Notifikacje Trwa przedsprzedaż warsztatu „Ludzka Sprzedaż" - dołącz przed 21.11Sprawdzam szczegóły Notifikacje

Powody, przez które AI daje Ci słabe wyniki, gdy ma Ci zrobić content

Powody, przez które AI daje Ci słabe wyniki, gdy ma Ci zrobić content

Magda Owsiany

Opublikowano: 4 lutego 2025

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Powody, przez które AI daje Ci słabe wyniki, gdy ma Ci zrobić content
Listen to „Powody, przez które AI daje Ci słabe wyniki, gdy ma Ci zrobić content” on Spreaker.

Jeśli mimo próśb, gróźb i modyfikowania promptów AI wcale nie pomaga Ci w tworzeniu contentu typu posty czy newslettery, to koniecznie obejrzyj ten odcinek. Zobaczysz, jak możesz ulepszyć swoją dotychczasową strategię tworzenia promptów i pracy z AI.

🔗 Linki z odcinka:
Kurs online o systemie tworzenia contentu ze wsparciem AI: https://contentbezspiny.pl

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 3500 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o tworzeniu contentu: contentbezspiny.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

Jak ułożyć STRATEGIĘ MARKETINGOWĄ dla Twojej MARKI? | Anna Ledwoń-Blacha
Podcast

Jak ułożyć STRATEGIĘ MARKETINGOWĄ dla Twojej MARKI? | Anna Ledwoń-Blacha

To trzeba usiąść, pomyśleć na spokojnie… Czasem zanim zaczniemy działać, warto pomyśleć, co i jak chcemy zrobić. Zwłaszcza jeśli chodzi o marketing dla naszego biznesu opartego o zarabianiu na wiedzy. Dziś pogadamy, jak ułożyć jego podstawy.

Czytaj więcej
Jak PRODUKTY EDUKACYJNE mogą wspierać BIZNES USŁUGOWY? | Honorata Skrzypek-Komorowicz
Podcast

Jak PRODUKTY EDUKACYJNE mogą wspierać BIZNES USŁUGOWY? | Honorata Skrzypek-Komorowicz

Cześć! Dzisiaj weźmiemy na tapet tworzenie produktów i treści edukacyjnych dla konkretnej branży, a mianowicie dla kredytów hipotecznych. Twórczyni Kredytowego Poradnika, Honorata Skrzypek-Komorowicz, opowie, w jaki sposób podchodzi do tworzenia nowych produktów, treści oraz obaw pt. „Czy moja wiedza jest wystarczająca, żeby się nią dzielić?” albo „Co inni specjaliści powiedzą, jeśli zacznę nagrywać jakieś filmiki na Instagrama?!”.

Czytaj więcej
Jak pracować z ChatGPT, by pisał teksty za Ciebie i NIE lał wody? | Artur Jabłoński
Podcast

Jak pracować z ChatGPT, by pisał teksty za Ciebie i NIE lał wody? | Artur Jabłoński

– Jak używać narzędzia ChatGPT, żeby usprawnić sobie pisanie tekstów i nie skończyć z dziesięcioma akapitami lania wody?
– Jakie są ryzyka związane z tym, że sztuczna inteligencja pisze za nas?
– I czy warto oddawać jej kontrolę nad całym tekstem i tylko przekleić sobie gotowca?

Na te pytania odpowie Artur Jabłoński.

Czytaj więcej
Jak zarabiać na swojej wiedzy? Rozmowa z Julką Migdalską.
Podcast

Jak zarabiać na swojej wiedzy? Rozmowa z Julką Migdalską.

Transkrypcja podcastu: Magda: Cześć, rozsiądź się, właśnie zaczynamy. Kocham Internet za to, że daje nam wiele opcji zarabiania. Mój ulubiony sposób, to sprzedawanie swojej wiedzy pod postacią konsultacji, e-book’ów, kursów, procedur i czego jeszcze tylko sobie wymarzysz. Dzieląc się wiedzą tworzymy biznesy oparte na pomaganiu, rozwiązywaniu problemów odbiorców. I to jest piękne. Dziś pogadam o […]

Czytaj więcej
Jak zaplanować skuteczną kampanię sprzedażową online?
Sprzedaż

Jak zaplanować skuteczną kampanię sprzedażową online?

Słowa „kampania sprzedażowa” brzmią tak podniośle… nic dziwnego, że mogą przytłaczać. Wiele osób nie wie, od czego zacząć, by ją przygotować. Przez to nie mają pomysłów, o czym w ogóle MOŻNA pisać/mówić i sprzedają swoje produkty, mówiąc w kółko: „kup, bo fajne” (chyba się zgodzimy, że to nie brzmi dobrze). Wytłumaczę, jak zaplanować kampanię sprzedażową, by jednocześnie zarobić na chleb (i to z masłem!) i nie budzić się z myślą „olaboga-co-publikować-żeby-kupili”!

Czytaj więcej
Jak nauczyć się mówić o swoim produkcie/usłudze, żeby potem sprzedawać je z lekkością?
Podcast

Jak nauczyć się mówić o swoim produkcie/usłudze, żeby potem sprzedawać je z lekkością?

Listen to „Jak nauczyć się mówić o swoim produkcie/usłudze, żeby potem sprzedawać je z lekkością?” on Spreaker. 🔗 Linki z odcinka:Szkolenie Skuteczna Kampania: https://skutecznakampania.pl/oferta W dzisiejszym odcinku podcastu „Zarabiaj na wiedzy”: Jak ułożyć komunikację sprzedażową swojego produktu edukacyjnego podczas kampanii. Ćwiczenie na ułożenie wiedzy o odbiorcach i ich potrzebach. Jak odpowiednio komunikować wartość i funkcje […]

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.