Notifikacje Trwa przedsprzedaż warsztatu „Ludzka Sprzedaż" - dołącz przed 21.11Sprawdzam szczegóły Notifikacje

„Klienci nie rozumieją, że moja oferta jest dla nich” – co z tym zrobić?

„Klienci nie rozumieją, że moja oferta jest dla nich” – co z tym zrobić?

Magda Owsiany

Opublikowano: 1 lipca 2025

2 minut czytania

  • Udostępnij:
„Klienci nie rozumieją, że moja oferta jest dla nich” – co z tym zrobić?
Listen to „„Klienci nie rozumieją, że moja oferta jest dla nich" – co z tym zrobić?” on Spreaker.

W dzisiejszym odcinku opowiem o tym, co robić, gdy Twój produkt naprawdę rozwiązuje problem klientów, ale oni tego nie dostrzegają. Przedstawię Ci najczęstsze powody, dlaczego tak się dzieje oraz kroki naprawcze.

🔗 Linki z odcinka:
Zapisy na newsletter o skutecznych kampaniach sprzedażowych: https://skutecznakampania.pl/

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Content Bez Spiny, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 5000 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o tworzeniu contentu: contentbezspiny.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

3 znaki, że Twój pomysł na produkt jest strzałem w dziesiątkę
Podcast

3 znaki, że Twój pomysł na produkt jest strzałem w dziesiątkę

Listen to „3 znaki, że Twój pomysł na produkt jest strzałem w dziesiątkę” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku omawiam trzy kluczowe przesłanki sugerujące, że Twój pomysł na produkt edukacyjny może odnieść sukces. Koniecznie posłuchaj, jeśli masz pomysł na kurs/e-booka, ale martwisz się: „kto to będzie kupować?”. 🔗 Linki z odcinka:Newsletter za 0 zł o tworzeniu […]

Czytaj więcej
Co zrobić, żeby Twoje konto na Instagramie ROSŁO? | Dominika Żak
Podcast

Co zrobić, żeby Twoje konto na Instagramie ROSŁO? | Dominika Żak

Człowiek ma tyle roboty, a potem jeszcze musi na te media społecznościowe zapostować. Jeśli tworzysz treści na Instagrama, ale Twoje działania nie przynoszą rezultatów, to jesteś w dobrym miejscu. W tym odcinku Dominika Żak zdiagnozuje najczęstsze problemy na Instagramie i pokaże, jak sobie z nimi poradzić.

Czytaj więcej
Jak REKRUTOWAĆ i DELEGOWAĆ zadania wirtualnej asystentce? | Roksana Baran
Podcast

Jak REKRUTOWAĆ i DELEGOWAĆ zadania wirtualnej asystentce? | Roksana Baran

Kiedy chcesz zarabiać na wiedzy, to aspekt dzielenia się wiedzą, musi spoczywać na Twoich barkach, ale pozostałe zadania niekoniecznie musisz wykonywać na własną rękę. Część zadań możesz oddelegować wirtualnej asystentce/owi. W jaki sposób robić to z głową? Jakich błędów uniknąć?

Czytaj więcej
PODSUMOWANIE ROKU 2023 – biznes i życie prywatne
Podcast

PODSUMOWANIE ROKU 2023 – biznes i życie prywatne

Rok 2023 zmierza ku końcowi, więc postanowiłam, że zrobię podsumowanie, co zadziało się w naszej firmie – Burzy w mózgu oraz w życiu prywatnym. Chcę żeby to podsumowanie było takim szwedzkim stołem, z którego możesz zabrać sobie inspirację albo pomysł na działanie.

Czytaj więcej
MITY na temat zarabiania na wiedzy, przez które BOISZ SIĘ zacząć
Podcast

MITY na temat zarabiania na wiedzy, przez które BOISZ SIĘ zacząć

To odcinek dla osób, które chcą zarabiać na swojej wiedzy, ale się boją. Że za mało wiedzą. Że jest już dużo produktów. Że wiedza w sieci jest już przecież za darmo, więc po co strzępić ryja? Często największą przeszkodą do zarabiania na wiedzy są… nasze wyobrażenia, jak to wygląda. Dlatego biorę na tapet kilka mitów na temat tworzenia produktów edukacyjnych. Pokażę, dlaczego wiele mitów nie ma sensu oraz kiedy jednak jest w nich ziarnko prawdy.

Czytaj więcej
Jak planujemy nasze życie i biznes na pół roku do przodu?
Podcast

Jak planujemy nasze życie i biznes na pół roku do przodu?

Listen to „Jak planujemy nasze życie i biznes na pół roku do przodu?” on Spreaker. W tym odcinku dzielimy się naszym podejściem do planowania, które łączy struktury z elastycznością. Mówimy o tym, jak plan pomaga uniknąć wypalenia, dbać o relację i mieć miejsce na życie poza biznesem/pracą. 🔗 Linki z odcinka:Link do podcastu z Natalią […]

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.