Notifikacje Trwa przedsprzedaż warsztatu „Ludzka Sprzedaż" - dołącz przed 21.11Sprawdzam szczegóły Notifikacje

Popraw widoczność strony w Google (SEO) i pozyskaj więcej KLIENTÓW | Ewelina Podrez-Siama

Dzisiaj porozmawiamy o tym, w jaki sposób przygotować naszą stronę pod to, by odbiorcy mogli nas znaleźć.

Popraw widoczność strony w Google (SEO) i pozyskaj więcej KLIENTÓW | Ewelina Podrez-Siama

Magda Owsiany

Opublikowano: 16 kwietnia 2024

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Popraw widoczność strony w Google (SEO) i pozyskaj więcej KLIENTÓW | Ewelina Podrez-Siama
Listen to „Popraw widoczność strony w Google (SEO) i pozyskaj więcej KLIENTÓW | Ewelina Podrez-Siama” on Spreaker.

Ewelina Podrez-Siama – Założycielka grupy agencji Fox Strategy, w której pracuje z zespołem doświadczonych specjalistów oraz propaguje i wprowadza w życie ideę samoorganizacji.

Ekspertka SEO z blisko 15-letnim doświadczeniem w pracy z blogami, sklepami internetowymi, aplikacjami mobilnymi i podcastami. W swojej pracy stawia na strategiczne podejście, nieszablonowe rozwiązania, otwartą komunikację i przede wszystkim: zwrot z inwestycji w SEO.

Trenerka i prelegentka na licznych wydarzeniach marketingowych (m.in. I❤️Marketing, Influencers Live, Festiwal SEO, SEMKRK), gościni podcastów branżowych (m.in. Przygody Przedsiębiorców, Mała Wielka Firma, Akademia Allegro) i współprowadząca podcast Dziennik Budowy Firmy.

Wykładowczyni przedmiotu „Skuteczne SEO” w Wyższej Szkole Bankowej.
Prywatnie autorka trzech bestsellerowych książek kucharskich i cieszącej się także statusem bestsellera książki „SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych”.

? Linki z odcinka:
Odcinek podcastu z Marcelą Masiną o skutecznych Landing Pages
Answer The Public
Google Search Console
Senuto
Ahrefs
Google Keyword Planner
Google Trends
Wtyczka Rank Math SEO

? Gdzie znajdziesz Ewelinę?:
https://podrez.pl/
https://foxstrategy.pl/
https://www.linkedin.com/in/podrez/
https://www.facebook.com/ewelina.podrez

Sprawdź również

„Klienci nie rozumieją, że moja oferta jest dla nich” – co z tym zrobić?
Podcast

„Klienci nie rozumieją, że moja oferta jest dla nich” – co z tym zrobić?

Listen to „„Klienci nie rozumieją, że moja oferta jest dla nich" – co z tym zrobić?” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku opowiem o tym, co robić, gdy Twój produkt naprawdę rozwiązuje problem klientów, ale oni tego nie dostrzegają. Przedstawię Ci najczęstsze powody, dlaczego tak się dzieje oraz kroki naprawcze. 🔗 Linki z odcinka:Zapisy na newsletter […]

Czytaj więcej
Jak wyznaczać cele w solobiznesie, by były „nasze” i realne do osiągnięcia? | Natalia Dołżycka
Podcast

Jak wyznaczać cele w solobiznesie, by były „nasze” i realne do osiągnięcia? | Natalia Dołżycka

Listen to „Jak wyznaczać cele w solobiznesie, by były „nasze" i realne do osiągnięcia? | Natalia Dołżycka” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: Jak wyznaczać cele i kierunek działań jako soloprzedsiębiorca? Jak wyznaczenie finansowego sufitu ułatwia zarabianie? Jak nie zajechać się zbyt dużymi ambicjami? Natalia Dołżycka – pod marką CEOlab pomagam ekspertom, coachom i usługowym biznesom […]

Czytaj więcej
Jak tworzyć efektowne rolki na Instagramie? Poradnik dla początkujących
Marketing

Jak tworzyć efektowne rolki na Instagramie? Poradnik dla początkujących

Na Instagramie jest teraz mnóstwo poradników „Jak zrobić 30 rolek w godzinę” albo „Zrób viralową rolkę w minutę”. Jednym słowem: idziemy w ilość zamiast w jakość, oczekując spektakularnych efektów i jednocześnie szybko się wypalając. Zamiast tego warto w pierwszej kolejności przemyśleć, w jaki sposób rolki mają zadziałać w naszym biznesie, a dopiero potem – jak je zrobić. Obie te rzeczy znajdziesz w tym wpisie.

Czytaj więcej
Jak przyspieszyć i ułatwić regularne tworzenie contentu dla Twojego biznesu?
Podcast

Jak przyspieszyć i ułatwić regularne tworzenie contentu dla Twojego biznesu?

Listen to „Jak przyspieszyć i ułatwić regularne tworzenie contentu dla Twojego biznesu?” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku dowiesz się, jak w prosty sposób zaplanować treści, wykorzystać sztuczną inteligencję do tworzenia contentu i stworzyć system, który pozwoli Ci regularnie publikować wartościowe materiały, nie wywracając przy tym swojego życia do góry nogami. 🔗 Linki z odcinka:Content Bez […]

Czytaj więcej
Burza mózgów – co to jest i jak ją efektywnie przeprowadzić?
Biznes

Burza mózgów – co to jest i jak ją efektywnie przeprowadzić?

Burza mózgów to technika, podczas której członkowie zespołu rzucają pomysłami na prawo i lewo, by znaleźć rozwiązanie problemu. To świetny sposób generowania rozwiązań, które są nieszablonowe i kreatywne. Jak przeprowadzić sesję burzy mózgów, żeby rozwiązania problemów były również skuteczne? Jest na to kilka sposobów.

Czytaj więcej
Jak ANALIZOWAĆ DANE o swoim biznesie z pomocą GOOGLE ANALYTICS? | Maciej Lewiński
Podcast

Jak ANALIZOWAĆ DANE o swoim biznesie z pomocą GOOGLE ANALYTICS? | Maciej Lewiński

Jak decydować o tym, jakie kolejne kroki postawić na swojej ścieżce biznesowej? Dzięki analizie danych! Z jakimi treściami nasi odbiorcy wchodzą w interakcję? Jakie typy postów, maili czy innych informacji na stronie sprawiają, że odbiorcy zamieniają się w klientów? Taką rokminę można przeprowadzić z pomocą narzędzia Google Analytics. Dziś porozmawiamy o tym, jak ono działa i jak można z niego skorzystać.

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.