Notifikacje Chcesz stworzyć kurs online lub e-booka? Zapisz się na newsletter za 0 zł:Sprawdzam! Notifikacje

Jak radzić sobie z FAKAPAMI i trudnościami w BIZNESIE ONLINE? | Andrzej Tucholski

Dziś na tapet wjeżdża temat tego, jak możemy dbać o naszą odporność psychiczną, gdy prowadzimy biznes online. Jak się nie zajechać, gdy przeskakiwanie ponad kłodami ciskanymi przez los to nasz chleb powszedni?

Jak radzić sobie z FAKAPAMI i trudnościami w BIZNESIE ONLINE? | Andrzej Tucholski

Magda Owsiany

Opublikowano: 19 marca 2024

1 minuta czytania

  • Udostępnij:
Jak radzić sobie z FAKAPAMI i trudnościami w BIZNESIE ONLINE? | Andrzej Tucholski
Listen to „Jak radzić sobie z FAKAPAMI i trudnościami w BIZNESIE ONLINE? | Andrzej Tucholski” on Spreaker.

Andrzej Tucholski: pomagam nieco lepiej zrozumieć samego siebie i zacząć żyć w zgodzie ze swoimi potrzebami i wartościami. Jestem psychologiem biznesu i twórcą koncepcji osoby wysokosprawczej. O tym, a także o dbaniu o siebie i innych nagrywam podcast, wysyłam czytany przez tysiące newsletter, wrzucam rolki na instagrama i tiktoka.

? Linki z odcinka:
Newsletter Skuteczna Kampania: https://skutecznakampania.pl

? Gdzie znajdziesz Andrzeja?:
https://andrzejtucholski.pl/
https://sklep.andrzejtucholski.pl/
https://newsletter.andrzejtucholski.pl/
https://www.instagram.com/andtucholski/

Sprawdź również

Tanie czy drogie produkty – co lepsze dla Twojego biznesu w sieci?
Sprzedaż

Tanie czy drogie produkty – co lepsze dla Twojego biznesu w sieci?

Zaczynamy prowadzić własny biznes i zastanawiamy się, co wybrać: produkty tanie czy drogie? Wydaje nam się, że te tańsze kupi więcej osób (przecież w takiej cenie żal nie brać!). Ale… może potem z żalem stwierdzimy „aj, trzeba było zażądać wyższej ceny, ten produkt jest wart więcej!”? Za to droższe dadzą nam większe przychody. Tylko co, jeśli okaże się, że cena będzie za wysoka i nikt nie będzie chciał od nas kupować?

Czytaj więcej
Jak stworzyć własny kurs online – poradnik krok po kroku
Biznes

Jak stworzyć własny kurs online – poradnik krok po kroku

Kursy e-learningowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Dotyczą najróżniejszych tematów: od robienia na drutach, przez marketing, aż po spawanie. W chwili, w której wpadamy na pomysł zrobienia kursu online, pojawia się wiele pytań: jak nagrać szkolenie online (i czy to musi być wideo?), w czym go zmontować, jakie oświetlenie wybrać, na jakiej platformie publikować… nie wiadomo, w co ręce włożyć. Dlatego pokażemy Ci, jak możesz stworzyć własny kurs online krok po kroku.

Czytaj więcej
Jak prowadzić BIZNES Z DRUGĄ POŁÓWKĄ? | Agnieszka Skupieńska
Podcast

Jak prowadzić BIZNES Z DRUGĄ POŁÓWKĄ? | Agnieszka Skupieńska

Dziś porozmawiamy o:
– jak prowadzić biznes online z drugą połówką?
– jak unikać niepotrzebnych konfliktów i spin?
– jak pogodzić życie prywatne i biznesowe?

Czytaj więcej
Stworzył biznes edukacyjny oparty na PRODUKCJI MUZYKI | Tomek Moskalski
Podcast

Stworzył biznes edukacyjny oparty na PRODUKCJI MUZYKI | Tomek Moskalski

W tym odcinku dowiesz się:
– jak szukać pomysłów na kolejne produkty edu?
– jak skutecznie zbierać opinie wideo?
– ile wiedzy dawać za darmo?

Czytaj więcej
Skuteczny lejek marketingowy i sprzedażowy – definicja, budowa i praktyczne wskazówki
MarketingSprzedaż

Skuteczny lejek marketingowy i sprzedażowy – definicja, budowa i praktyczne wskazówki

Lejek sprzedażowy i marketingowy ilustruje, jak przypadkowi odbiorcy naszych treści stają się naszymi klientami. Jest to schemat, dzięki któremu łatwiej stworzyć harmonogram publikacji treści, za pomocą których będziemy sprzedawać nasze produkty/usługi. Są cztery etapy lejka sprzedażowego i na każdym z nich tworzymy zupełnie inne komunikaty.

Czytaj więcej
Skuteczne badanie rynku – jak znaleźć odpowiedzi na kluczowe pytania?
MarketingSprzedaż

Skuteczne badanie rynku – jak znaleźć odpowiedzi na kluczowe pytania?

Wprowadzanie produktu lub usługi na rynek bez zbadania potrzeb naszych odbiorców jest jak dawanie prezentu w ciemno. Dajemy komuś czekoladę z orzechami, a ta osoba jest tak uczulona, że po zjedzeniu jej trafi do szpitala. Może być tak, że dana osoba woli dostawać doświadczenia (np. wyjście do restauracji) niż rzeczy. Może też okazać się, że daliśmy to, co dostała od kogoś innego już wcześniej. W każdym z tych przypadków wychodzimy na tych, którzy się nie przykładają i którym nie zależy na drugiej osobie. W biznesie jednak problem jest większy – nie chodzi już tylko o nasze zażenowanie. Produkt, który zaoferujemy, często decyduje o naszym „być albo nie być” na rynku.

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.