Notifikacje Chcesz stworzyć kurs online lub e-booka? Zapisz się na newsletter za 0 zł:Sprawdzam! Notifikacje

JAK SPRZEDAWAĆ produkty edukacyjne dla PRAWNIKÓW? | Joanna Lubecka

Dzisiaj porozmawiamy o tym, jak wydawać produkty edukacyjne dla prawników. Czy rzeczywiście jest to taka „ciężka” branża? O tym w jaki sposób szukać pomysłów na produkty, które będą w zgodzie z Tobą i potrzebami odbiorców?
Będzie też dużo o podejściu i mindsecie, który pozwala działać i osiągać zamierzone cele.

JAK SPRZEDAWAĆ produkty edukacyjne dla PRAWNIKÓW? | Joanna Lubecka

Magda Owsiany

Opublikowano: 13 lutego 2024

1 minuta czytania

  • Udostępnij:
JAK SPRZEDAWAĆ produkty edukacyjne dla PRAWNIKÓW? | Joanna Lubecka
Listen to „JAK SPRZEDAWAĆ produkty edukacyjne dla PRAWNIKÓW? | Joanna Lubecka” on Spreaker.

Joanna Lubecka – Adwokat, założycielka kancelarii Lubecka.Law. Specjalizuje się w obsłudze prawnej biznesu, najczęściej w relacjach B2B, umowach gospodarczych iobrocie międzynarodowym. Redaktorka portalu Just.Cooperate skierowanego do przedsiębiorców prowadzących biznes ukierunkowany na współpracę z zagranicznym partnerem handlowym. Autorka e-booków dla prawników, w tym właścicieli kancelarii: ,,Wycena usług prawnych’’ oraz ,,Biznes prawny od środka. 10 kroków na rozbieg.’’, które w niewiele ponad rok sprzedały się w liczbie ponad 600 egzemplarzy.

? Linki z odcinka:
Odcinek o produktach edu w branży kredytów hipotecznych

? Gdzie znajdziesz Joannę?:
https://lubecka.law/
https://lubecka.law/just-cooperate/
https://www.instagram.com/lubecka.law/
https://www.linkedin.com/in/joanna-lubecka-ba164194/

Sprawdź również

Co zrobić, żeby Twoje konto na Instagramie ROSŁO? | Dominika Żak
Podcast

Co zrobić, żeby Twoje konto na Instagramie ROSŁO? | Dominika Żak

Człowiek ma tyle roboty, a potem jeszcze musi na te media społecznościowe zapostować. Jeśli tworzysz treści na Instagrama, ale Twoje działania nie przynoszą rezultatów, to jesteś w dobrym miejscu. W tym odcinku Dominika Żak zdiagnozuje najczęstsze problemy na Instagramie i pokaże, jak sobie z nimi poradzić.

Czytaj więcej
Jak skutecznie się uczyć w dorosłości? Rozmowa z Anią Kanią.
Podcast

Jak skutecznie się uczyć w dorosłości? Rozmowa z Anią Kanią.

 Transkrypcja podcastu: Magda: Nadchodzi burza. Ale przyjemnie jest odpalić mikrofon i znowu gadać. Bardzo się cieszę, że chcesz mnie posłuchać. A właściwie nas, bo dziś gościnią podcastu jest Ania Kania – ekspertka od efektywnej nauki. Misja Ani jest mi bardzo bliska, bo ta dziewczyna-rakieta chce pokazywać, że można odejść od modelu „zakuć, zdać, zapomnieć” […]

Czytaj więcej
Algorytm TikToka. Jak się wybić na TikToku?
Marketing

Algorytm TikToka. Jak się wybić na TikToku?

Jeśli chcemy wybić się na TikToku, musimy poznać i zrozumieć jego algorytm. Do osiągnięcia sukcesu potrzebne jest kilka kluczowych czynników, m.in. oryginalność, regularność i zaangażowanie. Jak tworzyć krótkie filmy, by przyciągnąć uwagę widzów i zdobyć większą liczbę obserwujących?

Czytaj więcej
Czym jest i jak prowadzić bullet Bullet Journal?
Rozwój osobisty

Czym jest i jak prowadzić bullet Bullet Journal?

Jest to po prostu prowadzenie zapisków na temat swoich odczuć i przemyśleń, żeby lepiej zrozumieć siebie. Nie pasuje mi tu polskie słowo „dziennik”. Zakłada, że musimy coś zapisywać codziennie. Natomiast journaling daje dużo wolności.

Czytaj więcej
Jak prowadzić bloga firmowego? Praktyczne porady
Marketing

Jak prowadzić bloga firmowego? Praktyczne porady

Czy w czasach zdominowanych przez krótkie formaty wideo, warto jeszcze prowadzić bloga firmowego? Zdecydowanie tak! Specjalistyczne artykuły blogowe dostarczaja internautom odpowiedzi na wiele nurtujących pytań i zdecydowanie łatwiej je odnaleźć niż przypadkowy post na Instagramie. Co jednak dla przedsiębiorców ważniejsze – content marketing pomaga budować zaufanie, wizerunek eksperta oraz pozyskiwać klientów. Odbywa się to stosunkowo niskim kosztem.

Czytaj więcej
Tanie czy drogie produkty – co lepsze dla Twojego biznesu w sieci?
Sprzedaż

Tanie czy drogie produkty – co lepsze dla Twojego biznesu w sieci?

Zaczynamy prowadzić własny biznes i zastanawiamy się, co wybrać: produkty tanie czy drogie? Wydaje nam się, że te tańsze kupi więcej osób (przecież w takiej cenie żal nie brać!). Ale… może potem z żalem stwierdzimy „aj, trzeba było zażądać wyższej ceny, ten produkt jest wart więcej!”? Za to droższe dadzą nam większe przychody. Tylko co, jeśli okaże się, że cena będzie za wysoka i nikt nie będzie chciał od nas kupować?

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.