Notifikacje Trwa przedsprzedaż warsztatu „Ludzka Sprzedaż" - dołącz przed 21.11Sprawdzam szczegóły Notifikacje

Jak wykorzystywać NEWSLETTER W SPRZEDAŻY kursów/e-booków/warsztatów?

Jak wykorzystywać NEWSLETTER W SPRZEDAŻY kursów/e-booków/warsztatów?

Magda Owsiany

Opublikowano: 12 listopada 2024

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Jak wykorzystywać NEWSLETTER W SPRZEDAŻY kursów/e-booków/warsztatów?
Listen to „Jak wykorzystywać NEWSLETTER W SPRZEDAŻY kursów/e-booków/warsztatów?” on Spreaker.

🔗 Linki z odcinka:
Szkolenie LIVE za 0 zł o kampaniach sprzedażowych: https://skutecznakampania.pl/live
Szkolenie Skuteczna Kampania: https://skutecznakampania.pl/oferta

W dzisiejszym odcinku:

  1. Najczęstsze błędy sprawiające, że maile NIE pomagają w sprzedaży.
  2. Jak przygotować swoją listę mailową przed kampanią, budując relacje i zaufanie poprzez maile budujące Twój wizerunek speca/specki.
  3. Jakie maile wysyłać w trakcie kampanii sprzedażowej, aby rozwiewać obawy klientów, pokazywać wartość produktu i przypominać o zakończeniu kampanii.

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 3500 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

Jak stworzyć społeczność subskrypcyjną, która nie będzie umierać po miesiącu? | Michał Gutkowski
Podcast

Jak stworzyć społeczność subskrypcyjną, która nie będzie umierać po miesiącu? | Michał Gutkowski

Listen to „Jak stworzyć społeczność subskrypcyjną, która nie będzie umierać po miesiącu? | Michał Gutkowski” on Spreaker. Dzisiaj rozmawiamy o społecznościach subskrypcyjnych jako alternatywie dla kursów czy e-booków. W jakich sytuacjach się sprawdzi, jak zbudować wartościową społeczność i ją promować. Michał Gutkowski: pomagam twórcom, coachom i edukatorom tworzyć, promować i rozwijać dochodowe społeczności subskrypcyjne. Od […]

Czytaj więcej
Czym jest i jak prowadzić bullet Bullet Journal?
Rozwój osobisty

Czym jest i jak prowadzić bullet Bullet Journal?

Jest to po prostu prowadzenie zapisków na temat swoich odczuć i przemyśleń, żeby lepiej zrozumieć siebie. Nie pasuje mi tu polskie słowo „dziennik”. Zakłada, że musimy coś zapisywać codziennie. Natomiast journaling daje dużo wolności.

Czytaj więcej
Jak nauczyć się mówić o swoim produkcie/usłudze, żeby potem sprzedawać je z lekkością?
Podcast

Jak nauczyć się mówić o swoim produkcie/usłudze, żeby potem sprzedawać je z lekkością?

Listen to „Jak nauczyć się mówić o swoim produkcie/usłudze, żeby potem sprzedawać je z lekkością?” on Spreaker. 🔗 Linki z odcinka:Szkolenie Skuteczna Kampania: https://skutecznakampania.pl/oferta W dzisiejszym odcinku podcastu „Zarabiaj na wiedzy”: Jak ułożyć komunikację sprzedażową swojego produktu edukacyjnego podczas kampanii. Ćwiczenie na ułożenie wiedzy o odbiorcach i ich potrzebach. Jak odpowiednio komunikować wartość i funkcje […]

Czytaj więcej
Jak tworzyć efektowne rolki na Instagramie? Poradnik dla początkujących
Marketing

Jak tworzyć efektowne rolki na Instagramie? Poradnik dla początkujących

Na Instagramie jest teraz mnóstwo poradników „Jak zrobić 30 rolek w godzinę” albo „Zrób viralową rolkę w minutę”. Jednym słowem: idziemy w ilość zamiast w jakość, oczekując spektakularnych efektów i jednocześnie szybko się wypalając. Zamiast tego warto w pierwszej kolejności przemyśleć, w jaki sposób rolki mają zadziałać w naszym biznesie, a dopiero potem – jak je zrobić. Obie te rzeczy znajdziesz w tym wpisie.

Czytaj więcej
Mój ulubiony sposób na LEKKĄ SPRZEDAŻ
Podcast

Mój ulubiony sposób na LEKKĄ SPRZEDAŻ

Listen to „Mój ulubiony sposób na LEKKĄ SPRZEDAŻ” on Spreaker. W tym odcinku opowiem o tym, jak wykorzystać storytelling, by Twoje treści sprzedażowe stały się historiami, które angażują, inspirują i sprzedają w naturalny sposób. Poznasz prosty schemat tworzenia historii oraz sposoby na płynne przejście od opowieści do oferty, nawet jeśli uważasz, że pozornie nie masz […]

Czytaj więcej
Tracisz pieniądze przez te 7 błędów w ofercie
Podcast

Tracisz pieniądze przez te 7 błędów w ofercie

Listen to „Tracisz pieniądze przez te 7 błędów w ofercie” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Dlaczego „wysoka jakość” to najgorsze słowa, jakich można użyć w ofecie? Jak przedstawiać autorską metodę nauki? Dlaczego ważne jest precyzyjne określenie, dla kogo jest Twój produkt? 🔗 Linki z odcinka:Zapisy na szkolenie Sprzedawaj Słowem: sprzedawajslowem.plNewsletter i szkolenie o budowaniu produktów […]

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.