Notifikacje Pisz treści sprzedażowe swoimi słowami:Odbieram lekcje! Notifikacje

„Klienci nie rozumieją, że moja oferta jest dla nich” – co z tym zrobić?

„Klienci nie rozumieją, że moja oferta jest dla nich” – co z tym zrobić?

Magda Owsiany

Opublikowano: 1 lipca 2025

2 minut czytania

  • Udostępnij:
„Klienci nie rozumieją, że moja oferta jest dla nich” – co z tym zrobić?
Listen to „„Klienci nie rozumieją, że moja oferta jest dla nich" – co z tym zrobić?” on Spreaker.

W dzisiejszym odcinku opowiem o tym, co robić, gdy Twój produkt naprawdę rozwiązuje problem klientów, ale oni tego nie dostrzegają. Przedstawię Ci najczęstsze powody, dlaczego tak się dzieje oraz kroki naprawcze.

🔗 Linki z odcinka:
Zapisy na newsletter o skutecznych kampaniach sprzedażowych: https://skutecznakampania.pl/

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Content Bez Spiny, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 5000 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o tworzeniu contentu: contentbezspiny.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

4 UMIEJĘTNOŚCI, które pomagają ZARABIAĆ na wiedzy
Podcast

4 UMIEJĘTNOŚCI, które pomagają ZARABIAĆ na wiedzy

Wiedza niekoniecznie obroni się sama. Wiele produktów edukacyjnych wymaga wyjaśnienia, jak działają, jaką przeszkodę pomogą pokonać i jaki rezultat końcowy mogą zapewnić. Nie wystarczy, że wyjdziemy do potencjalnych klientów z produktem i od razu, bez wcześniejszego przygotowania, ludzie rzucą się na Twoje dzieło. Żeby zarabiać na wiedzy i ułatwić sobie pracę, trzeba nauczyć się kilku rzeczy. Dziś Ci o nich opowiem!

Czytaj więcej
Jak odkryć, czego NAPRAWDĘ chcą Twoi klienci?
Podcast

Jak odkryć, czego NAPRAWDĘ chcą Twoi klienci?

Listen to „Jak odkryć, czego NAPRAWDĘ chcą Twoi klienci?” on Spreaker. W tym odcinku pokażę Ci, dlaczego większość twórców źle bada swoją grupę docelową – i przez to tworzy produkty, które się nie sprzedają. Nauczysz się, jak prowadzić rozmowy, które odkrywają prawdziwe motywacje klientów, jak odróżnić złudne deklaracje od realnych potrzeb i jak robić dobry […]

Czytaj więcej
34 Talenty Gallupa – przewodnik po talentach i ich zastosowaniu
Rozwój osobisty

34 Talenty Gallupa – przewodnik po talentach i ich zastosowaniu

Talenty Gallupa pomagają nam zobaczyć, w czym jesteśmy dobrzy i jakie mamy schematy zachowań. Możemy je wykorzystać w życiu zawodowym oraz prywatnym. Jednak by to zrobić, nie wystarczy samo wykonanie badania Gallupa i poznanie wyników. To dopiero początek fascynującej drogi.

Czytaj więcej
AI w biznesie online: aspekty prawne, o których musisz wiedzieć | Ilona Przetacznik
Podcast

AI w biznesie online: aspekty prawne, o których musisz wiedzieć | Ilona Przetacznik

Listen to „AI w biznesie online: aspekty prawne, o których musisz wiedzieć | Ilona Przetacznik” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku zagłębiamy się w temat, który staje się coraz bardziej istotny dla przedsiębiorców – prawne aspekty korzystania z AI w biznesie. Porozmawiamy o nowym unijnym AI Act, odpowiemy na pytania dotyczące ryzyka prawnego związanego z używaniem […]

Czytaj więcej
Jak sprzedawać produkty cyfrowe z pomocą reklam META ADS? | Patryk Łopot
Podcast

Jak sprzedawać produkty cyfrowe z pomocą reklam META ADS? | Patryk Łopot

W dzisiejszym odcinku:
1. Na co zwrócić uwagę podczas tworzenia kampanii reklamowej dla kursu?
2. Jakie typy kreacji reklamowych sprawdzają się najlepiej?
3. Co robić, gdy koszt reklamy rośnie albo Twoje kreacje nie generują zakupów/zapisów na webinar?

Czytaj więcej
Co, jeśli wybierzesz zły pomysł na produkt?
Podcast

Co, jeśli wybierzesz zły pomysł na produkt?

Listen to „Co, jeśli wybierzesz zły pomysł na produkt?” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku pokażę, kiedy pomysł na produkt możemy uznać za nieudany, jakie są metody „reanimacji” i droga do tego, by wybierać najtrafniejsze pomysły na kursy i e-booki. 🔗 Linki z odcinka:Zapisy na kurs Kasa Za Wiedzę: https://kasazawiedze.pl/ 🎤 Prowadząca:Magda Owsiany – pokazuje, jak […]

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.