Notifikacje Trwa przedsprzedaż warsztatu „Ludzka Sprzedaż" - dołącz przed 21.11Sprawdzam szczegóły Notifikacje

Jak tworzyć lejki, automatyzacje i marketing, by sprzedawać nawet po zakończeniu kampanii sprzedażowych? | Adrianna Hirsz

W dzisiejszym odcinku:
1. Jakie są metody sprzedaży pomiędzy okienkami sprzedażowymi?
2. Jak sprzedawać „codziennymi” treściami na Instagramie?
3. Dlaczego lejki i automatyczne wiadomości ułatwiają sprzedaż?
4. Najczęstsze błędy w sprzedaży poza oknem sprzedażowym.

Jak tworzyć lejki, automatyzacje i marketing, by sprzedawać nawet po zakończeniu kampanii sprzedażowych? | Adrianna Hirsz

Magda Owsiany

Opublikowano: 9 lipca 2024

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Jak tworzyć lejki, automatyzacje i marketing, by sprzedawać nawet po zakończeniu kampanii sprzedażowych? | Adrianna Hirsz
Listen to „Jak tworzyć lejki, automatyzacje i marketing, by sprzedawać nawet po zakończeniu kampanii sprzedażowych? | Adrianna Hirsz” on Spreaker.

Adrianna Hirsz – specjalistka od rozwoju IG z wykorzystaniem Rolek i automatyzacji DM, szkoleniowiec z ponad 6 letnim doświadczeniem w mediach społecznościowych. Początkowo pracowała jako Social Media Manager oraz koordynator współprac z influencerami, a od 2021r. prowadzi własną firmę, z ramienia której uczy jak rozkręcać konto na IG, budować markę osobistą i zarabiać na własnych produktach elektronicznych i usługach online, pozyskując klientów przez Instagram.

🤙 Gdzie znajdziesz Adriannę?:
www: https://www.adriannahirsz.pl
ig: instagram.com/adrianna_hirsz/

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 3000 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc jako Burza w mózgu?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

Ty masz biznes, czy biznes ma Ciebie? | Patrycja Burzyńska
Podcast

Ty masz biznes, czy biznes ma Ciebie? | Patrycja Burzyńska

W dzisiejszym odcinku:
– jak wypracować zdrowy mindset w biznesie online?
– jak przygotowywać odbiorców do zakupu poprzez pokazywanie kulis?
– jak stawiać granice jako przedsiębiorca?

Czytaj więcej
3 znaki, że Twój pomysł na produkt jest strzałem w dziesiątkę
Podcast

3 znaki, że Twój pomysł na produkt jest strzałem w dziesiątkę

Listen to „3 znaki, że Twój pomysł na produkt jest strzałem w dziesiątkę” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku omawiam trzy kluczowe przesłanki sugerujące, że Twój pomysł na produkt edukacyjny może odnieść sukces. Koniecznie posłuchaj, jeśli masz pomysł na kurs/e-booka, ale martwisz się: „kto to będzie kupować?”. 🔗 Linki z odcinka:Newsletter za 0 zł o tworzeniu […]

Czytaj więcej
PODSUMOWANIE ROKU 2023 – biznes i życie prywatne
Podcast

PODSUMOWANIE ROKU 2023 – biznes i życie prywatne

Rok 2023 zmierza ku końcowi, więc postanowiłam, że zrobię podsumowanie, co zadziało się w naszej firmie – Burzy w mózgu oraz w życiu prywatnym. Chcę żeby to podsumowanie było takim szwedzkim stołem, z którego możesz zabrać sobie inspirację albo pomysł na działanie.

Czytaj więcej
Jak ZBUDOWAĆ BIZNES oparty o uczenie Excela? | Michał Kowalczyk
Podcast

Jak ZBUDOWAĆ BIZNES oparty o uczenie Excela? | Michał Kowalczyk

Dzisiaj porozmawiam z Michałem Kowalczykiem, który uczy swoich podopiecznych, jak korzystać z narzędzia Excel, dzięki czemu mogą usprawnić swoją pracę. Porozmawiamy również o automatyzacjach w biznesie online oraz organizacji pracy nad produktami edukacyjnymi.

Czytaj więcej
Jak robić marketing i sprzedaż „trudnych” tematów? | Marta Sochacka
Podcast

Jak robić marketing i sprzedaż „trudnych” tematów? | Marta Sochacka

Listen to „Jak robić marketing i sprzedaż „trudnych" tematów? | Marta Sochacka” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku podcastu „Zarabiaj na wiedzy”: Jak wykorzystać humor w komunikacji, nie naruszając powagi stresujących tematów – gdzie przebiega granica między żartem a profesjonalizmem. Jak mówić prostym językiem, budując jednocześnie wizerunek eksperta, który nie traci na autorytecie. Jak tworzyć treści […]

Czytaj więcej
Tanie czy drogie produkty – co lepsze dla Twojego biznesu w sieci?
Sprzedaż

Tanie czy drogie produkty – co lepsze dla Twojego biznesu w sieci?

Zaczynamy prowadzić własny biznes i zastanawiamy się, co wybrać: produkty tanie czy drogie? Wydaje nam się, że te tańsze kupi więcej osób (przecież w takiej cenie żal nie brać!). Ale… może potem z żalem stwierdzimy „aj, trzeba było zażądać wyższej ceny, ten produkt jest wart więcej!”? Za to droższe dadzą nam większe przychody. Tylko co, jeśli okaże się, że cena będzie za wysoka i nikt nie będzie chciał od nas kupować?

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.