Notifikacje Trwa przedsprzedaż warsztatu „Ludzka Sprzedaż" - dołącz przed 21.11Sprawdzam szczegóły Notifikacje

Jak PRODUKTY EDUKACYJNE mogą wspierać BIZNES USŁUGOWY? | Honorata Skrzypek-Komorowicz

Cześć! Dzisiaj weźmiemy na tapet tworzenie produktów i treści edukacyjnych dla konkretnej branży, a mianowicie dla kredytów hipotecznych. Twórczyni Kredytowego Poradnika, Honorata Skrzypek-Komorowicz, opowie, w jaki sposób podchodzi do tworzenia nowych produktów, treści oraz obaw pt. „Czy moja wiedza jest wystarczająca, żeby się nią dzielić?” albo „Co inni specjaliści powiedzą, jeśli zacznę nagrywać jakieś filmiki na Instagrama?!”.

Jak PRODUKTY EDUKACYJNE mogą wspierać BIZNES USŁUGOWY? | Honorata Skrzypek-Komorowicz

Magda Owsiany

Opublikowano: 16 stycznia 2024

1 minuta czytania

  • Udostępnij:
Jak PRODUKTY EDUKACYJNE mogą wspierać BIZNES USŁUGOWY? | Honorata Skrzypek-Komorowicz
Listen to „Jak PRODUKTY EDUKACYJNE mogą wspierać BIZNES USŁUGOWY? | Honorata Skrzypek-Komorowicz” on Spreaker.

Honorata Skrzypek-Komorowicz – Założycielka i pomysłodawczyni serwisu kredytowyporadnik.pl. Wiedzę i ponad 10-letnie doświadczenie w branży finansowej wykorzystuje na każdym etapie procesu kredytowego. Rzetelnie analizuje i ocenia, tak aby w sposób obiektywny wybrać wraz z Klientem ofertę kredytową najlepiej dopasowaną do potrzeb i możliwości. Kobieta wizjonerka. Praca jest jej pasją.

? Linki z odcinka:
Link do odcinka o budowaniu relacji z odbiorcami z Moniką Michalak

? Gdzie znajdziesz Honoratę?:
https://kredytowyporadnik.pl
https://www.instagram.com/kredytowyporadnik_pl/

Sprawdź również

Jak stworzyć mastermind, który działa (i nie marnuje Twojego czasu)? | Anna Dyl
Podcast

Jak stworzyć mastermind, który działa (i nie marnuje Twojego czasu)? | Anna Dyl

Listen to „Jak stworzyć mastermind, który działa (i nie marnuje Twojego czasu)? | Anna Dyl” on Spreaker. Ustalimy, jak mastermind może wspierać rozwój Twojego biznesu poza standardowym „pogadajmy o problemach”. Poznasz praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia efektywnych grup mastermindowych oraz czerwone flagi, które podpowiedzą Ci, kiedy dana grupa może nie być dla Ciebie odpowiednia. Anna Dyl: […]

Czytaj więcej
Algorytm TikToka. Jak się wybić na TikToku?
Marketing

Algorytm TikToka. Jak się wybić na TikToku?

Jeśli chcemy wybić się na TikToku, musimy poznać i zrozumieć jego algorytm. Do osiągnięcia sukcesu potrzebne jest kilka kluczowych czynników, m.in. oryginalność, regularność i zaangażowanie. Jak tworzyć krótkie filmy, by przyciągnąć uwagę widzów i zdobyć większą liczbę obserwujących?

Czytaj więcej
Jak budować RELACJĘ z odbiorcami, żeby dawali nam POMYSŁY na treści i PRODUKTY? | Monika Michalak
Podcast

Jak budować RELACJĘ z odbiorcami, żeby dawali nam POMYSŁY na treści i PRODUKTY? | Monika Michalak

Aktywna i zaangażowana społeczność to skarb. Nie tylko kupuje nasze produkty, ale też podrzuca na nie pomysły i jest nieskończonym źródłem inspiracji na treści.

Psychodietetyczka Monika Michalak opowie o tym, jak buduje swoją markę w oparciu o mocne relacje z odbiorcami.

Czytaj więcej
Jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku na przykładzie branży dietetycznej? | Patrycja Marszalec
Podcast

Jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku na przykładzie branży dietetycznej? | Patrycja Marszalec

Listen to „Jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku na przykładzie branży dietetycznej? | Patrycja Marszalec” on Spreaker. W tym odcinku posłuchasz o tym: jak się wyróżnić na tak zatłoczonym rynku jak dietetyka? jakie zasady współpracy 1:1 przynoszą najlepsze efekty i jak zdobywać pozytywne opinie od klientów? jak szukać osób, którym możesz delegować zadania BEZ spadku […]

Czytaj więcej
Jak budować markę osobistą na LinkedIn (oraz jakich błędów unikać)? | Doris Maklewska
Podcast

Jak budować markę osobistą na LinkedIn (oraz jakich błędów unikać)? | Doris Maklewska

W tym odcinku porozmawiamy o:
– Komu opłaca się budowanie marki osobistej na LinkedIn?
– O co warto zadbać, poza treściami, na LinkedIn, żeby tam zaistnieć?
– Jakie błędy można popełnić w budowaniu marki osobistej na LinkedIn?
– Jakie typy treści „lubi” LinkedIn?
– Jak pozyskiwać rekomendacje od zadowolonych klientów?

Czytaj więcej
Mój ulubiony sposób na LEKKĄ SPRZEDAŻ
Podcast

Mój ulubiony sposób na LEKKĄ SPRZEDAŻ

Listen to „Mój ulubiony sposób na LEKKĄ SPRZEDAŻ” on Spreaker. W tym odcinku opowiem o tym, jak wykorzystać storytelling, by Twoje treści sprzedażowe stały się historiami, które angażują, inspirują i sprzedają w naturalny sposób. Poznasz prosty schemat tworzenia historii oraz sposoby na płynne przejście od opowieści do oferty, nawet jeśli uważasz, że pozornie nie masz […]

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.