Notifikacje Chcesz ulepszyć swoje kampanie sprzedażowe? Wpadnij na spotkanie LIVE za 0 zł:Rezerwuję miejsce! Notifikacje

Jak zrobić z ChataGPT swojego podwykonawcę? | Marta Żochowska

Jak zrobić z ChataGPT swojego podwykonawcę? | Marta Żochowska

Magda Owsiany

Opublikowano: 30 lipca 2024

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Jak zrobić z ChataGPT swojego podwykonawcę? | Marta Żochowska
Listen to „Jak zrobić z ChataGPT swojego podwykonawcę? | Marta Żochowska” on Spreaker.

W dzisiejszym odcinku:

  1. Co warto oddelegować ChatowiGPT?
  2. Jak przyspieszyć robienie krótkich form wideo?
  3. Jak pisać prompty, żeby Chat wiedział o co chodzi?

Marta Żochowska – Ekspert od wykorzystania sztucznej integligencji w biznesie i na ​instagramie, występująca w telewizji śniadaniowej. Autorka TOPOWEGO programu szkoleniowego online Królowa ​AI – biznesowy gamechanger oraz Królowa AI – Insta biznes. Trener przedsiębiorców z zakresu rozwoju Instagrama i ​tworzenia viralowych treści, przy pomocy AI. Przedsiębiorca z prawie 10 letnim doświadczeniem. Buduje silną markę osobistą na Intagramie wykorzystując ​potencjał AI w swojej pracy- @krolowa.sukcesu. Mówca i prelegent na wydarzeniach biznesowych.

🔗 Linki z odcinka:
Lekcje za 0 zł o pisaniu sprzedażowym: https://sprzedawajslowem.pl

Narzędzia wspomniane w odcinku:
https://www.heygen.com/
https://www.submagic.co/
https://www.captions.ai/

🤙 Gdzie znajdziesz Martę?:
Instagram: https://www.instagram.com/krolowa.sukcesu/
www: https://krolowasukcesubiznesstarter.my.canva.site/

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 3000 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

Grupa docelowa: czym jest i jak określić grupy docelowe klientów?
Biznes

Grupa docelowa: czym jest i jak określić grupy docelowe klientów?

Grupa docelowa to osoby, do których adresujemy wszystkie nasze komunikaty, a więc posty w mediach społecznościowych, podcasty, artykuły, mailingi czy reklamy. Nie możemy tworzyć treści na zasadzie „wrzucę cokolwiek, niech się dzieje co chce”, bo wtedy nie osiągniemy naszych celów. Skąd mamy wiedzieć, jaka grupa docelowa będzie najlepsza dla naszej oferty?

Czytaj więcej
Skuteczny lejek marketingowy i sprzedażowy – definicja, budowa i praktyczne wskazówki
MarketingSprzedaż

Skuteczny lejek marketingowy i sprzedażowy – definicja, budowa i praktyczne wskazówki

Lejek sprzedażowy i marketingowy ilustruje, jak przypadkowi odbiorcy naszych treści stają się naszymi klientami. Jest to schemat, dzięki któremu łatwiej stworzyć harmonogram publikacji treści, za pomocą których będziemy sprzedawać nasze produkty/usługi. Są cztery etapy lejka sprzedażowego i na każdym z nich tworzymy zupełnie inne komunikaty.

Czytaj więcej
PODSUMOWANIE ROKU 2023 – biznes i życie prywatne
Podcast

PODSUMOWANIE ROKU 2023 – biznes i życie prywatne

Rok 2023 zmierza ku końcowi, więc postanowiłam, że zrobię podsumowanie, co zadziało się w naszej firmie – Burzy w mózgu oraz w życiu prywatnym. Chcę żeby to podsumowanie było takim szwedzkim stołem, z którego możesz zabrać sobie inspirację albo pomysł na działanie.

Czytaj więcej
Jak ułożyć STRATEGIĘ MARKETINGOWĄ dla Twojej MARKI? | Anna Ledwoń-Blacha
Podcast

Jak ułożyć STRATEGIĘ MARKETINGOWĄ dla Twojej MARKI? | Anna Ledwoń-Blacha

To trzeba usiąść, pomyśleć na spokojnie… Czasem zanim zaczniemy działać, warto pomyśleć, co i jak chcemy zrobić. Zwłaszcza jeśli chodzi o marketing dla naszego biznesu opartego o zarabianiu na wiedzy. Dziś pogadamy, jak ułożyć jego podstawy.

Czytaj więcej
Czy musisz mieć bardzo WĄSKĄ NISZĘ? | Patryk Topoliński
Podcast

Czy musisz mieć bardzo WĄSKĄ NISZĘ? | Patryk Topoliński

W tym odcinku posłuchasz o tym:- czy lepiej prowadzić sprzedaż okienkową czy ciągłą?
– czy musisz mieć bardzo wąską niszę, by zarabiać na wiedzy?
– jak testować, czy wskazówki biznesowych guru są dobre dla Ciebie?
– jak przejść od biznesu usługowego do produktów edukacyjnych na przykładzie Językowej Siłki Patryka.

Czytaj więcej
Jak monetyzować wyświetlenia na Instagramie? | Paula Balicka-Zańczak
Podcast

Jak monetyzować wyświetlenia na Instagramie? | Paula Balicka-Zańczak

Listen to „Jak monetyzować wyświetlenia na Instagramie? | Paula Balicka-Zańczak” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Jak zarabiać dzięki subskrybcji na Instagramie? Jakie typy rolek sprzedają? Co charakteryzuje osoby, które nie dają rady zarabiać na Instragramie? Jakie typy produktów warto sprzedawać latem? OGIETTAJ Paula Balicka-Zańczak: ekspertka od reels i automatyzacji na Instagramie. Monetyzuje wyświetlenia rolek i […]

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.