Notifikacje LIVE: Sprzedaż z lekkością: 3 elementy kampanii, które AI zrobi za CiebieRezerwuj miejsce! Notifikacje

Poznaj swoje TALENTY i pracuj EFEKTYWNIEJ! | Natalia Kwiatkowska

W tym odcinku porozmawiamy o talentach, które sprawiają, że możemy pracować bardziej w zgodzie ze sobą oraz lepiej komunikować się z otoczeniem. Mowa o talentach Gallupa! Porozmawiam o nich z Natalią Kwiatkowską.

Poznaj swoje TALENTY i pracuj EFEKTYWNIEJ! | Natalia Kwiatkowska

Magda Owsiany

Opublikowano: 3 kwietnia 2024

1 minuta czytania

  • Udostępnij:
Poznaj swoje TALENTY i pracuj EFEKTYWNIEJ! | Natalia Kwiatkowska
Listen to „Poznaj swoje TALENTY i pracuj EFEKTYWNIEJ! | Natalia Kwiatkowska” on Spreaker.

Natalia Kwiatkowska: jestem psycholożką od talentów Gallupa. A w zasadzie od talentów Gallupa i dobrego życia! Czyli życia na maksa, z pasją i opanowanym stresem. Pomagam zrozumieć talenty Gallupa od strony psychologicznej, przepracować blokady i trudności wynikające z ich ciemnych stron, a potem znaleźć pomysł na siebie i przejść przez proces zmiany. 

? Linki z odcinka:
https://www.gallup.com/

? Gdzie znajdziesz Natalię?:
https://www.nataliakwiatkowska.pl/
https://www.instagram.com/nataliakwiatkowska_pl/

Sprawdź również

Jak ZBUDOWAĆ stronę, która SPRZEDAJE? | Marcela Masina
Podcast

Jak ZBUDOWAĆ stronę, która SPRZEDAJE? | Marcela Masina

Wiesz, dlaczego sprzedaż jest trudna? Bo żeby nastąpiła, musimy zadbać o wiele elementów, od treści reklamy po uwypuklenie korzyści na stronie sprzedażowej. Dzięki temu odcinkowi będziesz wiedzieć, gdzie szukać, by naprawić sprzedaż lub ją zwiększyć. Marcela Masina, ekspertka z zakresu konwertujących stron sprzedażowych, podzieli się swoimi spostrzeżeniami i najlepszymi praktykami.

Czytaj więcej
Jak tworzyć biznes edukacyjny, gdy nie masz 20+ lat doświadczenia? | Hubert Świerczewski – Pankracy
Podcast

Jak tworzyć biznes edukacyjny, gdy nie masz 20+ lat doświadczenia? | Hubert Świerczewski – Pankracy

W dzisiejszym odcinku:
– skąd brać pomysły na treści?
– jak konsekwentnie tworzyć treści?
– w jaki sposób budować ofertę, żeby klient powiedział „tak”?
– czy brak 10/20 lat doświadczenia MUSI powstrzymać nas przed dzieleniem się wiedzą?
jak z filmu na YouTube prowadzić do zakupu?

Czytaj więcej
Jak używać AI w produkcji i sprzedaży kursów online? 5 pomysłów
Podcast

Jak używać AI w produkcji i sprzedaży kursów online? 5 pomysłów

Listen to „Jak używać AI w produkcji i sprzedaży kursów online? 5 pomysłów” on Spreaker. Dziś pokażę Wam 5 praktycznych sposobów, w jakie możecie wykorzystać AI przy tworzeniu i sprzedaży produktów edukacyjnych. 🔗 Linki z odcinka:Zapisy na szkolenie Kasa Za Wiedzę: https://kasazawiedze.pl/oferta Nowe odcinki w każdy wtorek! 🎤 Prowadząca:Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać […]

Czytaj więcej
3 MITY, przez które wiele osób NIE SPRZEDAJE kursu/e-booka
Podcast

3 MITY, przez które wiele osób NIE SPRZEDAJE kursu/e-booka

Listen to „3 MITY, przez które wiele osób NIE SPRZEDAJE kursu/e-booka” on Spreaker. Live za 0 zł o stworzeniu pierwszego produktu edu (+ dostęp do nagrania)Rezerwacja miejsc: https://kasazawiedze.pl/live W dzisiejszym odcinku poznasz:– Blokujące podejścia często przeszkadzają w tworzeniu produktu edukacyjnego. – Kiedy obawy i mity związane z produktem mogą być uzasadnione. – Co zrobić, aby uniknąć wpadania […]

Czytaj więcej
Jak stworzyć własny kurs online – poradnik krok po kroku
Biznes

Jak stworzyć własny kurs online – poradnik krok po kroku

Kursy e-learningowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Dotyczą najróżniejszych tematów: od robienia na drutach, przez marketing, aż po spawanie. W chwili, w której wpadamy na pomysł zrobienia kursu online, pojawia się wiele pytań: jak nagrać szkolenie online (i czy to musi być wideo?), w czym go zmontować, jakie oświetlenie wybrać, na jakiej platformie publikować… nie wiadomo, w co ręce włożyć. Dlatego pokażemy Ci, jak możesz stworzyć własny kurs online krok po kroku.

Czytaj więcej
Co to jest content marketing? Definicja, zastosowanie i korzyści dla twojej firmy
Marketing

Co to jest content marketing? Definicja, zastosowanie i korzyści dla twojej firmy

Osoby, które kupują produkt/usługę chwilę po poznaniu naszej marki, można policzyć na palcach jednej ręki. Większość odbiorców potrzebuje dowodów na to, że to właśnie my jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie. By im to pokazać, mamy dwie opcje: budowanie relacji i/lub edukowanie potencjalnego klienta. Jak to zrobić? Pomogą nam działania content marketingowe.

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.