Notifikacje LIVE: Sprzedaż z lekkością: 3 elementy kampanii, które AI zrobi za CiebieRezerwuj miejsce! Notifikacje

Mój ulubiony sposób na LEKKĄ SPRZEDAŻ

Mój ulubiony sposób na LEKKĄ SPRZEDAŻ

Magda Owsiany

Opublikowano: 6 maja 2025

2 minut czytania

  • Udostępnij:
Mój ulubiony sposób na LEKKĄ SPRZEDAŻ
Listen to „Mój ulubiony sposób na LEKKĄ SPRZEDAŻ” on Spreaker.

W tym odcinku opowiem o tym, jak wykorzystać storytelling, by Twoje treści sprzedażowe stały się historiami, które angażują, inspirują i sprzedają w naturalny sposób. Poznasz prosty schemat tworzenia historii oraz sposoby na płynne przejście od opowieści do oferty, nawet jeśli uważasz, że pozornie nie masz nic ciekawego do opowiedzenia.

🔗 Linki z odcinka:
Zapisy na webinar o tworzeniu contentu z pomocą AI: https://contentbezspiny.pl/live

Nowe odcinki w każdy wtorek!

🎤 Prowadząca:
Magda Owsiany – pokazuje, jak można zarabiać na wiedzy z pomocą produktów edukacyjnych i zyskać dzięki temu finansową niezależność lub „drugą nogę finansową” dla biznesu opartego o usługi. Z mężem Tomkiem tworzą na ten temat szkolenia (marka Burza W Mózgu). Przed rozpoczęciem działalności edukacyjnej Magda pracowała jako copywriterka (osoba pisząca treści sprzedażowe) tworząca materiały promocyjne dla szkoleń online. Do tej pory w szkoleniach Magdy i Tomka (Skuteczna Kampania, Kasa Za Wiedzę, Sprzedawaj Słowem, Content Bez Spiny, Szkoła Kolażu) wzięło udział ponad 5000 osób.

⚡ Obserwuj Burzę w mózgu:
www: burzawmozgu.pl
instagram: @burzawmozgu

✉️ Napisz do nas: magda@burzawmozgu.pl

🤝 Jak możemy Ci pomóc?:
Newsletter o kulisach budowania biznesu edukacyjnego: burzawmozgu.pl/newsletter
Newsletter i szkolenie o kampaniach sprzedażowych: skutecznakampania.pl
Newsletter i szkolenie o tworzeniu contentu: contentbezspiny.pl
Newsletter i szkolenie o budowaniu produktów edukacyjnych: kasazawiedze.pl
Newsletter i szkolenie o skutecznym pisaniu: sprzedawajslowem.pl
Newsletter i szkolenie o robieniu kolaży cyfrowych: szkolakolazu.pl

Sprawdź również

Algorytm TikToka. Jak się wybić na TikToku?
Marketing

Algorytm TikToka. Jak się wybić na TikToku?

Jeśli chcemy wybić się na TikToku, musimy poznać i zrozumieć jego algorytm. Do osiągnięcia sukcesu potrzebne jest kilka kluczowych czynników, m.in. oryginalność, regularność i zaangażowanie. Jak tworzyć krótkie filmy, by przyciągnąć uwagę widzów i zdobyć większą liczbę obserwujących?

Czytaj więcej
Marka osobista – jak ją efektywnie zbudować? Najlepsze praktyki personal brandingu
Marketing

Marka osobista – jak ją efektywnie zbudować? Najlepsze praktyki personal brandingu

Masz fantastyczną wiedzę i ekspertyzę… Problem polega na tym, że powiedzenie „jestem ekspertem” nie wystarcza, żeby przyciągnąć klientów. Trzeba dać im dowody, że warto zwrócić się właśnie do Ciebie. Jeśli tworzysz silną markę osobistą i dzielisz się swoją wiedzą, możesz liczyć na większe zaufanie odbiorców. Tylko… jak zbudować markę osobistą, która będzie „jakaś”?

Czytaj więcej
Nie wiesz w co ręce włożyć? Ten framework pomoże Ci ruszyć z projektem
Podcast

Nie wiesz w co ręce włożyć? Ten framework pomoże Ci ruszyć z projektem

Listen to „Nie wiesz w co ręce włożyć? Ten framework pomoże Ci ruszyć z projektem” on Spreaker. Pokażę Ci sprawdzony framework, który pomaga uporządkować myśli i przejść od paraliżującego „nie wiem, w co ręce włożyć” do konkretnego planu działania. 🔗 Linki z odcinka:Link do zapisu po prompt: https://burzawmozgu.pl/newsletter Nowe odcinki w każdy wtorek! 🎤 Prowadząca:Magda […]

Czytaj więcej
KALENDARZ CONTENTU, który uwalnia od tworzenia na ostatnią chwilę
Podcast

KALENDARZ CONTENTU, który uwalnia od tworzenia na ostatnią chwilę

Listen to „KALENDARZ CONTENTU, który uwalnia od tworzenia na ostatnią chwilę” on Spreaker. W tym odcinku dzielę się, jak ogarnąć tworzenie contentu z wyprzedzeniem, żeby nie pędzić z pisaniem postów na ostatnią chwilę. 🔗 Linki z odcinka:Zapisy na newsletter Content Bez Spiny: https://contentbezspiny.pl Nowe odcinki w każdy wtorek! 🎤 Prowadząca:Magda Owsiany – pokazuje, jak można […]

Czytaj więcej
Co to jest crowdfunding i jak go wykorzystać?
Biznes

Co to jest crowdfunding i jak go wykorzystać?

Crowdfunding pozwala nam na zebranie środków potrzebnych do realizacji konkretnego projektu (produktu lub usługi). Na tej zasadzie działają m.in. Siepomaga, Polak Potrafi czy Patronite. Sprawa jest jednak nieco skomplikowana, bo istnieją różne rodzaje finansowania społecznościowego.

Czytaj więcej
12 archetypów marki. Czym jest archetyp i jakie ma znaczenie w kształtowaniu marki?
Biznes

12 archetypów marki. Czym jest archetyp i jakie ma znaczenie w kształtowaniu marki?

Archetypy marki przydają się w każdej dziedzinie zarządzania marką: od tworzenia komunikacji aż po sprzedaż i opiekę posprzedażową. Choć ich fundamentem są bajki literatury światowej, archetypy są obecne w naszym życiu na co dzień (chociaż nie zdajemy sobie z tego sprawy). Sprawdźmy, który archetyp najlepiej oddaje naszą markę.

Czytaj więcej

Idę jak burza

Newsletter, gdzie pokazujemy kulisy budowania biznesu edu. Bez lania wody. Za 0 zł. Co 2 tygodnie o 17:00.

.