Notifikacje Pisz treści sprzedażowe swoimi słowami:Odbieram lekcje! Notifikacje

Jak WYDAWAĆ KURSY innych EKSPERTÓW? | Patryk Czerniejewski

Jak to jest tworzyć platformę kursową, na której wydajesz produkty innych osób? Dzisiaj porozmawiamy, jak wygląda podział obowiązków w takim układzie, jak się wybiera ekspertów do współpracy oraz z jakimi wyzwaniami to się wiąże.

Jak WYDAWAĆ KURSY innych EKSPERTÓW? | Patryk Czerniejewski

Magda Owsiany

Opublikowano: 23 stycznia 2024

1 minuta czytania

  • Udostępnij:
Jak WYDAWAĆ KURSY innych EKSPERTÓW? | Patryk Czerniejewski
Listen to „Jak WYDAWAĆ KURSY innych EKSPERTÓW? | Patryk Czerniejewski” on Spreaker.

Patryk Czerniejewski – Przedsiębiorca i aktor, który skutecznie łączy sztukę z biznesem. Prezes Zarządu “Progresion”. CEO “Chcę Zostać”. Jego firma sprzedała szkolenia online za ponad 10 mln złotych. Występuje w filmach, serialach, teatrze oraz dubbinguje. Kilka produkcji z jego udziałem: “Na dobre i na złe”, “Bad Boy”, “Kurier”, “Na Wspólnej”, “Jumanji: Przygoda w dżungli”. Z zamiłowania – piłkarz. Jest najlepszym strzelcem Reprezentacji Artystów Polskich.

? Linki z odcinka:
Odcinek o mitach i przekonaniach

? Gdzie znajdziesz Patryka?:
chcezostac.pl
https://www.instagram.com/patryk.czerniejewski/

Sprawdź również

Skuteczne badanie rynku – jak znaleźć odpowiedzi na kluczowe pytania?
MarketingSprzedaż

Skuteczne badanie rynku – jak znaleźć odpowiedzi na kluczowe pytania?

Wprowadzanie produktu lub usługi na rynek bez zbadania potrzeb naszych odbiorców jest jak dawanie prezentu w ciemno. Dajemy komuś czekoladę z orzechami, a ta osoba jest tak uczulona, że po zjedzeniu jej trafi do szpitala. Może być tak, że dana osoba woli dostawać doświadczenia (np. wyjście do restauracji) niż rzeczy. Może też okazać się, że daliśmy to, co dostała od kogoś innego już wcześniej. W każdym z tych przypadków wychodzimy na tych, którzy się nie przykładają i którym nie zależy na drugiej osobie. W biznesie jednak problem jest większy – nie chodzi już tylko o nasze zażenowanie. Produkt, który zaoferujemy, często decyduje o naszym „być albo nie być” na rynku.

Czytaj więcej
Jak prowadzić BIZNES Z DRUGĄ POŁÓWKĄ? | Agnieszka Skupieńska
Podcast

Jak prowadzić BIZNES Z DRUGĄ POŁÓWKĄ? | Agnieszka Skupieńska

Dziś porozmawiamy o:
– jak prowadzić biznes online z drugą połówką?
– jak unikać niepotrzebnych konfliktów i spin?
– jak pogodzić życie prywatne i biznesowe?

Czytaj więcej
Jak planujemy nasze życie i biznes na pół roku do przodu?
Podcast

Jak planujemy nasze życie i biznes na pół roku do przodu?

Listen to „Jak planujemy nasze życie i biznes na pół roku do przodu?” on Spreaker. W tym odcinku dzielimy się naszym podejściem do planowania, które łączy struktury z elastycznością. Mówimy o tym, jak plan pomaga uniknąć wypalenia, dbać o relację i mieć miejsce na życie poza biznesem/pracą. 🔗 Linki z odcinka:Link do podcastu z Natalią […]

Czytaj więcej
Jak ANALIZOWAĆ DANE o swoim biznesie z pomocą GOOGLE ANALYTICS? | Maciej Lewiński
Podcast

Jak ANALIZOWAĆ DANE o swoim biznesie z pomocą GOOGLE ANALYTICS? | Maciej Lewiński

Jak decydować o tym, jakie kolejne kroki postawić na swojej ścieżce biznesowej? Dzięki analizie danych! Z jakimi treściami nasi odbiorcy wchodzą w interakcję? Jakie typy postów, maili czy innych informacji na stronie sprawiają, że odbiorcy zamieniają się w klientów? Taką rokminę można przeprowadzić z pomocą narzędzia Google Analytics. Dziś porozmawiamy o tym, jak ono działa i jak można z niego skorzystać.

Czytaj więcej
Jak SKUTECZNIE robić E-MAIL MARKETING? | Maciej Aniserowicz
Podcast

Jak SKUTECZNIE robić E-MAIL MARKETING? | Maciej Aniserowicz

Ten odcinek jest dla Ciebie, jeśli zastanawiasz się, czy w Twojej branży warto robić newsletter. Albo już wiesz, że chcesz go robić, ale nie jesteś pewny/a, jak się do tego zabrać. Dlaczego? Bo dziś porozmawiam z osobą, która na email marketingu zjadła zęby.

Czytaj więcej
Ty masz biznes, czy biznes ma Ciebie? | Patrycja Burzyńska
Podcast

Ty masz biznes, czy biznes ma Ciebie? | Patrycja Burzyńska

W dzisiejszym odcinku:
– jak wypracować zdrowy mindset w biznesie online?
– jak przygotowywać odbiorców do zakupu poprzez pokazywanie kulis?
– jak stawiać granice jako przedsiębiorca?

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.