Notifikacje Trwa przedsprzedaż warsztatu „Ludzka Sprzedaż" - dołącz przed 21.11Sprawdzam szczegóły Notifikacje

Naucz się mówić o swoim produkcie/usłudze, by klienci rozumieli jego wartość

Naucz się mówić o swoim produkcie/usłudze, by klienci rozumieli jego wartość

Magda Owsiany

Opublikowano: 14 października 2025

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Naucz się mówić o swoim produkcie/usłudze, by klienci rozumieli jego wartość
Listen to „Naucz się mówić o swoim produkcie/usłudze, by klienci rozumieli jego wartość” on Spreaker.

Ten odcinek jest dla osób, które już mają własny produkt edukacyjny i go sprzedają lub zamierzają zacząć sprzedawać. Zauważyłam, że wiele osób, które szukają sposobów na ulepszenie sprzedaży swoich produktów typu kursy, e-booki, warsztaty czy programy rozwojowe, dochodzi do ściany. Wydaje się, że już wszystko robią tak, jak należy. Ale wyniki nadal stoją w miejscu. W wielu przypadkach okazuje się, że u tych osób należy popracować nad podstawami, czyli: jak komunikują swój produkt podczas kampanii sprzedażowej. Dlatego dziś pokażę Ci, jak ułożyć tę komunikację.

🔗 Linki z odcinka:
Zapisy na webinar o kampaniach sprzedażowych: https://skutecznakampania.pl/live

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Content Bez Spiny, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 5000 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Kontakt: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter i szkolenie o pisaniu treści sprzedażowych po swojemy: https://ludzkasprzedaz.pl
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: https://skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o tworzeniu contentu: https://contentbezspiny.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: https://kasazawiedze.pl

Sprawdź również

Jak tworzyć biznes edukacyjny, gdy nie masz 20+ lat doświadczenia? | Hubert Świerczewski – Pankracy
Podcast

Jak tworzyć biznes edukacyjny, gdy nie masz 20+ lat doświadczenia? | Hubert Świerczewski – Pankracy

W dzisiejszym odcinku:
– skąd brać pomysły na treści?
– jak konsekwentnie tworzyć treści?
– w jaki sposób budować ofertę, żeby klient powiedział „tak”?
– czy brak 10/20 lat doświadczenia MUSI powstrzymać nas przed dzieleniem się wiedzą?
jak z filmu na YouTube prowadzić do zakupu?

Czytaj więcej
Grupa docelowa: czym jest i jak określić grupy docelowe klientów?
Biznes

Grupa docelowa: czym jest i jak określić grupy docelowe klientów?

Grupa docelowa to osoby, do których adresujemy wszystkie nasze komunikaty, a więc posty w mediach społecznościowych, podcasty, artykuły, mailingi czy reklamy. Nie możemy tworzyć treści na zasadzie „wrzucę cokolwiek, niech się dzieje co chce”, bo wtedy nie osiągniemy naszych celów. Skąd mamy wiedzieć, jaka grupa docelowa będzie najlepsza dla naszej oferty?

Czytaj więcej
Jak ZOPTYMALIZOWAĆ swój SKLEP INTERNETOWY? | Krzysztof Bartnik
Podcast

Jak ZOPTYMALIZOWAĆ swój SKLEP INTERNETOWY? | Krzysztof Bartnik

Sprzedaż to nie tylko posty w mediach społecznościowych czy maile sprzedażowe. To też techniczne zaplecze, które pozwoli na to, że kiedy klient dokona zakupu, to później dostanie dostanie produkt. Będzie obsłużony i zadowolony. Dziś zajmiemy się tym technicznym aspektem.

Czytaj więcej
Poukładaj sobie biznes tak, by pracować nad nim z ENTUZJAZMEM | Joanna Lubecka
Podcast

Poukładaj sobie biznes tak, by pracować nad nim z ENTUZJAZMEM | Joanna Lubecka

Listen to „Poukładaj sobie biznes tak, by pracować nad nim z ENTUZJAZMEM | Joanna Lubecka” on Spreaker. W tym odcinku rozmawiam z Joanną Lubecką o świadomym prowadzeniu i rozwoju biznesu. Dyskutujemy o tym, jak pielęgnować cierpliwość w rozwoju firmy, doceniać małe sukcesy i mądrze stawiać sobie poprzeczki. Joanna dzieli się swoimi doświadczeniami w zakresie introspekcji, […]

Czytaj więcej
Jak zrobić z ChataGPT swojego podwykonawcę? | Marta Żochowska
Podcast

Jak zrobić z ChataGPT swojego podwykonawcę? | Marta Żochowska

Listen to „Jak zrobić z ChataGPT swojego podwykonawcę? | Marta Żochowska” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Co warto oddelegować ChatowiGPT? Jak przyspieszyć robienie krótkich form wideo? Jak pisać prompty, żeby Chat wiedział o co chodzi? Marta Żochowska – Ekspert od wykorzystania sztucznej integligencji w biznesie i na ​instagramie, występująca w telewizji śniadaniowej. Autorka TOPOWEGO programu […]

Czytaj więcej
AI w biznesie online: aspekty prawne, o których musisz wiedzieć | Ilona Przetacznik
Podcast

AI w biznesie online: aspekty prawne, o których musisz wiedzieć | Ilona Przetacznik

Listen to „AI w biznesie online: aspekty prawne, o których musisz wiedzieć | Ilona Przetacznik” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku zagłębiamy się w temat, który staje się coraz bardziej istotny dla przedsiębiorców – prawne aspekty korzystania z AI w biznesie. Porozmawiamy o nowym unijnym AI Act, odpowiemy na pytania dotyczące ryzyka prawnego związanego z używaniem […]

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.