Notifikacje LIVE: Sprzedaż z lekkością: 3 elementy kampanii, które AI zrobi za CiebieRezerwuj miejsce! Notifikacje

Jak stworzyć mastermind, który działa (i nie marnuje Twojego czasu)? | Anna Dyl

Jak stworzyć mastermind, który działa (i nie marnuje Twojego czasu)? | Anna Dyl

Magda Owsiany

Opublikowano: 28 stycznia 2025

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Jak stworzyć mastermind, który działa (i nie marnuje Twojego czasu)? | Anna Dyl
Listen to „Jak stworzyć mastermind, który działa (i nie marnuje Twojego czasu)? | Anna Dyl” on Spreaker.

Ustalimy, jak mastermind może wspierać rozwój Twojego biznesu poza standardowym „pogadajmy o problemach”. Poznasz praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia efektywnych grup mastermindowych oraz czerwone flagi, które podpowiedzą Ci, kiedy dana grupa może nie być dla Ciebie odpowiednia.

Anna Dyl: Jestem przedsiębiorczynią, trenerką biznesu, mentorką i ekspertką od mastermindu. Uczę wykorzystania mastermindu w biznesie poprzez kurs online, podręcznik, mentoring i bezpłatną wiedzę przekazywaną w MasterLetterze oraz w mediach społecznościowych. 15+ lat doświadczenia biznesowego. 250+ sprzedanych podręczników „Mastermind w Praktyce”. 35 przeszkolonych moderatorów. 2000+ osób w społeczności Mastermind w Praktyce.

🔗 Linki z odcinka:
Odcinek z Andrzejem Tucholskim: https://open.spotify.com/episode/7Iwy7paIovtw5dKElFCpQj

🤙 Gdzie znajdziesz Annę?:
www: https://annadyl.pl/
podcast: https://annadyl.pl/podcast/

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 3500 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o tworzeniu contentu: contentbezspiny.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

Jak PRODUKTY EDUKACYJNE mogą wspierać BIZNES USŁUGOWY? | Honorata Skrzypek-Komorowicz
Podcast

Jak PRODUKTY EDUKACYJNE mogą wspierać BIZNES USŁUGOWY? | Honorata Skrzypek-Komorowicz

Cześć! Dzisiaj weźmiemy na tapet tworzenie produktów i treści edukacyjnych dla konkretnej branży, a mianowicie dla kredytów hipotecznych. Twórczyni Kredytowego Poradnika, Honorata Skrzypek-Komorowicz, opowie, w jaki sposób podchodzi do tworzenia nowych produktów, treści oraz obaw pt. „Czy moja wiedza jest wystarczająca, żeby się nią dzielić?” albo „Co inni specjaliści powiedzą, jeśli zacznę nagrywać jakieś filmiki na Instagrama?!”.

Czytaj więcej
Checklista przygotowania reklam META ADS na 2025 rok | Beata Wierzchowska
Podcast

Checklista przygotowania reklam META ADS na 2025 rok | Beata Wierzchowska

Listen to „Checklista przygotowania reklam META ADS na 2025 rok | Beata Wierzchowska” on Spreaker. W dzisiejszym odcinku podcastu „Zarabiaj na wiedzy”:– Jakie są etapy przygotowania reklam na Faceboka (Meta)/Instagrama?– Czy korzystanie z opcji „promuj post” ma sens?– Jakie błędy można popełnić na każdym etapie przygotowania reklam? 🔗 Linki z odcinka:Rozmowa z Joanką Stefaniak: https://open.spotify.com/episode/1E6EzkXcFImVzEfx2GUDO0Rozmowa […]

Czytaj więcej
Jak tworzyć VIRALE i czy na pewno ich potrzebujesz? | Jakub Biel
Podcast

Jak tworzyć VIRALE i czy na pewno ich potrzebujesz? | Jakub Biel

Gdy tworzymy treści do mediów społecznościowych, mamy nadzieję, że zbiorą entuzjastyczną reakcję odbiorców. Ale nie zawsze się to udaje. Dlatego dziś Jakub Biel opowie, co możemy zrobić, żeby zatrzymać uwagę odbiorców naszymi treściami, zachęcić do dzielenia się nimi oraz jak zaopiekować się nowymi obserwującymi, gdy nasze treści zdobędą uwagę i podbiją serca.

Czytaj więcej
Jak rozwinąć kreatywność na zawołanie? Wywiad z Andrzejem Tucholskim
Podcast

Jak rozwinąć kreatywność na zawołanie? Wywiad z Andrzejem Tucholskim

Lubię poznawać kreatywność na wskroś, również w aspektach psychologii produktywności. Jednak w tych tematach mogę się tylko ślizgać po ogólnikach, bo zdecydowanie nie jestem ekspertem. Można wręcz powiedzieć, że się nie znam. W tym momencie postąpię wbrew mojej polskiej naturze i w związku z tym się nie wypowiem. Za to wypowie się mój fantastyczny gość. […]

Czytaj więcej
Bezpieczna aktualizacja WordPress – jak zaktualizować WordPressa i wtyczki?
Techniczne

Bezpieczna aktualizacja WordPress – jak zaktualizować WordPressa i wtyczki?

Po co tracić czas na klikanie „Zaktualizuj” przy wtyczkach, motywach i wersji WordPressa? Nie lepiej ustawić automatyczne aktualizacje albo w ogóle tego nie robić, skoro strona działa? Przyjrzyjmy się różnym sposobom aktualizacji WordPressa oraz wszystkim za i przeciw.

Czytaj więcej
Co to jest crowdfunding i jak go wykorzystać?
Biznes

Co to jest crowdfunding i jak go wykorzystać?

Crowdfunding pozwala nam na zebranie środków potrzebnych do realizacji konkretnego projektu (produktu lub usługi). Na tej zasadzie działają m.in. Siepomaga, Polak Potrafi czy Patronite. Sprawa jest jednak nieco skomplikowana, bo istnieją różne rodzaje finansowania społecznościowego.

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.