Notifikacje Chcesz stworzyć kurs online lub e-booka? Zapisz się na newsletter za 0 zł:Sprawdzam! Notifikacje

Jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku na przykładzie branży dietetycznej? | Patrycja Marszalec

Jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku na przykładzie branży dietetycznej? | Patrycja Marszalec

Magda Owsiany

Opublikowano: 22 października 2024

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku na przykładzie branży dietetycznej? | Patrycja Marszalec
Listen to „Jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku na przykładzie branży dietetycznej? | Patrycja Marszalec” on Spreaker.

W tym odcinku posłuchasz o tym:

  1. jak się wyróżnić na tak zatłoczonym rynku jak dietetyka?
  2. jakie zasady współpracy 1:1 przynoszą najlepsze efekty i jak zdobywać pozytywne opinie od klientów?
  3. jak szukać osób, którym możesz delegować zadania BEZ spadku jakości zlecanych prac?
  4. jak planować pracę i „życiowe sprawy” w zgodzie z cyklem miesiączkowym? I u kogo to się sprawdzi?

Patrycja Marszalec: Jestem magistrem dietetyki klinicznej, specjalizującym się w endometriozie oraz niepłodności. Moje zainteresowania koncentrują się wokół ginekologii, endokrynologii oraz szeroko pojętego zdrowia kobiet. W swojej pracy stawiam na całościowe podejście do zdrowia – żywienie odgrywa kluczową rolę, ale jest tylko jednym z elementów składających się na ogólne zdrowie i równowagę hormonalną. Wierzę, że kluczowe jest dotarcie do pierwotnej przyczyny problemów zdrowotnych – bez tego nawet najlepsze interwencje nie przyniosą trwałych rezultatów. Jestem również autorką e-booków, gotowych diet przeciwzapalnych, warsztatów, oraz szkoleniowcem na konferencjach ginekologicznych i zdrowotnych. 

🤙 Gdzie znajdziesz Patrycję?:
www.zdrowy-sukces.pl
https://www.instagram.com/zdrowy_sukces/

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 3500 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

Marka osobista – jak ją efektywnie zbudować? Najlepsze praktyki personal brandingu
Marketing

Marka osobista – jak ją efektywnie zbudować? Najlepsze praktyki personal brandingu

Masz fantastyczną wiedzę i ekspertyzę… Problem polega na tym, że powiedzenie „jestem ekspertem” nie wystarcza, żeby przyciągnąć klientów. Trzeba dać im dowody, że warto zwrócić się właśnie do Ciebie. Jeśli tworzysz silną markę osobistą i dzielisz się swoją wiedzą, możesz liczyć na większe zaufanie odbiorców. Tylko… jak zbudować markę osobistą, która będzie „jakaś”?

Czytaj więcej
Jak znaleźć czas na marketing w Twojej firmie? | Martyna Kłosińska
Podcast

Jak znaleźć czas na marketing w Twojej firmie? | Martyna Kłosińska

Listen to „Jak znaleźć czas na marketing w Twojej firmie? | Martyna Kłosińska” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku: W jaki sposób wydzielać sobie czas na realizację pomysłów, żeby zamieniły się w projekty do realizacji? Jak nie zabić kreatywności sztywnym planem? Jak możemy zachować zdrowy balans, żeby dowozić projekty i jednocześnie uniknąć przemiany w niewolników produktywności? […]

Czytaj więcej
Poukładaj sobie biznes tak, by pracować nad nim z ENTUZJAZMEM | Joanna Lubecka
Podcast

Poukładaj sobie biznes tak, by pracować nad nim z ENTUZJAZMEM | Joanna Lubecka

Listen to „Poukładaj sobie biznes tak, by pracować nad nim z ENTUZJAZMEM | Joanna Lubecka” on Spreaker. W tym odcinku rozmawiam z Joanną Lubecką o świadomym prowadzeniu i rozwoju biznesu. Dyskutujemy o tym, jak pielęgnować cierpliwość w rozwoju firmy, doceniać małe sukcesy i mądrze stawiać sobie poprzeczki. Joanna dzieli się swoimi doświadczeniami w zakresie introspekcji, […]

Czytaj więcej
Co to jest crowdfunding i jak go wykorzystać?
Biznes

Co to jest crowdfunding i jak go wykorzystać?

Crowdfunding pozwala nam na zebranie środków potrzebnych do realizacji konkretnego projektu (produktu lub usługi). Na tej zasadzie działają m.in. Siepomaga, Polak Potrafi czy Patronite. Sprawa jest jednak nieco skomplikowana, bo istnieją różne rodzaje finansowania społecznościowego.

Czytaj więcej
Ile wiedzy dać za darmo, czyli jak dzielić się swoją wiedzą online
Marketing

Ile wiedzy dać za darmo, czyli jak dzielić się swoją wiedzą online

Rozdawanie wiedzy za darmo nie ma sensu? To nieprawda! Nawet jeśli będziemy postować codziennie, robić lajwy, webinary, nagrywać podcast itd., znajdą się ludzie, którzy sięgną po nasze płatne produkty. Czasem zrobią to w ramach podziękowania, a czasem w poszukiwaniu jeszcze głębszej wiedzy. Sprawdźmy, dlaczego warto dzielić się wiedzą za darmo i jak to umiejętnie zrobić.

Czytaj więcej
5 BŁĘDÓW podczas sprzedaży PRODUKTÓW CYFROWYCH
Podcast

5 BŁĘDÓW podczas sprzedaży PRODUKTÓW CYFROWYCH

Ten odcinek jest dla osób, które już mają własny produkt edukacyjny i go sprzedają lub zamierzają sprzedawać. Omówię w nim 5 obszarów, w których często pojawiają się braki. Pokażę palcem, czego dokładnie brakuje i jak można to zmienić.

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.