Notifikacje Trwa przedsprzedaż warsztatu „Ludzka Sprzedaż" - dołącz przed 21.11Sprawdzam szczegóły Notifikacje

Jak ZOPTYMALIZOWAĆ swój SKLEP INTERNETOWY? | Krzysztof Bartnik

Sprzedaż to nie tylko posty w mediach społecznościowych czy maile sprzedażowe. To też techniczne zaplecze, które pozwoli na to, że kiedy klient dokona zakupu, to później dostanie dostanie produkt. Będzie obsłużony i zadowolony. Dziś zajmiemy się tym technicznym aspektem.

Jak ZOPTYMALIZOWAĆ swój SKLEP INTERNETOWY? | Krzysztof Bartnik

Magda Owsiany

Opublikowano: 9 stycznia 2024

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Jak ZOPTYMALIZOWAĆ swój SKLEP INTERNETOWY? | Krzysztof Bartnik
Listen to „Jak ZOPTYMALIZOWAĆ swój SKLEP INTERNETOWY? | Krzysztof Bartnik” on Spreaker.

Krzysztof Bartnik – w branży e-commerce obecny od 2005 r. jako współtwórca i inicjator wielu przedsięwzięć internetowych. W 2015 r. uruchomił IMKER – firmę wspierającą twórców i producentów we wprowadzaniu własnych produktów na rynek, przykładając rękę do rozniecenia w Polsce rewolucji self-publishingu. Sprzedaż produktów w internecie to nie tylko jego praca, ale i największa pasja. Mówią o nim, że posiada szósty, ecommercowy, zmysł – potrafi przewidzieć ewentualne błędy w systemach e-sklepów, w mig namierzyć i naprawić powody awarii w oprogramowaniu czy postawić w sytuacji kryzysowej alternatywny sklep. Jest specjalistą od gaszenia pożarów nie tylko w internecie, ale również jako prezes Ochotniczej Straży Pożarnej w Żurawnicy. W wolnym czasie angażuje się lokalnie, m.in. jako skarbnik w Klubie Sportowym ALWA Brody Małe, i czyta książki, nie tylko te wydane przez self-publisherów.

? Linki z odcinka:
Narzędzie do badania zachowań użytkowników na Twojej stronie: https://www.hotjar.com/
Odcinek podcastu o 5 błędach podczas sprzedaży produktów cyfrowych

? Gdzie znajdziesz Krzysztofa?:
https://www.imker.pl/
https://www.imker.pl/newsletter

Sprawdź również

Jak wyznaczać cele w solobiznesie, by były „nasze” i realne do osiągnięcia? | Natalia Dołżycka
Podcast

Jak wyznaczać cele w solobiznesie, by były „nasze” i realne do osiągnięcia? | Natalia Dołżycka

Listen to „Jak wyznaczać cele w solobiznesie, by były „nasze" i realne do osiągnięcia? | Natalia Dołżycka” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Jak wyznaczać cele i kierunek działań jako soloprzedsiębiorca? Jak wyznaczenie finansowego sufitu ułatwia zarabianie? Jak nie zajechać się zbyt dużymi ambicjami? Natalia Dołżycka – pod marką CEOlab pomagam ekspertom, coachom i usługowym biznesom […]

Czytaj więcej
Jak WYDAWAĆ KURSY innych EKSPERTÓW? | Patryk Czerniejewski
Podcast

Jak WYDAWAĆ KURSY innych EKSPERTÓW? | Patryk Czerniejewski

Jak to jest tworzyć platformę kursową, na której wydajesz produkty innych osób? Dzisiaj porozmawiamy, jak wygląda podział obowiązków w takim układzie, jak się wybiera ekspertów do współpracy oraz z jakimi wyzwaniami to się wiąże.

Czytaj więcej
Jak sprzedawać produkty HIGH TICKET – za 15 tys. złotych i więcej? | Justyna Ł. Bień
Podcast

Jak sprzedawać produkty HIGH TICKET – za 15 tys. złotych i więcej? | Justyna Ł. Bień

Listen to „Jak sprzedawać produkty HIGH TICKET – za 15 tys. złotych i więcej? | Justyna Ł. Bień” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Jak wyceniać swoje produkty drożej? Jak dowozić efekt PREMIUM? Jak wyznaczać swoje granice podczas współpracy z klientami? 🔗 Linki z odcinka:Najgorsze pułapki na drodze do stworzenia i sprzedawania kursu/e-booka Justyna Ł. Bień […]

Czytaj więcej
Jak znaleźć czas na marketing w Twojej firmie? | Martyna Kłosińska
Podcast

Jak znaleźć czas na marketing w Twojej firmie? | Martyna Kłosińska

Listen to „Jak znaleźć czas na marketing w Twojej firmie? | Martyna Kłosińska” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: W jaki sposób wydzielać sobie czas na realizację pomysłów, żeby zamieniły się w projekty do realizacji? Jak nie zabić kreatywności sztywnym planem? Jak możemy zachować zdrowy balans, żeby dowozić projekty i jednocześnie uniknąć przemiany w niewolników produktywności? […]

Czytaj więcej
„Klienci nie rozumieją, że moja oferta jest dla nich” – co z tym zrobić?
Podcast

„Klienci nie rozumieją, że moja oferta jest dla nich” – co z tym zrobić?

Listen to „„Klienci nie rozumieją, że moja oferta jest dla nich" – co z tym zrobić?” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku opowiem o tym, co robić, gdy Twój produkt naprawdę rozwiązuje problem klientów, ale oni tego nie dostrzegają. Przedstawię Ci najczęstsze powody, dlaczego tak się dzieje oraz kroki naprawcze. 🔗 Linki z odcinka:Zapisy na newsletter […]

Czytaj więcej
4 POWAŻNE BŁĘDY w ofercie kursu lub e-booka
Podcast

4 POWAŻNE BŁĘDY w ofercie kursu lub e-booka

Listen to „4 POWAŻNE BŁĘDY w ofercie kursu lub e-booka” on Spreaker. Dzisiaj dzielę się swoim doświadczeniem z analizy setek ofert sprzedażowych i pokażę, jak unikać pułapek, które sprawiają, że nawet świetne produkty nie sprzedają się tak dobrze, jak powinny. 🔗 Linki z odcinka:Webinar za 0 zł o pisaniu ofert: https://sprzedawajslowem.pl/liveOdcinek o poznaniu grupy odbiorczej: […]

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.