Notifikacje 19 czerwca o 19:00 robimy LIVE za 0 zł o kampaniach sprzedażowychZarezerwuj miejsce! Notifikacje

Jak pokazać światu swoją wiedzę i pozyskać klientów na YouTube? | Grzegorz Pietras

W tym odcinku porozmawiamy o:
– Jaką strukturę powinny mieć filmy na YouTubie?
– W jaki sprzęt zainwestować, a co odpuścić, gdy chcemy zacząć nagrywać filmy?
– Jak wybierać tematy filmów na YouTube i skąd czerpać inspiracje?
– Ile czasu potrzeba, by rozwinąć kanał na YouTubie?

Jak pokazać światu swoją wiedzę i pozyskać klientów na YouTube? | Grzegorz Pietras

Magda Owsiany

Opublikowano: 11 czerwca 2024

1 minuta czytania

  • Udostępnij:
Jak pokazać światu swoją wiedzę i pozyskać klientów na YouTube? | Grzegorz Pietras
Listen to „Jak pokazać światu swoją wiedzę i pozyskać klientów na YouTube? | Grzegorz Pietras” on Spreaker.

Grzegorz Pietras: od 2013 tworzy na YouTube. Zaczynał jako producent i animator 3D od autorskiego, międzynarodowego kanału Binkie TV, który gromadzi obecnie ponad 1.600.000 subskrybentów. Współpracuje z przedsiębiorcami i specjalistami, którym układa strategię dla kanału YouTube, pomaga zwiększać zasięgi i skalować biznes. Jest założycielem Szkoły YouTuba – największego w Polsce programu o budowaniu dochodowego i atrakcyjnego kanału.

🔗 Linki z odcinka:
Narzędzie do sprawdzania statystyk social media: https://socialblade.com/

🤙 Gdzie znajdziesz Grzegorza?:
https://szkolayoutuba.pl/
https://www.growtube.pl/

Sprawdź również

Bezpieczna aktualizacja WordPress – jak zaktualizować WordPressa i wtyczki?
Techniczne

Bezpieczna aktualizacja WordPress – jak zaktualizować WordPressa i wtyczki?

Po co tracić czas na klikanie „Zaktualizuj” przy wtyczkach, motywach i wersji WordPressa? Nie lepiej ustawić automatyczne aktualizacje albo w ogóle tego nie robić, skoro strona działa? Przyjrzyjmy się różnym sposobom aktualizacji WordPressa oraz wszystkim za i przeciw.

Czytaj więcej
JAK SPRZEDAWAĆ produkty edukacyjne dla PRAWNIKÓW? | Joanna Lubecka
Podcast

JAK SPRZEDAWAĆ produkty edukacyjne dla PRAWNIKÓW? | Joanna Lubecka

Dzisiaj porozmawiamy o tym, jak wydawać produkty edukacyjne dla prawników. Czy rzeczywiście jest to taka „ciężka” branża? O tym w jaki sposób szukać pomysłów na produkty, które będą w zgodzie z Tobą i potrzebami odbiorców?
Będzie też dużo o podejściu i mindsecie, który pozwala działać i osiągać zamierzone cele.

Czytaj więcej
Jak napisać ofertę handlową – wskazówki, porady i gotowy wzór oferty
Copywriting

Jak napisać ofertę handlową – wskazówki, porady i gotowy wzór oferty

Jak powinna wyglądać oferta handlowa, by odbiorcy pomyśleli: „chcę to mieć!”, zamiast zastanawiać się, co my mu w ogóle próbujemy wcisnąć? Przeanalizujmy, jakie elementy oferty są kluczowe i dlaczego warto je uwzględnić, czego absolutnie nie pisać i co zrobić, by pisanie oferty nie przyprawiało nas o ból głowy.

Czytaj więcej
Jak ZBUDOWAĆ BIZNES oparty o uczenie Excela? | Michał Kowalczyk
Podcast

Jak ZBUDOWAĆ BIZNES oparty o uczenie Excela? | Michał Kowalczyk

Dzisiaj porozmawiam z Michałem Kowalczykiem, który uczy swoich podopiecznych, jak korzystać z narzędzia Excel, dzięki czemu mogą usprawnić swoją pracę. Porozmawiamy również o automatyzacjach w biznesie online oraz organizacji pracy nad produktami edukacyjnymi.

Czytaj więcej
Tanie czy drogie produkty – co lepsze dla Twojego biznesu w sieci?
Sprzedaż

Tanie czy drogie produkty – co lepsze dla Twojego biznesu w sieci?

Zaczynamy prowadzić własny biznes i zastanawiamy się, co wybrać: produkty tanie czy drogie? Wydaje nam się, że te tańsze kupi więcej osób (przecież w takiej cenie żal nie brać!). Ale… może potem z żalem stwierdzimy „aj, trzeba było zażądać wyższej ceny, ten produkt jest wart więcej!”? Za to droższe dadzą nam większe przychody. Tylko co, jeśli okaże się, że cena będzie za wysoka i nikt nie będzie chciał od nas kupować?

Czytaj więcej
Jak budować markę osobistą na LinkedIn (oraz jakich błędów unikać)? | Doris Maklewska
Podcast

Jak budować markę osobistą na LinkedIn (oraz jakich błędów unikać)? | Doris Maklewska

W tym odcinku porozmawiamy o:
– Komu opłaca się budowanie marki osobistej na LinkedIn?
– O co warto zadbać, poza treściami, na LinkedIn, żeby tam zaistnieć?
– Jakie błędy można popełnić w budowaniu marki osobistej na LinkedIn?
– Jakie typy treści „lubi” LinkedIn?
– Jak pozyskiwać rekomendacje od zadowolonych klientów?

Czytaj więcej

Idę jak burza

Cotygodniowe listy o budowaniu i sprzedaży produktów edukacyjnych. Bez lania wody. Za 0 zł. Co piątek o 17:00.

.