Notifikacje Chcesz nauczyć się pisania sprzedażowego?Sprawdzam! Notifikacje

Jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku na przykładzie branży dietetycznej? | Patrycja Marszalec

Jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku na przykładzie branży dietetycznej? | Patrycja Marszalec

Magda Owsiany

Opublikowano: 22 października 2024

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku na przykładzie branży dietetycznej? | Patrycja Marszalec
Listen to „Jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku na przykładzie branży dietetycznej? | Patrycja Marszalec” on Spreaker.

W tym odcinku posłuchasz o tym:

  1. jak się wyróżnić na tak zatłoczonym rynku jak dietetyka?
  2. jakie zasady współpracy 1:1 przynoszą najlepsze efekty i jak zdobywać pozytywne opinie od klientów?
  3. jak szukać osób, którym możesz delegować zadania BEZ spadku jakości zlecanych prac?
  4. jak planować pracę i „życiowe sprawy” w zgodzie z cyklem miesiączkowym? I u kogo to się sprawdzi?

Patrycja Marszalec: Jestem magistrem dietetyki klinicznej, specjalizującym się w endometriozie oraz niepłodności. Moje zainteresowania koncentrują się wokół ginekologii, endokrynologii oraz szeroko pojętego zdrowia kobiet. W swojej pracy stawiam na całościowe podejście do zdrowia – żywienie odgrywa kluczową rolę, ale jest tylko jednym z elementów składających się na ogólne zdrowie i równowagę hormonalną. Wierzę, że kluczowe jest dotarcie do pierwotnej przyczyny problemów zdrowotnych – bez tego nawet najlepsze interwencje nie przyniosą trwałych rezultatów. Jestem również autorką e-booków, gotowych diet przeciwzapalnych, warsztatów, oraz szkoleniowcem na konferencjach ginekologicznych i zdrowotnych. 

🤙 Gdzie znajdziesz Patrycję?:
www.zdrowy-sukces.pl
https://www.instagram.com/zdrowy_sukces/

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 3500 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

Skuteczna baza mailingowa: jak ją stworzyć i wykorzystać w twojej strategii marketingowej?
Marketing

Skuteczna baza mailingowa: jak ją stworzyć i wykorzystać w twojej strategii marketingowej?

W 2023 roku wysyłano 347,3 miliarda maili (czyli 347 300 000 000) DZIENNIE. Liczba ta rośnie z roku na rok, a mimo tego wiele osób uważa, że wysyłanie wiadomości marketingowych to strata czasu. Czy aby na pewno? Niekoniecznie! Dobrze zbudowana baza mailingowa może znacznie zwiększyć naszą sprzedaż. Jest tylko kilka „ale”…

Czytaj więcej
Jak SKUTECZNIE robić E-MAIL MARKETING? | Maciej Aniserowicz
Podcast

Jak SKUTECZNIE robić E-MAIL MARKETING? | Maciej Aniserowicz

Ten odcinek jest dla Ciebie, jeśli zastanawiasz się, czy w Twojej branży warto robić newsletter. Albo już wiesz, że chcesz go robić, ale nie jesteś pewny/a, jak się do tego zabrać. Dlaczego? Bo dziś porozmawiam z osobą, która na email marketingu zjadła zęby.

Czytaj więcej
Poukładaj sobie biznes tak, by pracować nad nim z ENTUZJAZMEM | Joanna Lubecka
Podcast

Poukładaj sobie biznes tak, by pracować nad nim z ENTUZJAZMEM | Joanna Lubecka

Listen to „Poukładaj sobie biznes tak, by pracować nad nim z ENTUZJAZMEM | Joanna Lubecka” on Spreaker. W tym odcinku rozmawiam z Joanną Lubecką o świadomym prowadzeniu i rozwoju biznesu. Dyskutujemy o tym, jak pielęgnować cierpliwość w rozwoju firmy, doceniać małe sukcesy i mądrze stawiać sobie poprzeczki. Joanna dzieli się swoimi doświadczeniami w zakresie introspekcji, […]

Czytaj więcej
Jak zrobić z ChataGPT swojego podwykonawcę? | Marta Żochowska
Podcast

Jak zrobić z ChataGPT swojego podwykonawcę? | Marta Żochowska

Listen to „Jak zrobić z ChataGPT swojego podwykonawcę? | Marta Żochowska” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Co warto oddelegować ChatowiGPT? Jak przyspieszyć robienie krótkich form wideo? Jak pisać prompty, żeby Chat wiedział o co chodzi? Marta Żochowska – Ekspert od wykorzystania sztucznej integligencji w biznesie i na ​instagramie, występująca w telewizji śniadaniowej. Autorka TOPOWEGO programu […]

Czytaj więcej
Co to jest content marketing? Definicja, zastosowanie i korzyści dla twojej firmy
Marketing

Co to jest content marketing? Definicja, zastosowanie i korzyści dla twojej firmy

Osoby, które kupują produkt/usługę chwilę po poznaniu naszej marki, można policzyć na palcach jednej ręki. Większość odbiorców potrzebuje dowodów na to, że to właśnie my jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie. By im to pokazać, mamy dwie opcje: budowanie relacji i/lub edukowanie potencjalnego klienta. Jak to zrobić? Pomogą nam działania content marketingowe.

Czytaj więcej
Jak nagrywać ROLKI, które utrzymają uwagę? | Julka Migdalska
Podcast

Jak nagrywać ROLKI, które utrzymają uwagę? | Julka Migdalska

W tym odcinku porozmawiamy o:
– jakie są korzyści nagrywania rolek?
– jak utrzymywać uwagę odbiorcy?
– jak wymyślać pomysły na rolki?
– jak poczuć się swobodnie przed kamerą?

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.