużo produktów. Że wiedza w sieci jest już przecież za darmo, więc po co strzępić ryja? Często największą przeszkodą do zarabiania na wiedzy są… nasze wyobrażenia, jak to wygląda. Dlatego biorę na tapet kilka mitów na temat tworzenia produktów edukacyjnych. Pokażę, dlaczego wiele mitów nie ma sensu oraz kiedy jednak jest w nich ziarnko prawdy.

Czytaj więcej
Jak napisać ofertę handlową – wskazówki, porady i gotowy wzór oferty
Copywriting

Jak napisać ofertę handlową – wskazówki, porady i gotowy wzór oferty

Jak powinna wyglądać oferta handlowa, by odbiorcy pomyśleli: „chcę to mieć!”, zamiast zastanawiać się, co my mu w ogóle próbujemy wcisnąć? Przeanalizujmy, jakie elementy oferty są kluczowe i dlaczego warto je uwzględnić, czego absolutnie nie pisać i co zrobić, by pisanie oferty nie przyprawiało nas o ból głowy.

Czytaj więcej
Jak pokazać światu swoją wiedzę i pozyskać klientów na YouTube? | Grzegorz Pietras
Podcast

Jak pokazać światu swoją wiedzę i pozyskać klientów na YouTube? | Grzegorz Pietras

W tym odcinku porozmawiamy o:
– Jaką strukturę powinny mieć filmy na YouTubie?
– W jaki sprzęt zainwestować, a co odpuścić, gdy chcemy zacząć nagrywać filmy?
– Jak wybierać tematy filmów na YouTube i skąd czerpać inspiracje?
– Ile czasu potrzeba, by rozwinąć kanał na YouTubie?

Czytaj więcej
3 MITY, przez które wiele osób NIE SPRZEDAJE kursu/e-booka
Podcast

3 MITY, przez które wiele osób NIE SPRZEDAJE kursu/e-booka

Listen to „3 MITY, przez które wiele osób NIE SPRZEDAJE kursu/e-booka” on Spreaker. Live za 0 zł o stworzeniu pierwszego produktu edu (+ dostęp do nagrania)Rezerwacja miejsc: https://kasazawiedze.pl/live W dzisiejszym odcinku poznasz:– Blokujące podejścia często przeszkadzają w tworzeniu produktu edukacyjnego. – Kiedy obawy i mity związane z produktem mogą być uzasadnione. – Co zrobić, aby uniknąć wpadania […]

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.