Notifikacje Twórz content dla swojej marki bez spiny! (i z pomocą AI)Sprawdzam szczegóły! Notifikacje

Jak stworzyć społeczność subskrypcyjną, która nie będzie umierać po miesiącu? | Michał Gutkowski

Jak stworzyć społeczność subskrypcyjną, która nie będzie umierać po miesiącu? | Michał Gutkowski

Magda Owsiany

Opublikowano: 25 lutego 2025

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Jak stworzyć społeczność subskrypcyjną, która nie będzie umierać po miesiącu? | Michał Gutkowski
Listen to „Jak stworzyć społeczność subskrypcyjną, która nie będzie umierać po miesiącu? | Michał Gutkowski” on Spreaker.

Dzisiaj rozmawiamy o społecznościach subskrypcyjnych jako alternatywie dla kursów czy e-booków. W jakich sytuacjach się sprawdzi, jak zbudować wartościową społeczność i ją promować.

Michał Gutkowski: pomagam twórcom, coachom i edukatorom tworzyć, promować i rozwijać dochodowe społeczności subskrypcyjne. Od prawie 4 lat prowadzę 2 społeczności dla producentów muzyki elektronicznej, które zrzeszają niemal 80 osób. To bardzo stabilny biznes który przynosi miesięcznie ok 15 tys złotych i który nie zajmuje mi więcej niż 3 dni pracy w tygodniu.

🤙 Gdzie znajdziesz Michała?:
https://www.instagram.com/michalgutkowski/
https://www.facebook.com/MichalGutkowskipl
https://www.konczetracki.pl/
https://www.hypnotictechnoproduction.com/

Nowe odcinki podcastu „Zarabiaj na wiedzy” w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Content Bez Spiny, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 5000 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o tworzeniu contentu: contentbezspiny.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

JAK SPRZEDAWAĆ produkty edukacyjne dla PRAWNIKÓW? | Joanna Lubecka
Podcast

JAK SPRZEDAWAĆ produkty edukacyjne dla PRAWNIKÓW? | Joanna Lubecka

Dzisiaj porozmawiamy o tym, jak wydawać produkty edukacyjne dla prawników. Czy rzeczywiście jest to taka „ciężka” branża? O tym w jaki sposób szukać pomysłów na produkty, które będą w zgodzie z Tobą i potrzebami odbiorców?
Będzie też dużo o podejściu i mindsecie, który pozwala działać i osiągać zamierzone cele.

Czytaj więcej
Czym jest i jak prowadzić bullet Bullet Journal?
Rozwój osobisty

Czym jest i jak prowadzić bullet Bullet Journal?

Jest to po prostu prowadzenie zapisków na temat swoich odczuć i przemyśleń, żeby lepiej zrozumieć siebie. Nie pasuje mi tu polskie słowo „dziennik”. Zakłada, że musimy coś zapisywać codziennie. Natomiast journaling daje dużo wolności.

Czytaj więcej
Jak budować MARKĘ OSOBISTĄ, żeby ZARABIAĆ na wiedzy? | Agata Koman
Podcast

Jak budować MARKĘ OSOBISTĄ, żeby ZARABIAĆ na wiedzy? | Agata Koman

Gdy podejmujemy decyzję o zakupie produktu edukacyjnego, często ważna jest osoba, która dzieli się wiedzą. Dlatego warto budować swój wizerunek i renomę eksperta we właściwy sposób. Właściwy, czyli taki, który przyciągnie do nas osoby, z którymi chcemy współpracować. Które najbardziej skorzystają z naszej wiedzy.

Czytaj więcej
Mój ulubiony sposób na LEKKĄ SPRZEDAŻ
Podcast

Mój ulubiony sposób na LEKKĄ SPRZEDAŻ

Listen to „Mój ulubiony sposób na LEKKĄ SPRZEDAŻ” on Spreaker. W tym odcinku opowiem o tym, jak wykorzystać storytelling, by Twoje treści sprzedażowe stały się historiami, które angażują, inspirują i sprzedają w naturalny sposób. Poznasz prosty schemat tworzenia historii oraz sposoby na płynne przejście od opowieści do oferty, nawet jeśli uważasz, że pozornie nie masz […]

Czytaj więcej
Grupa docelowa: czym jest i jak określić grupy docelowe klientów?
Biznes

Grupa docelowa: czym jest i jak określić grupy docelowe klientów?

Grupa docelowa to osoby, do których adresujemy wszystkie nasze komunikaty, a więc posty w mediach społecznościowych, podcasty, artykuły, mailingi czy reklamy. Nie możemy tworzyć treści na zasadzie „wrzucę cokolwiek, niech się dzieje co chce”, bo wtedy nie osiągniemy naszych celów. Skąd mamy wiedzieć, jaka grupa docelowa będzie najlepsza dla naszej oferty?

Czytaj więcej
Jak się nie porównywać i poradzić sobie z natrętnymi myślami? | Hania Sywula
Podcast

Jak się nie porównywać i poradzić sobie z natrętnymi myślami? | Hania Sywula

Listen to „Jak się nie porównywać i poradzić sobie z natrętnymi myślami? | Hania Sywula” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Jak nie porównywać się do innych? Co zrobić, gdy mózg podsuwa katastroficzne wizje? Kiedy wiadomo, że techniki samopomocy już nie pomagają, tylko trzeba zgłosić się na psychoterapię? 🔗 Linki z odcinka:Odcinek podcastu z Natalią Dołżycką […]

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.