Notifikacje Chcesz nauczyć się pisania sprzedażowego?Sprawdzam! Notifikacje

JAK SPRZEDAWAĆ produkty edukacyjne dla PRAWNIKÓW? | Joanna Lubecka

Dzisiaj porozmawiamy o tym, jak wydawać produkty edukacyjne dla prawników. Czy rzeczywiście jest to taka „ciężka” branża? O tym w jaki sposób szukać pomysłów na produkty, które będą w zgodzie z Tobą i potrzebami odbiorców?
Będzie też dużo o podejściu i mindsecie, który pozwala działać i osiągać zamierzone cele.

JAK SPRZEDAWAĆ produkty edukacyjne dla PRAWNIKÓW? | Joanna Lubecka

Magda Owsiany

Opublikowano: 13 lutego 2024

1 minuta czytania

  • Udostępnij:
JAK SPRZEDAWAĆ produkty edukacyjne dla PRAWNIKÓW? | Joanna Lubecka
Listen to „JAK SPRZEDAWAĆ produkty edukacyjne dla PRAWNIKÓW? | Joanna Lubecka” on Spreaker.

Joanna Lubecka – Adwokat, założycielka kancelarii Lubecka.Law. Specjalizuje się w obsłudze prawnej biznesu, najczęściej w relacjach B2B, umowach gospodarczych iobrocie międzynarodowym. Redaktorka portalu Just.Cooperate skierowanego do przedsiębiorców prowadzących biznes ukierunkowany na współpracę z zagranicznym partnerem handlowym. Autorka e-booków dla prawników, w tym właścicieli kancelarii: ,,Wycena usług prawnych’’ oraz ,,Biznes prawny od środka. 10 kroków na rozbieg.’’, które w niewiele ponad rok sprzedały się w liczbie ponad 600 egzemplarzy.

? Linki z odcinka:
Odcinek o produktach edu w branży kredytów hipotecznych

? Gdzie znajdziesz Joannę?:
https://lubecka.law/
https://lubecka.law/just-cooperate/
https://www.instagram.com/lubecka.law/
https://www.linkedin.com/in/joanna-lubecka-ba164194/

Sprawdź również

Spróbuj sobie TEGO, jeśli nie umiesz odpoczywać
Podcast

Spróbuj sobie TEGO, jeśli nie umiesz odpoczywać

Listen to „Spróbuj sobie TEGO, jeśli nie umiesz odpoczywać” on Spreaker. Opowiadam, jak wyglądała ewolucja mojego podejścia do odpoczynku – od traktowania go jako marnowania czasu po traktowanie go jak świętość. 🔗 Linki z odcinka:Lekcja o promptach: https://www.youtube.com/watch?v=jC4v5AS4RIM&ab_channel=JeffSu Nowe odcinki w każdy wtorek! 🎤 Prowadząca:Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów […]

Czytaj więcej
Co dał nam biznes online w 2024 roku?
Podcast

Co dał nam biznes online w 2024 roku?

Listen to „Co dał nam biznes online w 2024 roku?” on Spreaker. W najnowszym odcinku opowiadam o kluczowych momentach mojego biznesowego roku. Zarówno tych dobrych jak i trudnych – bo żaden rok nie składa się z samych zwycięstw. Od pierwszego workation w Maroku, przez premierę czwartego dużego szkolenia online po powrót na terapię i problemy […]

Czytaj więcej
Skuteczny lejek marketingowy i sprzedażowy – definicja, budowa i praktyczne wskazówki
MarketingSprzedaż

Skuteczny lejek marketingowy i sprzedażowy – definicja, budowa i praktyczne wskazówki

Lejek sprzedażowy i marketingowy ilustruje, jak przypadkowi odbiorcy naszych treści stają się naszymi klientami. Jest to schemat, dzięki któremu łatwiej stworzyć harmonogram publikacji treści, za pomocą których będziemy sprzedawać nasze produkty/usługi. Są cztery etapy lejka sprzedażowego i na każdym z nich tworzymy zupełnie inne komunikaty.

Czytaj więcej
Burza mózgów – co to jest i jak ją efektywnie przeprowadzić?
Biznes

Burza mózgów – co to jest i jak ją efektywnie przeprowadzić?

Burza mózgów to technika, podczas której członkowie zespołu rzucają pomysłami na prawo i lewo, by znaleźć rozwiązanie problemu. To świetny sposób generowania rozwiązań, które są nieszablonowe i kreatywne. Jak przeprowadzić sesję burzy mózgów, żeby rozwiązania problemów były również skuteczne? Jest na to kilka sposobów.

Czytaj więcej
Jak pokazać CHARAKTER MARKI dzięki BRANDINGOWI? | Norbert Uselis
Podcast

Jak pokazać CHARAKTER MARKI dzięki BRANDINGOWI? | Norbert Uselis

Branding to nie tylko logo, kolorek i fajny foncik. To sposób na pokazanie charakteru Twojej marki, żeby przyciągać do niej właściwe osoby. Z tego odcinka dowiesz się, co musisz przemyśleć, by Twój branding spełniał tę rolę.

Czytaj więcej
Dlaczego Twój MARKETING nie HULA? | Jacek Kłosiński
Podcast

Dlaczego Twój MARKETING nie HULA? | Jacek Kłosiński

Dzień dobry! To pierwszy odcinek podcastu w 2024 roku i zaczynamy z przytupem! Bierzemy na tapet ogromny temat marketingu. Jest to pojemne pojęcie i zawiera się w nim wiele obszarów. Wybierzemy te kluczowe, którymi powinna się zająć osoba działająca w pojedynkę lub działająca w małym zespole.

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.