Notifikacje LIVE: Sprzedaż z lekkością: 3 elementy kampanii, które AI zrobi za CiebieRezerwuj miejsce! Notifikacje

Poznaj swoje TALENTY i wykorzystaj je W BIZNESIE | Karolina Jarosz

Poznaj swoje TALENTY i wykorzystaj je W BIZNESIE | Karolina Jarosz

Magda Owsiany

Opublikowano: 29 października 2024

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Poznaj swoje TALENTY i wykorzystaj je W BIZNESIE | Karolina Jarosz
Listen to „Poznaj swoje TALENTY i wykorzystaj je W BIZNESIE | Karolina Jarosz” on Spreaker.

W dzisiejszym odcinku:

  1. Czym są Talenty Gallupa?
  2. Czy istnieją talenty, które ułatwiają lub utrudniają prowadzenie biznesu?
  3. W jaki sposób badanie Gallupa może nam pomóc w delegowaniu zadań właściwym osobom?

🔗 Linki z odcinka:
Odcinek podcastu z Danutą Piasecką: https://open.spotify.com/episode/2PJwU5iDp4oIv4PcPiaF4F

🤙 Gdzie znajdziesz Karolinę?:
Instagram: https://www.instagram.com/karolinajarosz_pl/
www: https://coacherka.pl/

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 3500 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

Budżet firmowy. Strategia efektywnego zarządzania finansami firmy
Biznes

Budżet firmowy. Strategia efektywnego zarządzania finansami firmy

Zarządzanie finansami w firmie to coś więcej niż pilnowanie, by wystarczyło nam na ZUS czy podatek dochodowy. W przedsiębiorstwie musimy kontrolować i śledzić każdy grosz, który do nas wpływa lub który wypływa z naszej firmy. Jednocześnie musimy dbać o jak największą rentowność biznesu oraz o bezpieczeństwo finansowe. Do tego dochodzą podatki, rozliczenia… sporo. Zobacz, jak to wszystko ogarnąć.

Czytaj więcej
Jak rozwinąć kreatywność na zawołanie? Wywiad z Andrzejem Tucholskim
Podcast

Jak rozwinąć kreatywność na zawołanie? Wywiad z Andrzejem Tucholskim

Lubię poznawać kreatywność na wskroś, również w aspektach psychologii produktywności. Jednak w tych tematach mogę się tylko ślizgać po ogólnikach, bo zdecydowanie nie jestem ekspertem. Można wręcz powiedzieć, że się nie znam. W tym momencie postąpię wbrew mojej polskiej naturze i w związku z tym się nie wypowiem. Za to wypowie się mój fantastyczny gość. […]

Czytaj więcej
Jak wykorzystywać NEWSLETTER W SPRZEDAŻY kursów/e-booków/warsztatów?
Podcast

Jak wykorzystywać NEWSLETTER W SPRZEDAŻY kursów/e-booków/warsztatów?

Listen to „Jak wykorzystywać NEWSLETTER W SPRZEDAŻY kursów/e-booków/warsztatów?” on Spreaker. 🔗 Linki z odcinka:Szkolenie LIVE za 0 zł o kampaniach sprzedażowych: https://skutecznakampania.pl/liveSzkolenie Skuteczna Kampania: https://skutecznakampania.pl/oferta W dzisiejszym odcinku: Najczęstsze błędy sprawiające, że maile NIE pomagają w sprzedaży. Jak przygotować swoją listę mailową przed kampanią, budując relacje i zaufanie poprzez maile budujące Twój wizerunek speca/specki. Jakie maile […]

Czytaj więcej
Skuteczne badanie rynku – jak znaleźć odpowiedzi na kluczowe pytania?
MarketingSprzedaż

Skuteczne badanie rynku – jak znaleźć odpowiedzi na kluczowe pytania?

Wprowadzanie produktu lub usługi na rynek bez zbadania potrzeb naszych odbiorców jest jak dawanie prezentu w ciemno. Dajemy komuś czekoladę z orzechami, a ta osoba jest tak uczulona, że po zjedzeniu jej trafi do szpitala. Może być tak, że dana osoba woli dostawać doświadczenia (np. wyjście do restauracji) niż rzeczy. Może też okazać się, że daliśmy to, co dostała od kogoś innego już wcześniej. W każdym z tych przypadków wychodzimy na tych, którzy się nie przykładają i którym nie zależy na drugiej osobie. W biznesie jednak problem jest większy – nie chodzi już tylko o nasze zażenowanie. Produkt, który zaoferujemy, często decyduje o naszym „być albo nie być” na rynku.

Czytaj więcej
Co dał nam biznes online w 2024 roku?
Podcast

Co dał nam biznes online w 2024 roku?

Listen to „Co dał nam biznes online w 2024 roku?” on Spreaker. W najnowszym odcinku opowiadam o kluczowych momentach mojego biznesowego roku. Zarówno tych dobrych jak i trudnych – bo żaden rok nie składa się z samych zwycięstw. Od pierwszego workation w Maroku, przez premierę czwartego dużego szkolenia online po powrót na terapię i problemy […]

Czytaj więcej
Jak znaleźć czas na marketing w Twojej firmie? | Martyna Kłosińska
Podcast

Jak znaleźć czas na marketing w Twojej firmie? | Martyna Kłosińska

Listen to „Jak znaleźć czas na marketing w Twojej firmie? | Martyna Kłosińska” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: W jaki sposób wydzielać sobie czas na realizację pomysłów, żeby zamieniły się w projekty do realizacji? Jak nie zabić kreatywności sztywnym planem? Jak możemy zachować zdrowy balans, żeby dowozić projekty i jednocześnie uniknąć przemiany w niewolników produktywności? […]

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.